فتوشاتهای جسیکا آلبا در شماره دسامبر 2010 مجله "FHM" آلمان

فرستاده شده: نوامبر 12, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jessica Alba, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای جسیکا آلبا در شماره دسامبر 2010 مجله «FHM» آلمان

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ا و ل

  2. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    واقعاااااااااااااااااااا دوست داشتنیه
    تکه
    آسه
    1 دونست
    استیلشم خوبه

    مرسی از عکسا

  3. mm می‌گه:

    چقدر فتوشات میندازه!!!!!!!

  4. cyrus68 می‌گه:

    اینجا خوب نشده.mer30

  5. کتي می‌گه:

    ياد عکسهای خصوصي اش ميفتم
    فکر کنم اين هم تنش ميخاره
    يه چند وقت ديگه است که از شوهرش جدا بشه و …

    • kim kardashian می‌گه:

      مگه عکس خصوصی بده من که عاشق این جور عکسا
      ماله من که از اینا بد تر بود
      ولی مهم نیست اتفاقه پیش میاد

  6. kim kardashian می‌گه:

    من که عاشقشم خیلی داغه
    من دوسش دارم به نظرم خیلی جذابه
    من عاشق شاتاشم

  7. kim kardashian می‌گه:

    تو این فکر افتادم به روح هالیوودیم بگم دوباره عکسای شخصی بده بیرون
    کیف میده
    کلی جنجال به پا میشه

  8. kim kardashian می‌گه:

    منم خیلی خیلی دوسش دارم
    کیم تو آب زیره کاهیا

    • kim kardashian می‌گه:

      آی خانوما آقایون من کیم ما اشتب نگیرین
      ولی داشتم با روح هالیوودیم اختلات می کردم
      ولش کن انگار کسی به این موضوع نمی خنده

      • ان شرلی می‌گه:

        خووووووووووووووووووووووش اومدی
        من ان شرلی اینجام
        منم عاشق کیییییییییییییییییییییییییییییییییم میباشم
        ولی دخترم و پسرم /نوه نیستن(دوسش ندارن)

      • ان شرلی می‌گه:

        کیم تو تازه اومدی یا از دوستای قدیمی سلب دیلی هستی؟

      • mm می‌گه:

        خوش اومدی ولی باید مواظب باشی اینجا منتقد زیاد داری

      • kim kardashian می‌گه:

        ووووووووووووووای که شما چه قدر با احساسین
        خیلی ممنون
        انی جون خیلی خوش حالم کردی

  9. ونوس می‌گه:

    جسیکا در بدترین لباس هم چهره و جذبه ی خاصه خودشو داره چه برسه به فتوشات.
    بعضی از شاتاش تکراری بود.
    اما خوشگله.مرسی.

  10. مهدي می‌گه:

    اين ديگه يواش يواش روش زياد ميشه لباساش كوتاه تر مي شن هر دفه كه شات ميگيره ! !!!!!! عكسايه س ك س ي شم كه ميده بيرون. فك كنم اين جوري پيش بره فيلمه س ك س ي شم بده بيرون. كلا هاليووديا اين جورين ديگه اولش كه بازيگر ميشن مثه بچه آدم لباس مي پوشن و رفتار مي كنن ولي بده يه مدت كه مشهور ميشن ديگه ميزنن به جاده خاكي و ………. ميشن ! !!!

  11. Arash می‌گه:

    من که عاشق جسی هستم

  12. یاس می‌گه:

    کلا» نمیدوستمش.اینجام شبیه خودش نیست. عکس اولیه بدرد مسابقه حدس بزنید میخوره

  13. marya.b می‌گه:

    به نظر من که فیسش واسه فتوشات جذاب نیست….
    ولی در کل خوبه… نازه

  14. شمیم می‌گه:

    چقـــدر ناز شده،خیلی خیلی دوست داشتنی و تودل برویِ!

    دوستش دارممممم

  15. سونا می‌گه:

    اینجا چقدر شبیه ایرانیاست

  16. مهسا می‌گه:

    چه چاق شده اينجا!!!! اصلانمممممممممممممم واسه شات صورتش خوب نيس

  17. khaT می‌گه:

    بي نظيره….

  18. ava می‌گه:

    خوشگل … خوش هيكل … كلا عاليه …

پاسخی بگذارید

