پوسترهای فیلم "Burlesque" با بازی کریستینا اگوئیلرا و شر+معرفی فیلم

فرستاده شده: نوامبر 13, 2010 توسط Admin در Celebrities, Christina Aguilera, معرفی فیلم, عکس فیلم
برچسب‌ها:,

پوسترهای فیلم «Burlesque» با بازی کریستینا اگوئیلرا و شر+معرفی فیلم

فیلم «Burlesque» با بازی دو خواننده مشهور کریستینا آگوئیلرا و شر 24 نوامبر به اکران عمومی در خواهد آمد.

نام فیلم: Burlesque

تاریخ نمایش: November 24th, 2010

کارگردان: Steven Antin

هنرپیشگان:     Cher , Christina Aguilera, Eric Dane, Cam Gigandet, Julianne Hough, Kristen Bell, Stanley Tucci, Alan Cumming, Peter Gallagher

ژانر: Drama and Musical/Performing Arts

خلاصه فیلم

آلی رز از یک شهر کوچک به لس آنجلس آمده تا در آنجا کار مناسبی پیدا کند اما خیلی زود به کافه های شهر راه پیدا کرده و شیفته رقاص های آنجا می شود. آلی ابتدا بعنوان یک گارسون در یک کافه شروع بکار میکند اما خیلی زود استعدادش شکوفا شده و یک رقاص تمام حرفه ای می شود و…

دیدگاه‌ها
  1. mahdi می‌گوید:

    یاس جرا عصبانی شدی؟

    • Mehrdad می‌گوید:

      بابا یه دختری به نام هانیه با ما امشب اختلاط کرد…
      خیلی دختر خوبی هم بود…
      اما یاس اشتباه برداشت کرد و فکر کرد من فراموشش کردم…

      • Hanieh khano0m می‌گوید:

        ديدي مهرداد….
        ديدي گفتم!!
        گفتم برو خونتون مامانت ناراحت نميشه گوش نكردي!
        بچه كه به حرف بزرگ ترش گوش نده همين ميشه

        ياس جونم به خاطر من ببخشش
        😉

        راستي چه اسم نازي داري….
        ياس…

      • Mehrdad می‌گوید:

        سلام هانیه من هنوزم میدوستمت زیاد@@!
        اما یاس فکر میکنه چون تو رو دیدم جو گیر شدم.
        من هنوزم همون فکر رو دارم دربارت همون دخمل خوشمل و عسملی ناز
        اما یاس فکر کرد من تو رو دیدم باهاش تند حرف میزنم

      • یاس می‌گوید:

        ممنونم هانیه خانم.مشکل من شما نیستی عزیزم! این آرش و مهرداد دست دادن بهم ک منو دق بدن…

      • Mehrdad می‌گوید:

        باشه یاس منو با آرش یکی کردی…
        من چی کار کردم
        دلم شکست
        خیلی زود دلگیر شدی
        اما بدون تو هنوز مامیه منی…

      • یاس می‌گوید:

        but I Demission here & now

      • Mehrdad می‌گوید:

        یاس برای چی یعنی دیگه نمیخوای عسلت باشم؟
        چرا؟
        تو رو مولا علی…
        تو رو خدا…
        منو اینجوری ول نکن
        اگه ولم کنی دیگه اینجا نمیام…

    • یاس می‌گوید:

      مهدی جان جوابتو تو پست ریکی نوشتم

    • Mehrdad می‌گوید:

      بعد یاس از با من ی کامنتی داد
      منم جواب دادم
      فکر کرد چون با هانیه دوست شدم
      جوگیر شدم..

      • Hanieh khano0m می‌گوید:

        ببخشيد؟!
        من باعث ناراحتي كسي شدم؟!

      • Mehrdad می‌گوید:

        سلام هانیه من هنوزم میدوستمت زیاد@@!
        اما یاس فکر میکنه چون تو رو دیدم جو گیر شدم.
        من هنوزم همون فکر رو دارم دربارت همون دخمل خوشمل و عسملی ناز
        اما یاس فکر کرد من تو رو دیدم باهاش تند حرف میزنم

        نه تقصیر تو نیست شاید لحن من بد بوده
        تو دلت کوچیک رو اذیت نکن دخمل

      • Hanieh khano0m می‌گوید:

        خوب خيالم راااااااححححححت شد
        مرسسسسسيييي مهرداد جووووووون

      • Mehrdad می‌گوید:

        خواهش میکنم هانیه
        چقدر جیگگگگگگگگگگگری تو…
        ممنون از صحبتات قشنگه

    • یاس می‌گوید:

      چرانمیای؟! هستن کسایی ک تو تهنا نمونی منتها باید ی خورده صبر داشته باشی!
      منو باش ک ب خاطرتو دیشب خودمو هلاک کردم…
      ازت دلگیرم پسر!فراموشم کن

      • Mehrdad می‌گوید:

        یاس تو رو خدا
        منو اذیت نکن
        من که کاری نکردم
        منم الان برات میمرم
        بخدا تو اولین کسی بودی که وقتی اومدم تو سایت سنمو پرسیدی وخوش آمد گفتی
        اولین کسی بودی که احساس میکردم دوستم داره
        اولین کسی بودی که بهم گفت با نمکم
        اولین کسی بودی که گفت کاش پسری عین تو داشتم
        اولین کسی بودی که احساس کردم پشتم بهش گرمه
        اما اگه بهم محل نزاری بدون این آخرین نظریه که اینجا میدم و برای همیشه میرم
        الان غم شدیدی تو قلبمه
        اما بدون وقتی تو ب من محل نزاری
        انگار که من هیچم
        انگار من مردم
        قلبم رو شکوندی
        ولی بدون تو همون یاسی هستی که من خیلی دوستش دارم

      • یاس می‌گوید:

        تو ریاضی ی قانونی هست ک بهش میگن جانشینی.تو راهنمایی بایدخونده باشیش.از این قراره ک چیزی رو بجای چیز دیگه ای قرار میدن بدون اینکه تناسب و تساوی بهم بخوره…

        شاد و سربلند باشی همیشه

      • Mehrdad می‌گوید:

        باشه
        ولی بدون ی کسایی باهات خیلی بدرفتاری کردند هیچی نگفتی
        اما الان من بدونه اینکه بدونم چی شده باید برم…
        شاید تقدیرم بوده که برم چه امشب چه دیشب
        ولی کاش دیشب میرفتم
        ای کاش منو دوست داشتی…
        من هنوز میگم دوستت دارم
        ولی بدون قلبم شکست
        بدون امشب شب آخریه که منو میبینی
        چون اگه بهم محل نزاری من عین یه فرد مرده تو این سایتم
        پس بهتره برم….

  2. یاس می‌گوید:

    باید فیلم جالبی باشه!تو عکس2 لباس کریس خیلی نازه اگه ی کم بلندتر بود بهتر میشد

    • Mehrdad می‌گوید:

      نه انگار ما رو نمیبخشی اما بدون من کار اشتبی نکردم هنوزم مامی منی
      اگه خودت نمیخوای باشی من میخوام باشی
      من برام هنوز مامی ویاس هستی و اگه محلم نزار ی بازم یک طرفه باهات حرف میزنم ولی بدون من هیچ کار اشتبی نکردم

  3. سبا می‌گوید:

    خیلی دوس دارم این فیلمو ببینم.
    هر دوشون حرفه ای هستن

  4. Mehrdad می‌گوید:

    اسمه فیلمش بده Burlequeیعنی»،رقص لخت »
    حتما» فیلمش خیلی زشته 🙂

  5. Mehrdad می‌گوید:

    یاس باشه با جدیدی ها گرم میگیری منو آدمم حساب نمیکنی…

  6. mahdi می‌گوید:

    خیلی ممنون اشکال ندارن خوش امد گویی بود.
    راستی یاس چند سالته؟
    اقا مهرداد ناراحت شدی؟

  7. mahdi می‌گوید:

    یاس جان اگه کسی ناراحت میشه اینجا دیگه چیزی نپرسم

    • یاس می‌گوید:

      نه راحتباش! اینجا رو اینطوری نبین.جو اینجا خیلی صمیمی و پاکه.ماها خیلی همدیگرو دوست داریم ومثل ی خونواده هستیم.ورود شما رو هم ب جمعمون خوش آمد میگم

      • Mehrdad می‌گوید:

        نه من ناراحت نمیشم
        ———————–
        دیگه یاس ب من محل نمیزاره
        و دیگه هم من جزو این خونواده نیستم
        بدون من مردم با تموم غمی که تو قلبمه
        اگه دیشب میرفتم بهتر بود
        باز اینقدر غم تو وجودم نبود
        میدونستم تو منو تا لحظه ی آخر دوس داشتی یاس
        اما الان بدون من قلبم داره آتیش میگره…

    • Mehrdad می‌گوید:

      نه من ناراحت نمیشم
      ———————–
      دیگه یاس ب من محل نمیزاره
      و دیگه هم من جزو این خونواده نیستم
      بدون من مدم با تموم غمی که تو قلبمه
      اگه دیشب میرفتم بهتر بود
      باز اینقدر غم تو وجودم نبود
      میدونستم تو منو تا لحظه ی آخر دوس داشتی یاس
      اما الان بدون من قلبم داره آتیش میگره…

  8. mahdi می‌گوید:

    خیلی ممنون ولی انگار مهرداد جان نظر دیگه ای دارن.
    درسته مهرداد جان؟

    • Mehrdad می‌گوید:

      آره…چون یاس دوستم است ولی خودش ازم دلگیره
      ————————————————————————————
      اما بدون مهدی جان با غمی سنگین از اینجا دارم میرم
      شبی که شما اومدی آخرین شب منه…
      میتونی بعد من هر چی میخوای بگی ولی تا من هستم
      خواهش میکنم غمم رو سنگین تر نکن مهدی

  9. mahdi می‌گوید:

    اقا مهرداد پا قدم ما سنگین بود؟
    ما واسه اشنایی و شادی خودمون میایم نه واسه قهر و ناراحتی

    • Mehrdad می‌گوید:

      نه من بالاخره میرفتم
      دیشب داشتم میرفتم
      ک بخاطر ی بحث هایی بود
      اما امشب دردم بیشتر شده
      و با دردی عظیم دارم میرم امیدوارم محیط خوبی داشته باشی
      منو بعد از امشب چون یاس بهم محل نمیزاره نخواهی دید

  10. mahdi می‌گوید:

    چرا زود ناراحت میشی؟

    • Mehrdad می‌گوید:

      مهدی جای من نیستی نمیدونی
      من خیلی یاس رو دوست دارم
      و وقتی منو دوست نداره من انگار مردم
      وقتی ب من محل نمیزاره یعنی دوستم نداره
      من ازت عذر میخوام که دیر جوابتو میدم اشک از چشمام سرازیره

      • Hanieh khao0m می‌گوید:

        مهرداد وقعن داري ميري؟!!

        ياس عزيزم اگه اين مشكل به خاطر من و وجود من پيش اومده من ميرم
        مهردادو ببخش
        گناه داره خيلي التماس كرد….
        خواهش مي كنم ازت….

      • Mehrdad می‌گوید:

        آره هانیه دارم میرم…
        بدون که من نمیدونم چ خطایی مرتکب شدم که این 2 شب
        سهمم اشک بود و التماس
        فکر نکنم یاس بخاطر تو با من مشکل داشته باشه

      • یاس می‌گوید:

        مامی قربونت بشه عسلم!گریه نکنی من میمیرم.اصلا» تو با فلفل جواب منو بده فدای سرت 1ی ی دونه پسری چ میشه کرد.پارکینگ فدات شه.از فردا هر وقت هانیه خانم اومد من میرم تا تو راحت باشی عسیس دل من.نبینم غمتو.جیگرم داره آتیش میگیره.بمیرم من ک باتو اینجوری حرف زدم ببخش عسلم

      • Hanieh khao0m می‌گوید:

        ياسسسسسس من خواهشششششششششش مي كنم ببخشششششششششش
        تو رو خدا
        اشتباه كد به خاطر هر كي دوسداري ببخشش اشتباه كرده ديگه
        ببخشش از بزرگانه
        «ببخش نه به خاطر آن كه ديگرانه سزاوار بخششند،بلكه به خاطر اين كه تو سزاوار آرامشي!!»

      • Hanieh khao0m می‌گوید:

        ئه بخشيدي؟!
        خوب خدا رو شكرررر

        ياس راستشو بگو با من مشكلي داري؟؟
        اگه مشكل منم خوب از اول مي گفتيد كه مي رفتم!!

      • Mehrdad می‌گوید:

        نه دیگه این حرفو نزن
        ولی بدون تا اشکمو درنیاری ولم نمیکنی
        من شدم سینه زن محل
        از امشب واسه فردا پیشواز رفته بودم…
        خیلی بدی..
        اذیتم کردی..
        ولی بدون من هنوزم دوست دارم…

      • یاس می‌گوید:

        نه هانیه جون از خود مهردادناراحت بودم ک جوابمو اونجوری داد البته ناراحتم نبودم
        و

      • Hanieh khao0m می‌گوید:

        خوب آخه قبل از اين كه من بيام با هم مشكلي نداشتيد
        به خاطر من اين جوري شد
        من عذاب وجدان گرفتممممممم

  11. mahdi می‌گوید:

    یاس جان به خاطر من ببخش.
    هرکسی اشتباه میکنه.
    دیگه هم تکرار مگه نه مهرداد؟

    • Mehrdad می‌گوید:

      آقا مهدی من اگه به تندی با یاس حرف زدم بازم میگم غلط کردم
      من که چیزی به یاس جرات نمیکنم بگم چون خیلی گله…
      شاید لحنم اون موقع بد برداشت شده
      قول میدم دیگه بد حرف نزنم باهات کسییم جای تو رو نیگیره یاس
      هر کی جای خودشه…
      تو توقلبم جای خوتو داری…
      ولی بدون اگه منو نبخشی منم بخاطر اینکه ناراحتت نکنم میرم…

    • یاس می‌گوید:

      ببخشم؟! من عاشق عسلمم. مهردادجون ی دونه باشه…

  12. mahdi می‌گوید:

    هانیه حان چند سالته؟
    راستی اوتارت قشنگه

  13. mahdi می‌گوید:

    مرسی یاس جان

  14. mahdi می‌گوید:

    منم 16 سالمه
    خوشحال شدم از اشنایت هانیه جان.
    یاس و مهرداد ببخشید دخالت کردم اخه نمیخوام کسی با کسی قهر باشه چون میدونم چه چوریه.
    ولی بازم sorry

  15. Mehrdad می‌گوید:

    راستی اگه کسی بیاد این پست بخواد نظر بده چه کنه؟
    ما 4 تا یاس من مهدی هانیه
    تنهایی این پستو غر کردیم
    اسمشو گذاشتیم پست آشتی کننون
    تنهایی 60 تا نظر گذاشتیم ما 4 تا بقیه فردا میان هنگ میکنن
    🙂

  16. mahdi می‌گوید:

    مهرداد جان خودت گفتی بیشتر نظر بدم منم میخوام دیگه فعال باشم

  17. سحر می‌گوید:

    شدید منتظر این فیلمم ! خواننده موذد علاقه ام بازی میکنه پس فیلم توپیه !!!!
    .
    .
    .
    چه خبر بوده ؟ چرا هی از هم دلگیر میشید ؟ کلاً تو این پست فقط 4-5 نفر نظر دادن ! جالبه !
    بابا این قدر باهم دعوا نکنید ! دنیا دو روزه ! از هر چیزی اگه بخواید میتونید یه مسئله خنده دار درست کنید که دعواتون نشه !

  18. Mehrdad می‌گوید:

    راستی یک نظرم در مورد پست بگم
    کریستینا استعداد بازیگری نداره که…
    داستان فیلم 0
    اصلا» کلا خوشمان نیامد

  19. شمیم می‌گوید:

    فـــیلمی که کریستینا توش بازی کنه دیدنیِ و محــــشر میشه،مطمئنم مثه خوانندگیش و آهنگای قشنگش با معجـــــزه ی صداش،بازیگریشم بیستِ!

    عاشقشمممممممم

    بعدشم داداش مهـــــرداد اینجا همه با هم دوستیم طوری که یه فضای صمیمی به وجود اومده اما بعضی وفتا یه دلخوری های خیلی کوچیکی پیش میاد که به مرور حل میشه پس دیگه امیدوارم حرف از رفتن نزنی چون حضور تک تکِ بچه های اینجا واسه هممون مهــــمه

    همه تونو دوست دارم

  20. ان شرلی می‌گوید:

    تا فیلمو ندیدم نمیتونم نظری بدم..ولی امیدوارم فیلم خوبی بشه
    مرسی

  21. saeede می‌گوید:

    داستانش که جالبه حتما کلی ام شعر با صدای فوق العادش می خونه کریتستینا:X
    حیف که حالا حالا ها به دست ما نمیرسه 😦

  22. marya.b می‌گوید:

    فکر نمی کنم فیلم با کیفیت و حرفه ای باشه… ولی به قول آنی تا نبینیم نمی تونیم قضاوت کنیم
    مرسی

  23. Arash می‌گوید:

    چه بساتیه اینجا ما رفتیم دو تا جمله انگلیسی حفظ کنیم شروع کردین حرف زدن
    اونم بی همایونی
    در کل من عاشق کریستینام
    و باید این فیلمو بخرم

  24. khaT می‌گوید:

    به نظر بد نمياد….دوس دارمش….

  25. سعیده می‌گوید:

    تو عكسا شر از كريستينا جوون تره انگار
    جادوي فتوشاپ را عشق است…
    نعيم جان مرسي از بابت مطالب متنوعي كه برامون ميزاري

  26. sahar می‌گوید:

    فیلمش باید خیلی دیدنی باشه چون کرستینا جونم توش بازی میکنه .

  27. نگار می‌گوید:

    چه فيلمي بشه

پاسخی بگذارید

