بیانسه دومین زن پردرآمد هالیوود شد

فرستاده شده: نوامبر 13, 2010 توسط Admin در Beyonce, Celebrities
برچسب‌ها:

بیانسه دومین زن پردرآمد هالیوود شد

جدیدترین عکسهای بیانسه و شوهرش جی زی در نییورک

بیانسه خواننده 29 سال با درآمد 87 میلیون دلار بعنوان دومین زن پردرآمد هالیوود معرفی د.در ین لیست که مجله اقتصادی فوربس آن را منتشر کرده است،اپرا وینفری که اول ژانویه 2010 شبکه تلویزیونی OWN را راه‌اندازی کرد، با 315 میلیون دلار در صدر فهرست ایستاد.تنها بازیگر زن حاضر در فهرست ساندرا بولاک است که با دو فیلم موفق «پیشنهاد» و «نقطه کور» 56 میلیون دلار به دست آورد و در رده ششم قرار گرفت. او برای فیلم دوم برنده اسکار شد.بریتنی اسپیرز،لیدی گاگا و مدنا هم در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

++++++

دوستان عزیز توجه!

ببینید دوستان عزیز اینجا فقط یک سایت تفریحی نه چیز دیگه.نمیخوام کسی رو ناراحت بکنم ولی من هیچوقت قصدم ایجاد یک چت روم نبوده و نیست،بحث خیلی خوبه و من هم دوست دارم اما در مورد مطالب سایت.

شاید شما هم متوجه شدین خیلی از دوستان شما که قبلا در اینجا کامنت میذاشتند دیگه نظر نمیدن و علت رو چت روم شدن اینجا بیان میکنند.

امیدوارم حرفام به کسی برنخوره ولی کم فکر کنید!!!

و نکته آخر اینکه من هیچوفقت کمیت رو فدای کیفیت نمیکنم و نظر زیاد هیچوقت واسم مهم نبوده و نیست.جو اینجا رو دوست دارم اما بیشتر دوست خواهم داشت وقتی به قوانین احترام گذاشته شه.

با تشکر از همه شما

 

دیدگاه‌ها
  1. mahdi می‌گه:

    111111111111111

  2. mahdi می‌گه:

    خدا بیشتر بده بهش

  3. mahdi می‌گه:

    سحر جان درست گفت تو پست قبلی
    سحر من مهدی 16 سالمه.

    • Mehrdad می‌گه:

      آقا مهدی شما هم به جمع مون خوش اومدی…
      خوشحالم که با شما دوست شدم
      اگرم تونستی آواتار خودتو بزار خیلی مشتاقم عکستو ببینم

  4. Mehrdad می‌گه:

    ممنون آقای آدمین
    یک دلخوری بود حل شد…
    سعی میکنیم اینجا رو مثل پست آگویلرا نکنیم
    بازم ممنون
    به قول مهدی خدا بیشتر بهش بده…

  5. یاس می‌گه:

    خوش بحالش بیانسه خیلی با استعداده!حقه شه ب نظرم! ولی این امریکاییام خیلی پول حروم میکنن

    معذرت میخوام مدیران محترم

  6. mahdi می‌گه:

    اقا ادمین ببخش مارو اشتباه کردیم

  7. یاس می‌گه:

    ببخشید ای ی خبر مهمه میشه دربارهصحت و صقمش ی اطلاع رسانی کنید

    پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ مایکل جکسون، ستاره موسیقی پاپ را قتل تشخیص داده است.

    بی بی سی، گزارش پزشکی قانونی لس آنجلس که به هفته ها حدس و گمان درباره مرگ مایکل جکسون پایان داد، علت مرگ او را مسمومیت با پروپوفول که یک داروی بیهوشی است و مسکنی به نام لورازپام عنوان کرده است.
    پلیس، پزشک شخصی مایکل جکسون را بازجویی کرده است ولی از او به عنوان مظنون نام نبرده است.
    گزارش پزشکی قانونی می‌نویسد: “علت مرگ مسمومیت حاد با پروپوفول تشخیص داده شده است.”
    بر اساس این گزارش، مجموعه ای از داروهای میدازولام، دیازپام، لیدوکائین، لورازپام و افدرین در خون مایکل جکسون دیده شده است.
    متن کامل گزارش سم شناسی پزشکی قانونی درباره علت مرگ مایکل جکسون به درخواست پلیس و دادستان لس آنجلس منتشر نشده است.
    وکیل پزشک شخصی مایکل جکسون خواستار انتشار گزارش کامل سم شناسی است.
    ادوارد چرنوف وکیل دکتر کانراد مورای خواستار انتشار غلظت دقیق همه داروهای اعلام شده در خون مایکل جکسون شده است.
    خبرگزاری رویترز، به نقل از پلیس لس آنجلس گزارش کرده که گزارش سم شناسی احتمالا به دادستانی ارجاع می‌شود تا کیفرخواست جنایی صادر شود.
    پیش تر گزارش هایی به نقل از دکتر مورای، پزشک شخصی آقای جکسون منتشر شده بود که از تجویز دارو پروپوفول برای درمان مشکل بی خوابی او خبر می‌داد.
    مایکل جکسون، ژوئن ۲۰۰۹ در سن پنجاه سالگی در خانه خود در لس آنجلس درگذشت.

    • Mehrdad می‌گه:

      آره چه جالب!
      آقای آدمین اگه خبری در این مورد اومد با مدیران سایت از ما دریغ نکنید…

      • سحر می‌گه:

        این که خیلی قدیمه که ! 😦 چند وقتی هم دکترش برای بازجویی بازداشت بوده اما هیچی علیه اش پیدا نکردن اما افکار عمومی علیه دکترشه !

    • سعیده می‌گه:

      ياسي جون اين احتمال از همون اول بوده حتي خوده خانواده مايكل گفتن كه مايكل كشته شده و حتي ژانت صريحا اعلام كرد كه برادرش به قتل رسيده
      اين مساله اي كه به اين زوديا مشخص نميشه به نظر من يه جوريا شبيه مرگ كندي مشكوكه و بايد چندين سال بگذره تا اسرارش فاش شه

  8. mahdi می‌گه:

    چه جالب!!!!!!!!!!!

  9. Mehrdad می‌گه:

    آقای آدمین من به تمام قوانین احترام میزارم
    اما نمیتونم وقتی میام با بچه های اینجا حرف نزنم منم و مهدی و هانیه و یاس ایجاد چت روم نبوده
    بعضی اوقات تو این آشنایی های سایت بچه ها میخوان با هم آشنا شن از هم اسم وسن میپرسن
    امیدوارنم باعث سوتفاهم و ناراحتتیوتن نشده باشه آقا نعیم
    ممنون

  10. شمیم می‌گه:

    نمی دونم چرا اصلا دوستش ندارمممم

    • Mehrdad می‌گه:

      هر کی نظری داره شمیم جون
      راستی شمیم مگه فردا نمیری مدرسه پس چرا هنوز نخوابیدی؟

      • یاس می‌گه:

        دبیرستان میره کودکستان ک نمیره این موقع بگیره بخوابه.اصلا»تو چرا تا اینوقت شب بیداری؟!

      • شمیم می‌گه:

        من معمولا ساعتِ 12 به بعـــد می خوابم مگه جایِ شما رو تنگ کردم که منتظری بخوابم؟؟

      • Mehrdad می‌گه:

        نه بابا…
        الان 6 صبح من دارم نظر میدم
        شما همتون الان دیگه باید خواب باشید
        ولی اگه بیدار شدید این نظر رو دیدین
        صبـــــــــــــــــــــح بخیر

  11. mahdi می‌گه:

    مهرداد راست میگه.
    اگه من جو سایتو بهم زدم میخواین برم

  12. mahdi می‌گه:

    مثل اینکه اقا نعیم منظورش با من بوده درسته؟

    • Mehrdad می‌گه:

      نخیر…
      آقای نعیم کلی عرض کردن با همه بودن
      به دل نگیر
      بعضی از اخطارات رو همیشه میدن تا ما حواسمون ج مع تر بشه
      پس شما جایی نمیری 🙂

  13. Mehrdad می‌گه:

    چه خوشــــحالم هستن…
    منم بودم خوشحال بودم
    ادما به این بیریختی
    اینجوری پول درمیارن
    ما باید دربارشون نظر بدیم!!!!

  14. ان شرلی می‌گه:

    بیانسه خیلی دوس داشتنیه…
    پست جالبی بود خیلی
    مرسی نعیم جان
    هیکل بسیار زیباشو هم نادیده نباید گرفت
    ولی فقط if i were boy

  15. mahdi می‌گه:

    سلام ان شرلی جان من مهدی هستم.
    البته با اجازه اقا نعیم

  16. سحر می‌گه:

    به به چه شوهرش خوشحاله ! خوب اگه زن منم اینقدر پولدار بود نیشم تا بنا گوشم باز میشد خب 😀
    ولی خدایی حقشه ! از بیانسه خوشمان می آید 🙂

  17. mahdi می‌گه:

    مرسی ولی خودتو معرفی نکردی ان شرلی جان

  18. mahdi می‌گه:

    اره ان شرلی lady

  19. یاس می‌گه:

    میتونم بپرسم چرا؟

  20. سبا می‌گه:

    سلام
    .بیانسه کلا نچسبه.نگاه کن تو روخدا.
    خیلی بی کلاسه.افرین لیدی گاگا و مدنا

  21. mahdi می‌گه:

    مهرداد جان مگه میشه از پیشه دوستای به این خوبی مثل خودت و یاس و هانیه وسحر و ان شرلی و…………..بقیه رفت

  22. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    موافقم
    جو مث قبل نیست
    صد رحمت به چت روم
    منم همینجوری پیش بره دیگه کامنت نمیزارم

  23. mahdi می‌گه:

    ان شرلی میگم خودتو معرفی کن

  24. mahdi می‌گه:

    سلام آرکا آرشیتکت منظورت با ما بود؟

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      سلام عزیزم
      نه کلی گفتم

      محیط سایت مث قبل نیست
      مث چت روم شده

      البته به من مربوط نیست
      من موافقتمو در مورد نظر نعیم خان اعلام کردم

  25. mahdi می‌گه:

    me too ان شرلی

  26. pinkipi می‌گه:

    من واقعا نمیدونم چه خبره اینجا مگه سایت فیلتر نشده؟من الان با فیلتر شکن تونستم بیام. 2 روزه که میام میگه فیلتر شده.دوستان راهنماییم میکنین لطفا!

  27. ava می‌گه:

    بيانسه و جي زي رو خيلي دوست دارم … بهترين زوج سلبريتي هستن، خوش اخلاق ، خوشگل ، خوش هيكل ، خوش تيپ ، خلاصه آخر خوش هستن … اميدوارم هميشه با هم بمونن …

    • ava می‌گه:

      راستي يادم رفت بگم كه هم كار هر كدومشون جدا جدا خوبه ، هم كاراي مشتركشون يه انرژي و قشنگيه مضاعفي داره … مخصوصا آهنگ و كليپ UPGRADE YOU …

  28. saeede می‌گه:

    نوش جونش!عاشقشم :-*
    چقددددددر با نفر اول فاصلش زیاده!بمیری اوپرای مایه دار!:-D خدایی اوپرا نسبت به ثروت فوق العاده ای که داره کم به مردم کمک می کنه.خیلی بیشتر از اینا می تونه.هر کاری ام میکنه بوق و کرنا راه میندازه و برنامه واسش میسازه که از قبل(غبل؟)اونم کلی گیرش میاد.
    بریتنی ام که خدا نکنه دستش بره تو جیبش!ثروت رو ثروت نکبت رو نکبت!
    شایدم در خفا کمک می کنن صداشم در نمیارن که بعیده ه ه ه ه! 😛

  29. mahdi می‌گه:

    باشه انگار ما اومدیم جو سایت برگشت.
    bye از همگی

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      وااااااااااااااا
      چرا به خودت میگیری شما؟

      من اصلا اسمی از شما بردم؟
      ضمنا محیط 1هفته ای میشه اینجور شده

      نه منظورم با یو بود نه بقیه
      بهتره کامنتمو با دقت بخونی

      گفتم که به من مربوط نیست
      نعیم 1 حرفی زد منم تاییدش کردم

      من بخوام حرفی بزنم بدون رودرواسی بیانش میکنم
      تاحالام کسی اینجا از حرفام برداشت بد نکرده و با هیچ کسی مشکل ندارم

      بازم به همه میگ برداشت بد نکنین
      من حرف نعیم خانو تایید کردم بدون اینکه منظورم با فرد خاصی باشه

      عجب گیری افتادیما
      نظر بدی گیری ندی گیری
      حرف بزنی گیری نزنی گیری

  30. mahdi می‌گه:

    باشه سحر جان بمب باران کردی منو منظورت رفتن منه؟

  31. mahdi می‌گه:

    تو هم که زود ناراحت میشی

  32. mahdi می‌گه:

    ارکا جون تو هم در مرد مطلب نظر بده

  33. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    سحر کیه؟
    من آرکام

    ناراحت نشدم
    رفع ابهام کردم از کامنتم
    مرسی شرلی جون

    عاشق بیانسم
    استیلش خوبه
    صداشم فوق العادست

  34. mahdi می‌گه:

    من درباره کامنت بالایی بودم با سحر نه با یو.
    لطفا کامنتو خوب بخونید ارکا جون

  35. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    فیسش خوب نشده اینجا
    اینم داره مامان میشه

    منم میخوام مامان بشم
    از شوهرشم خوشم نمیاد (اگه دوستان اجازه بدن البته)

  36. mahdi می‌گه:

    در ظمن سحر جان من میخواستم با دوستان اشنا بشم

  37. mahdi می‌گه:

    سحر جان من میخواستم با دوستان اشنا بشم

    • سحر می‌گه:

      عزیزم من که گفتم ازم ناراحت نشو ! من به عنوان خواهر بزرگترت راهنماییت کردم ! فقط همین ! دوست داشتم بعد از این نظراتتو بخونم ! چون مستر نعیم گفته کسیایی که اینجارو چت روم کنن یوزرشونو میبنده ! واسه همین گفتم که رعایت کنی که یه وقت خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد !
      در هر حال ببخشید من دخالت کردم ! کلاً جو اینجا عوض شده ! به هر کی هرچی میگی قاطی میکنه !
      بازم ببخشید ! همونطور که تا حالا تو بحثا دخالت نداشتم الانم نباید حرفی میزدم ! اشکال از من بوده !

  38. pinkipi می‌گه:

    دوستان من واقعا به کمک نیاز دارم.دارم دیوونه میشم.نعیم خان میشه کمکم کنی؟هیچ جوری نمیتونم بیام تو سایت با هیچ کدوم از آدرسا!

  39. pinkipi می‌گه:

    از کارت اینترنت.این یکی یادم نیست چی بود.یعنی مهمه؟

  40. Mehrdad می‌گه:

    اصلا» ازش خوشم نمیاد ممنون دانیل

  41. Arash می‌گه:

    خیلی خیلی بیانسه رو دوست دارم
    صداش بی نظیره رقاصاشم خوبه ولی می خواد خودشو به شکی تو رقص برسونه که نمی تونه
    به هر حال عالیه
    میبینم اسم دوبانوی عزیز و یک نسبا»عزیز و عجیب هم اینجا اومده
    پس بریتنی عشقم نفر 3وم شد آخه ببین این بشر چه قدر باحاله
    نه توری نه کنسرتی بی کارم هست پول در میال
    یک نسبا»عزیز و عجیب هم که گاگا که دیگه چیزی نگیم بهتره(سعیده مارو میکشه)
    و مدونا خانم پاپ آمریکا هم 5وم شده جالبه افراد با هنر در دوره بی کاری هم پول در میارن
    واااااااااااااای مدرسم دیر شد من رفتم

  42. khaT می‌گه:

    ادمين جان ممنون از تذكراتت در مورد چت روم و ….
    بيانسه خيلي خانومه….وقتي فيلم هاش رو ميبينم لذت ميبرم….صدا و شخصيت خوبي داره.
    خوشحال شدم از خبر هرچند كه به ما چيزي نميرسه! 😉

  43. khaT می‌گه:

    موي فر خيلي بيشتر بهش مياد…

  44. سعیده می‌گه:

    منم با نعيم جان موافقم
    اينجوري فرصت كامنت گذاشتن از بقيه گرفته ميشه
    بچه ها سعي كنيم توي چارچوب پست نظر بديم اينجوري خيلي بهتره

  45. sahar می‌گه:

    ,واقعا موافقم باهاتون سعیده خانم .بیانسه محشره محشر.

  46. (a d(mac می‌گه:

    خوش ادامه خیلی ولی فیسش قشنگ نیس.صداشو نمیدوستم خیلی سرده

  47. (a d(mac می‌گه:

    ادامه=اندامه

  48. love selena می‌گه:

    عزیزم…
    خیلی دوسش دارم …
    چهرش خیلی دل نشینه …
    هیکلشم با این که درشته ولی خیلی زیبا و خوش تراشه …
    موها و چشم هاش رو هم خیلی خیلی دوست دارم ….
    صداشم واقعا قوی و گوش نوازه …
    بازیشم قابل تحسینه …
    این درامد واقعا حقشه …

    Jay-Z هم در سبک خودش خداااااست ….
    خیلی می دوسمش …
    آهنگ هاش معرکست …
    موزیک ویدیو هاشم واقعا با معنی و زیباست ….

    در کل :
    هر دوشون رو خیلی دوست دارم ….. زوج دوست داشتنین….

    مرسسسسسسسسسسسسی
    پست جالبی بوووود …

  49. mm می‌گه:

    بریت جوووووووووون چه می کنه!
    امیدوارم همیشه موفق باشی جیگر

  50. نگار می‌گه:

    ازش خوشم نمياد

پاسخی بگذارید

