عکسهای ریکی مارتین در حال معرفی کتاب خاطراتش در شیکاگو

فرستاده شده: نوامبر 13, 2010 توسط Admin در Celebrities, Ricky Martin
برچسب‌ها:

عکسهای ریکی مارتین در حال معرفی کتاب خاطراتش در شیکاگو

ریکی ماترین خواننده پورتوریکویی در حال معرفی کتاب خاطراتش بنام «من» در شیکاگو دیده میشود.

این کتاب که چند روزیست منتشر شده است،درباره خاطرات زندگی ریکی مارتین از جمله همجنسگرایی و داستان تولد دوقلوهایش میباشد.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    آرکا خانم گل اول شد

  2. tom می‌گوید:

    manam labod dovom

  3. شمیم می‌گوید:

    از بس که شــاهکار کرده تو کتابم ثبتشون میکنه،اه!!

  4. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    مرسی فرشاد جوون

    از وقتی فهمیدم مشکل اخلاقی داشته از چشمم افتاده(با ااحترام به مدیران خوب و زحمت کش البته)
    خیلی کار خوبی کرده چاپشم کرده

    در کل جذابه

  5. mahdi می‌گوید:

    خودش جذابه ولی کتابشو نمیدونم

  6. یاس می‌گوید:

    چ جلب! اینا از خاطراتشونم پول میسازن

  7. mahdi می‌گوید:

    یعنی واسه ما رو هم میخرن؟؟؟؟

  8. mahdi می‌گوید:

    بازم ورزشکار هست اینجا؟

  9. Mehrdad می‌گوید:

    یاسسسسسسسسسسسسس
    تو رو خدا قهر نکن…

  10. ونوس می‌گوید:

    چقدر جذاب شده اینجا.
    زمانی که نوجوان بودم عاشقش بودم.

  11. mahdi می‌گوید:

    ونوس جان چند سالته؟

  12. mahdi می‌گوید:

    یاس جان منظورت(تنیس)هست؟

  13. mahdi می‌گوید:

    چرا عصبانی میشید؟
    نزنید!!!!!!!!!!
    (اقا مهرداد و یاس)

    • Mehrdad می‌گوید:

      نه نمیزنیم
      فقط الان اوضاع خطری هیچی نگو…
      راستی اواتار خودتو بزار ببینیم صورتت چجوریه؟؟؟

    • یاس می‌گوید:

      ببخشیدمهدی جان.متاسفم!آره تنیس کار میکنم و اسکیت البته تو تیم بسکتبال هم بودم چند مقام استانی هم آوردیم_دوره راهنمایی اماالان دیگهوقندارم_ .عاشق پرسپولیس هم هستم
      بازم معذرت میخوام

  14. Mehrdad می‌گوید:

    یاسسسسسسس چرا جواب نمیدی…

  15. mahdi می‌گوید:

    باشه

  16. سحر می‌گوید:

    خیلی دوست دارم بدونم دلیلش برای این که همجنسگرا بشه چی بوده !!!!!
    .
    .
    .
    منتظر چاپ کتاب منم باشید 😀

  17. سبا می‌گوید:

    سلام به همگی.
    خیلی دوسش دارم.
    نازه

  18. saeede می‌گوید:

    ای جان چپ دسته 😀
    کیا اینجا چپ دستن؟؟
    به نظر شما ریکی بسیار شبیه بازیگر آناتومی گری که اسمش تو فیلم دکتر الکس نیست؟
    اگه گی بازی و این مسخره بازیا رو در نمیاورد دوسش داشتم 😦

  19. marya.b می‌گوید:

    اگه همجنسگرا بوده پس قضیه بچه و دوقلو و اینا چیه!!!!؟
    البته نکته اصلی کتاب فکر کنم همین که گفتم باشه!

  20. Arash می‌گوید:

    با احترام بگم من از این آقا به خاطر کارشون
    در قلبم نفرتی دارم
    که تا وقتی دوباره کارشو ترک نکنه دوسش نمی دارم
    اگه همج……ول کنه عالی میشه

  21. khaT می‌گوید:

    با با جان.ريكي از يه خانومي بچه دار شده! ولي فقط به شرط بچه!!!يه خانومي قبول كرده تا به روش بازداري مصنوعي بچه هاي ريكي رو توي رحمش نگه داره و بعد از دوران حاملگي اونارو به ريكي داده! يه جور قرارداد يا همون رحم اجاره اي بوده!!بچه ها از خون خود ريكي هستن.
    همين.
    اوايل دوسش داشتم.الان نظري ندارم البته اگه توبه كرده و پشيمونه فرق ميكنه!
    در هر صورت بابات پست ممنون.

پاسخی بگذارید

