مصاحبه آنجلینا جولی با شماره دسامبر 2010 مجله "Vogue" آمریکا+فتوشاتها با کیفیت اصلی

فرستاده شده: نوامبر 13, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:,

مصاحبه آنجلینا جولی با شماره دسامبر 2010 مجله «Vogue» آمریکا+فتوشاتها با کیفیت اصلی

آنجلینا جولی در جدیدترین مصاحبه خود که در شماره دسامبر 2010 مجله «Vogue» آمریکا به چاپ خواهد رسید از براد پیت بعنوان یک مرد جذاب و فوق الهاده نام برد و او را یک دوست بینظیر و پدری نمونه نامید.او همچنین گفت که براد پیت بشدت خانواده دوست است .او گفت که عاشق براد پیت است و میخواهد همیشه در کنارش باشد.

فتوشاتها با کیفیت اصلی است

دیدگاه‌ها
  1. Hanieh khano0m می‌گه:

    1

  2. یاس می‌گه:

    با این تعابیر هنوز هم قصد ازدواج ندارن؟!

  3. cyrus68 می‌گه:

    قشنگه mer30.انجی و برد زوج جالبین امیدوارم به پای هم پیر شن.

  4. Hanieh khao0m می‌گه:

    به بهههههههه
    ملكه ي هاليوووووووووووووووووووووووووود
    به ششششششششششششششششششششششددددددددددددددتتتتتتتتتت زيبا و جذابه اي بانوووووووووو
    عاشششششششششششششششششششششقشششششششششششم

  5. Arash می‌گه:

    آنجلینا محضر زیبایی است(محضرو درست نوشتم؟)
    خیلی دوسش دارم عالیه
    بی نظیره مه چی تمومه
    هم بازی داره و قیافه
    هم تیپ داره هم افاده
    خوشگل و خوش لباس
    زیبا و جذابه
    داغ و هاته
    سوژه فوتو شاته
    تک و یکی یه دونس
    عزیزکرده ی هالیووده

  6. سعیده می‌گه:

    بچه ها پست آنجلينا رو دوباره لطف كردن گذاشتن كه ادبتونو خوب نشون بديد اين دفعه 😉

  7. farshad می‌گه:

    مهرداد تو خودشيفتگي داري كه انقدر از خودت عكس ميگيري؟

  8. شمیم می‌گه:

    همــیشه کنار هم میمونن تا چشمِ حسوداشون کووور بشــه عاشقشونم!!

  9. farshad می‌گه:

    آرش اگه بگي جواب ميدم
    ولي اگه نگي كه من نمي تونم جواب بدم آخه!

  10. Mehrdad می‌گه:

    یاس با من قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. mahdi می‌گه:

    اینجا کسی با ما حرف نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Mehrdad می‌گه:

      سلام آقای مهدی
      چطوری برا!!!!
      آخه شما کم پیدایی تو داری سکرتی کم صحبتی بی حاشیه ای
      من چی بگم؟؟؟
      چند سالته؟
      اولین قدمه آشنایی همیشه همینه بعد از اسم

  12. mahdi می‌گه:

    16 داداش تو چی؟
    خوب محبوبی اینجا
    tear

  13. mahdi می‌گه:

    واسه این کم نظر میدم چون تمرین شدید دارم.
    رشته ورزشیم فوتبال ملوان و از انزلی.
    tear

    • Mehrdad می‌گه:

      اهههههه
      پس همکاریم
      منم فوتبال دوستم
      عشقم پرسپولیسه
      منم باشگاه میرم
      نوجوانان
      من 3 شنبه ها و 1 شنبه ها تمرین دارم
      پستم دروازه بانه

    • Mehrdad می‌گه:

      من اول رفتم تو تیم نوجوانان استقلال تست دادم قبولم شدم
      اما چون استقلال منصرف شدم
      بعد اومدم تو باشگاه شاهین تو فدک(تهران)ثبت نام کردم
      الانم اونجام

  14. mahdi می‌گه:

    من هر روز تمرین دارم.
    ولی چشم از این به بعد زیاد نظر میدم.

  15. ونوس می‌گه:

    آخی به نظر میاد در کنار هم آروم و بی دغدغه زندگی میکنن.
    اما نباید گول این مصاحبه هارو خورد یهو فردا میان تکذیبش میکنن.

  16. سبا می‌گه:

    خدا کنه!!!!

  17. سحر می‌گه:

    والا منم بودم خودمو میکشتم تا برد پیت رو واسه همیشه داشته باشم ! شوهر به این ماهی گلی نفسی ! کلی هم جذاب و خوش قیافه ! دیگه از خدا چی میخواد واقعا !!!!!!!!!

  18. marya.b می‌گه:

    آره کاملا مشخصه که براد خیلی با خونوادش حال می کنه….
    زوج فوق العاده این امیدوارم چیزی صمیمیتشون و به هم نزنه

  19. عاطفه می‌گه:

    dastetoon dard nakone

    khastegimoon dar raft

  20. khaT می‌گه:

    اي جان….همچين مردهايي خيلي كم شدن! همينطور همچين زنهايي كه قدر مردشونو بدونن….
    خيلي حال كردم با مصاحبه‌اش….
    تشكر

  21. love selena می‌گه:

    خدا من ….
    چه عکس های خوشملی بودن ….
    توی عکس روی کاور مجله خیلی خواستنی و زیبا شده …
    عکس دوم هم خیلی رویایی و زیباست …. لباسش خیلی خوش رنگ و شیکه …
    توی عکس چهارم (عکس سیاه و سفید – ردیف آخر ) کاملا معلومه که با وجود این همه انتقاد هایی که از لاغر بودن بیش از حدش شده باز هم میتونه یکی از زیبا ترین و خوش فرم ترین هیکل های هالییودی رو داشته باشه …
    عکس آخر هم واقعا رویاییه …. اون حالتی که آفتاب نصف صورتش رو روشن کرده خیلی زیباست …

    حرف هایی که توی مصاحبش زده واقعا سرشار از عشقه … خیلی خوشم میاد که با وجود این همه شایعه و … که اطرافشون وجود داره ، باز هم در کمال آرامش این قدر عاشقانه و مادرانه داره به زندگیش ادامه میده …

    ممنون …. پست خیلی خیلی زیبایی بود …

پاسخی بگذارید

