فتوشاتهای کامل آنجلینا جولی در شماره دسامبر 2010 مجله "Vogue" آمریکا

فرستاده شده: نوامبر 12, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای کامل آنجلینا جولی در شماره دسامبر 2010 مجله «Vogue» آمریکا

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ا
    و
    ل

  2. nemo می‌گه:

    مرسییییییییییی

  3. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    واااااااااااااای تو پست عسلم اول شدم
    خیلی ناز شده تو این شاتا

    موهاش فوق العاده خوش رنگه
    استیلش خیلی جذابه

    تو هالیوود نمونست
    1 دونست

    همه شاتا عالی بود
    پوزیشناش همه آس بود مث خودش

    مرسی نعیم جوووووووون
    پست خیلی توپی بود

  4. مهسا می‌گه:

    woooooooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!

  5. Robsten_mahtab می‌گه:

    خیلی جیگره.
    خوشبحال بردپیت.چه زنه جیگری گیرش اومد.خدا نصیب کنه

  6. Mehrdad می‌گه:

    خوشمان آمد شدیدا»
    من که یکی از طرفداراشم
    خیلی از فسلماشو میدوستم
    مثل
    Salt
    Mr&Mrs Smith
    Alexander
    original Sin

  7. سپیده می‌گه:

    انجی که حرفی توش نیست ولی این شاتها زیاد رو زیبایی صورتش مانور ندادن در حالی که انجی صورتش خیلی محشره

  8. Mehrdad می‌گه:

    راستی فن های واقعیش کجان؟

  9. ونوس می‌گه:

    2تا شات آخری خوب بود.

  10. Arash می‌گه:

    آنجلینا ستاره ی داغ هالییود
    آنجلینا بی همتا و تک
    خیلی دوسش دارم
    بی نظیره وقتی می بینمش حظ میکنم
    کیه که از این ملکه هالیوودی دست برداره
    در نمازم خم ابروی تو یاد آمد
    حالتی رفت که محراب به فریاد آمد
    خیلی عاشقشم بی نظیره

    • Arash می‌گه:

      من عاشق
      Salt
      Mr&Mrs Smith
      Alexander
      wanted
      هستم
      و وقتی برای اولین بار gia و دیدم آخرش داشت
      وجودم از غم می ترکید داشتم میمردم از ناراحتی
      چه غم انگیزانه و معصومانه روی بسترش جون داد
      و چه زیبا در لحظات آخر بغض کرد
      چه قدر محکم دست مادر پیرش را هنگام مرگ فشار داد
      و مادرش را در دنیا تنها گذاشت

      • Arash می‌گه:

        دلم برای یکی خیلی خیلی تنگ رفته
        😦 😦 😦
        😦 😦 😦
        😦 😦 😦
        😦 😦 😦
        هوس کردم سکانس آخر جیا رو ببینم شاید یکم خالی شوم

      • Arash می‌گه:

        راستی دیوونه فیلم Changeling هستم
        چه قدر زیبا حالت مادری که بچش رو گم کرده نشون میده
        و چه زیبا تسلیم نمیشه
        چه قدر توی آسیشگاه که بی دلیل برده میشه مقاوت میکنه
        و برای پیدا کردن فرزندش خودشو هلاک میکنه
        و در آخر هم متینانه میگه که امیدش برای پیدا کردن پسرش از دست نرفته

      • kim kardashian می‌گه:

        آخی من آخر فیلم جیا مردم از گریه
        چرا مرد
        به خدا قسم کلی گریه کردم
        کاش یادم نمیاوردی
        دیدی تو تختش چه خونریزی کرده بود
        جیگرم کباب شد

      • kim kardashian می‌گه:

        راستش آخر Changeling هم بغض کردم
        من زود گریم می گیره

      • love selena می‌گه:

        شدیدا موافقت می شود ….
        مثل همیشه نظرات تکه آرش …
        واقعا لذت میبرم از خوندنشون ….
        مرسی عزیزم…

      • Arash می‌گه:

        از بس که مهربونی غزل
        خیلی خیلی خانومی
        با این که سنت خیلی نیست
        اما آدمو با طرز حرف زدن تحت تاثیر قرار می دی

      • Mehrdad می‌گه:

        خوبه هر چی آرش میگه خانم کیم تایید میکنه
        یا تو کار مام یاس دخالت میکنه
        تو رو سننه؟؟؟؟

  11. (ali daee(mac می‌گه:

    موافقم زیاد.

  12. یاس می‌گه:

    خوش بحال اونایی ک ی نفر دلتنگشون میشه!

    • Arash می‌گه:

      خودت می دونی کیه
      به خاطر همین تیکه میندازی

      • یاس می‌گه:

        نه! ب منم مربوط نمیشه.
        (نمیخواستم جوابتو بدم ک دعوا نشه ی وقت اما دیدم رسم ادب این نیست)

      • kim kardashian می‌گه:

        آخه از کجا می دونی با شما بود
        چه قدر عجیبه
        هر کس از بهر خود شد یار من

      • یاس می‌گه:

        خانم اصلا» ب شما چ مربوط ک هی تو کامنتای من ابراز وجود میکنی!
        من ب خود نگرفتم آرشم خودش جوابمو داد.اونی ک من نوشتم اصلا» پاسخ کامنت آرش هم نبود.
        ما چند ماهه ک با هم دوستیم ببینم شما موفق میشی دوستیمونو بهم بزنی!

      • kim kardashian می‌گه:

        وووووووووووووووووووووووووااااااااااااااا اصلا» جوابتو ندم بهتره

      • سعیده می‌گه:

        سلام 😀
        باز من يه روز نبودم شماها دعواتون شد؟!

      • یاس می‌گه:

        100 البته

      • یاس می‌گه:

        سعیده جون راستیتش دعواها از شما شروع شد! سلام ب روی ماهت
        امروز نبودی داشتم ب خودم میگفتم چقد جات خالیه!

      • سعیده می‌گه:

        قربونت برم عزيزم
        چرا من ؟! چي شده مگه ياسي جون ؟!

      • سعیده می‌گه:

        كاردشيان جون ياسي با اون يكي كاردشيان بود منظورم نسخه هاليووديشه

      • سعیده می‌گه:

        الهي مهرداد قربون نرو مامي جونش بره
        عيبي نداره عزيزم شما به بزرگوتري خودت ببخش فكر پسملت باش

      • سعیده می‌گه:

        اوه اوه باز اين مهرداد آمپرش زد بالا

    • سعیده می‌گه:

      آخي نازي
      ياسي جون نبينم اينقدر عصباني هستي
      اينجوري نكن ناراحت ميشم من 😦

      • یاس می‌گه:

        دست رو دلم نذار سعیدهجون ک طشت خونه!
        این کیمم ک تازه پیداش شده شده آتیش بیار معرکه!هی این از ی بنده خدایی تعریف میکنه هی اون از این.می فهمی ک!
        کیم خارداشتیان فدات شه ک اینقد گلی.حالا بخند

      • kim kardashian می‌گه:

        خانم یاس احترام خوتو داشته باش
        نذار گیس و گیس کشی شه
        به من میگه خارداشیان گل کاکتوس
        قرار نبود به هم توهین کنیم

      • Mehrdad می‌گه:

        خانم کیم تو رو سننه؟؟؟
        از هر دری ما حرف میزنیم میاد حرف مفت میزنه
        اههههههههههه
        بدم میاد هم از خودش هم از کامنتاش هم از اینکه باید اون آواتار مسخرشو ببینم مگه شهر هرته دانیل و آدمین هر کسی رو تایید میکنید
        بزار این بره تو همون آمریکا به … بپردازه کم که همیک کیم آبروریزی نداره
        حالا اینجا شده رییس ما من بگم ف میگه فرحزاد
        بابا آخه تو سر پیازی یا ته پیاز اصلا» تو پیازی؟
        نیستی دیگه
        پیاز از تو شعورش بیشتره که وقتی دارن 2 تا خانم محترم مثل یاس و سعیده حرف میزنن نیای بگی سوییچ فرغونم کجاست
        تو برو همون آهنگ خونیت رو بکن یه پست چند وقت پیش ازت اومده بود اینجا کیم خواننده میشود!
        زکی@@!
        نچایی عزیزم با اون صورت عملی بوتاکس زده و هزار کوفت و زهر مار دیگه
        بازم به دل من نمیشینی
        تو مثل فاح… ویکتوریا سکرت میمونی اههههه

      • Mehrdad می‌گه:

        شمیم نه دخالت چیه؟
        گل گفتی خدا از دهنت بشنوه
        این کیم از اینجا بره
        راستی کیم من بی ادبم
        تو که با ادبی تو کار من و مامی یاس و آرش و بقیه دخالت نکن
        هی ما به روی گل خودمون نمیاریم فکر میکنه
        اینجام لاس وگاسه و ووووووو!!!
        نخیر عزیزم اینجا تهرانـــ یا فوقش ایرانه
        پس برو تو همون ف… دات کام ها لاس وگاس نظر بزار

    • سعیده می‌گه:

      عيبي نداره ياسي جونم خودتو ناراحت نكن
      يادت نيست سر بريت چه دعوايي شده بود هر كي يه سليقه اي داره ديگه يكي خوب يكي بد
      تو هم بخند 😉
      از اين به بعد هر كي بهت چپ نگاه كرد به خودم بگو

      • یاس می‌گه:

        اصلا»اختلاف ما سلیقه ای نبودش!قضیه از ی جای دیگه آب میخوره تازشم اول من شروع نکردم!
        این خانمم هرجا ما امروز بودیم رفتن رو نرومون.همونطور ک عسلم در بالا بهش اشاره کرد

      • شمیم می‌گه:

        ببخشید من نمیخوام دخالت کنم فقط بگم که آقا مهــرداد شدیدا باهات موافقم

      • یاس می‌گه:

        شمیم جون شما راحت باش گلم!
        عسلم تو خودتو ناراحت نکن! آدمی ک کیم الگوش باشه معلومه دیگه چیه! اصلا»دیگه بحث نکن مامی

      • Mehrdad می‌گه:

        چشم مامی جون
        اصلا» در شان من نیست با همچین کسایی دهن ب دهن بشم…
        راستی من میخوام آواتار خودمو بزارم
        آیا موافقید؟

      • یاس می‌گه:

        نه مامی جون مشهور میشی دیگه فنات اذیتت میکنن!
        حالا اگه اصرار داری بذار ی دونه پسره کاریشم نیشه کرد!

  13. (ali daee(mac می‌گه:

    یاسی جون . تو پست شکیرا جوابتو دادم برو بخون

  14. سعیده می‌گه:

    تازگي ها بيش از حد لاغر شده ولي در كل شات هاي جالي بود
    مرسي نعيم جان

  15. شمیم می‌گه:

    خیلی خیلی جذابه تو شاتِ 2 مثه دختر بچه ها شده!

    دوستش دارمممممم

  16. Arash می‌گه:

    کیم عزیز به یاس توهین نکن
    هر چی باشه اون از کاربرای عالیه این جاس

    • یاس می‌گه:

      لطف شما کم نشه!

      هرکس ب طریقی دل مامیشکند … بیگانه جدا. دوست جدا میشکند
      بیگانه اگر میشکند. حرفی نیست … از دوست بپرسید. چرا میشکند!

  17. شمیم می‌گه:

    دوستای گلم اینقدر خودتونو واسه آدمایی که ارزش ندارن ناراحت نکنین

    من نمیدونم چرا آخه هر کی میرسه میاد اینجا نظر میده و به خودش اجازه میده فضایِ صمیمیِ اینجا رو به هم بریزه!

  18. دانيل می‌گه:

    متاسفانه عليرغم ميل باطني مجبورم كاربري بعضي از دوستان رو ببندم
    چون چندين بار بهشون گفتيم احترام ديگران رو نگه دارن

  19. یاس می‌گه:

    اینجا چ اتفاقی افتاد تا من نبودم! کامنتا چرا پخش و پلنگ شده؟!

    با عسلم موافقم نیاز ب پست جدید شدیدا» محسوسه

  20. ان شرلی می‌گه:

    مرسی نعیم جان/زیبا بودنارکا بهت تبریک میگم که اینجا 1 شدی
    بچه ها اگه بدترین ادم بیاد توی سلب دیلی نظر بده نباید باهاش بد و تند رفتار کنید.
    من بحثو ادامه نمیدم

    • ان شرلی می‌گه:

      این هم بگم هیچ منظوری .یا اشاره ای به کسی نداشتم
      فقط 1حرف کوچیک بود
      بالا نارکا میشه ن ارکا

  21. یاس می‌گه:

    خدا مرگم بده مال آرشو چرا بستید؟ آرش ب این مظلومی و مودبی!فکر کنم اشتباهی پیش اومده میخواستید مال منو ببندید مال آرشو بستید.تو رو اینجا بدون اون صفایی نداره!
    من ک بی سلب دیلی و برو باکسش نمیتونم!نمیتونم

  22. Arash می‌گه:

    تو رو خدا ما رو حذف نکن
    دیگه تکرار نمیشه
    همش زیر سر این کیمه دو به هم زنه
    من هم یاسو خواهر خفن بزرگم میدونم هم سعیده و هم ………
    کاش کیم نمی یومد

  23. Arash می‌گه:

    تو رو خدا ما رو حذف نکن
    دیگه تکرار نمیشه
    همش زیر سر این کیمه دو به هم زنه

  24. Arash می‌گه:

    دانیل من. حذف نکن تو رو خدا
    همش تقصیره کیمه حذفش کن
    یاسو قرآنی حذف نکنی بی یاس اینجا صفا نداره

  25. admin می‌گه:

    نمیخوام از کسی اسم ببرم ولی از این به بعد با هر کامنت حاشیه ای به شدت برخورد خواهد شد اخلاق همیشه برای من در درجه اول اهمیت بوده و هست

    متاسفانه بعضیها پاشون و رو از خط قرمز سایت جلوتر گذاشتند

    سیستم وردپرس با نشان دادن آی پی کاملا افراد خاطی رو شناسایی میکنه پس اون کسانی فقط بقصد شیطنت اینجا میان بدونند که هیچ چیزی از چشم ما دور نخواهد ماند.

  26. سعيده می‌گه:

    چي شد بلاخره ارش همون کيمه؟
    من حسابي گيج شدم

  27. عاطفه می‌گه:

    mishe aksaro tu size bozorgtar bezarid? va arme celebdaily ro koochiktar roo aksa bezanid?
    mesle ghadima
    mamnoon az postaye khoobi k mizarid.

  28. sh1 می‌گه:

    یه دونه باشی

  29. khaT می‌گه:

    شاتها خوبن.ولي شات 5اصلاً شبيه انجي نيست!

  30. neda می‌گه:

    شاتهاش بهتر از این میتونست باشه ولی انجی در هر صورت 20

  31. saeede می‌گه:

    الهیییییییییی!انجیه مهربون خوشگلم :-*
    عکس اخریه خونشونه؟خیلی قشنگه
    کاش یه ایرانی ام بیاد برم ببینمش خوشگل خوشگلا رو 😛

پاسخی بگذارید

