شام ایتالیایی انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا

فرستاده شده: نوامبر 14, 2010 توسط Admin در Celebrities, Enrique Iglesias
برچسب‌ها:,

شام ایتالیایی انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا

انریکه ایگلسیاس و دوست دخترش آنا کورنیکوا در حال ترک یک رستوران ایتالیایی در میامی فلوریدا دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. shahab می‌گه:

    استیل انریکه عالیه

  2. shahab می‌گه:

    عاشق این تیشرتای ساده که انریکه میپوشه هستم

  3. shahab می‌گه:

    حیفه انریکه…………………….

  4. سحر می‌گه:

    واااااییییییییییی عززززززییییییییییززززززززززممممممممم !!!!
    عاشقتم برادر ! یعنی یه روز به عمرم مونده باشه حتماً حتماً باید برم ببینمش ! همه فک و فامیل من می دونن که من یکی از آرزوهام اینه که تو یکی از کنسرت های انریکه شرکت کنم ! 2 سال پیش که دبی کنسرت داشت داییم خودشو کشت تا بتونه برام بلیط بگیره اما چون دیر فهمیده بودیم نشد 😦
    حالا ایشالا تور کنسرهای جهانی سری بعد من اولین نفرم که بلیط میگیرم !!!!

    • Robsten_mahtab می‌گه:

      واییییییییی چه علاقه ای.
      انریکه اگه بفهمه آنا رو ول میکنه میاد دنباله تو:)

    • Arash می‌گه:

      علاقتو تحسین می کنم
      و برات دعا می کنم ببینیش
      شما هم دعا کن من همون که میدونیو ببینمشم
      راهنمایی ملکه پاپ هستش

  5. aida golab می‌گه:

    چقدر تیپ این آنا بده موهاشم که ریخته داره کچل میشه

  6. یاس می‌گه:

    چ خوب شد انریکه بالاخره شلوارشو عوض کرد! کاش دوست دخترشم عوض میکرد…

  7. sahar می‌گه:

    اخه نمی دونم قحطیه دختر بود این رفته سراغ این دختره که نه خوشگله نه بامزه است نه خوشتیپ.حیف انریکه

  8. Mehrdad می‌گه:

    من انریکه رو خیلی دوست دارم.
    مخصوصا» آهنگهای قدیمیش یه صمیمیت قلبی واحساسی داره…
    تی شرت های جالبی میپوشه انریکه
    و ساده است و محبوب
    اما قریب به یقین باز هم عالی بوده انریکه
    ولی دوست دخترش یه جوریه
    حد اقل به دل من نمیشینه
    ممنون آدمین که در حین پاسخ ب دوستان پستم هم میزارید

    • Mehrdad می‌گه:

      اکثریت دوستان مانند یاس شهاب ایدا گلاب و سحر (بدون گراواتار)
      همه شون با من توافق دارن
      کاش انریکه به حرف فن هاش گوش کنه

  9. mahdi می‌گه:

    تیپ انریکه خیلی خوبه

  10. shahab می‌گه:

    آهنگ جدیدش معرکس to night اگه میشه برا dl بزارین

  11. mahdi می‌گه:

    مهرداد جان بیا یه لحظه چت روم 26 کارت دارم

  12. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    شهاب جون اینو خیلی باحال اومدیییییییی
    جا داره اینجا از پدر و مادرم تشکر کنم که همیشه مثله کوه پشتم بودن
    دمت گرم

    خیلی دوسش دارم
    صدا و فیس و استیل و تیپو … خلاصه همشون بشیک خوب و های کلاسه

    آنام خوبه
    موهاش خوش رنگه
    استیل بالاتنش خوبه
    اما پایین تنش باید پر شه

  13. shahab می‌گه:

    http://www.01.mybia2yes.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2617

    حالشو ببرین تقدیم به آقا مهرداد

  14. shahab می‌گه:

    Enrique Iglesias Tonight Lyrics :-

    I know you want me
    I made it obvious that I want you too
    So put it on me
    Let’s remove the space between me and you
    Now rock your body
    Damn I like the way that you move
    So give it to me
    Cause I already know what you wanna do

    Here’s the situation
    Been to every nation
    Nobody’s ever made me feel the way that you do
    You know my motivation
    Give in my reputation
    Please excuse I don’t mean to be rude

    But tonight I’m loving you
    Oh you know
    That tonight I’m loving you
    Oh you know
    That tonight I’m loving you

  15. Arash می‌گه:

    حیف این خوشگله که با این دختر ایکبیری می گرده
    انریکه بی نظیره
    عالیه عاشقشم
    صداش عالیه
    خیلی دوسش دارم
    کاراش عالین
    من آهنگاشو می خورم
    انریکو یک womanizer واقعیه و این خوصیتشو تو شو هاش میشه دید
    واقعا» عالی کم تر کسی مثل انریکه می تونه womanizer باشد

    • یاس می‌گه:

      از حق نگذریم! آنا شاید سیمای زیبایی نداشته باشه اما تو کارش جزو بهترین هاست.انریکه هم چهره زییایی نداره منتها بخاطر موقعیتش بیشتر تو ویترینه در این صورت میشه گفت آنا از انریکه سرتره و البته ک کسی از خلقیات آنا خبر نداره…

  16. سبا می‌گه:

    بازویه دوست دخترش تو عکس اولی عجیبه!!!!

  17. Arash می‌گه:

    یکم از حرفم تو جمله اول نادمم
    چون آنا تو عکس آخر بد نشده
    رنگ موهاش قشنگه

  18. Mehrdad می‌گه:

    آقـــــــای دانیل لطفا» به قسمت در مورد سایت برید
    من و ان شرلی چند کلمه ای مختصر صحبتی کردیم
    ممنون میشم نظرتونو همونجا بدید

  19. شمیم می‌گه:

    دوست دخترش اینجا خوب شده،بهم دیگه میان

  20. (a d(mac می‌گه:

    خشگل
    فوق العاده خوش اندام
    بی نهایت خوش صدا شبا فقط با صدای انریکو خوابم میبره .عزیزدلم
    صدای خاصی داره ادم لذت میبره از صداش
    فوق العاده گرم و جذابه
    هرچی اون2ختره زشت و سرده انریکو کاملا اینو جبران میکنه
    ممنون

  21. Mehrdad می‌گه:

    آقای آدمین لطفا» دوباره به قسمت در مورد سایت برید ممنون میشم

  22. cyrus68 می‌گه:

    انریکو رو دوست دارم صدای قشنگی داره.انا هم بد نیست به نظرم به هم میانmer30

  23. ان شرلی می‌گه:

    انا اینجا خوب شده.مرسی

  24. مجید می‌گه:

    Just Enrique

  25. khaT می‌گه:

    به نظر منكه بهمديگه ميان!
    نوش جونشون

  26. love selena می‌گه:

    عزیزم ….
    خیلی خیلی خیلی عاشقشششششم …
    خیلی محشره ….
    صداش واقعا لطیف و زیباست ….
    آهنگای عاشقانش بی شک از بهترین های دنیای موسیقین …
    موزیک ویدیو هاش همه به شکل دیووونه کننده ای با احساس و زیبا ساخته شدن ….
    واقعا بی نظییییییییره ….
    عاشششششششقشششششششم …

    آنا هم قیافه با نمکی داره ….
    موهاش نااااازه …
    هیکلشم تو پر و خوشمله …

    کلا زوج دوست داشتنین ….

    مرسسسسسسسسسسسسسسی

  27. saeede می‌گه:

    یا ازدواج کنین یا بریک آپ کنین!10 ساله همه رو سرکار گذاشتن!

پاسخی بگذارید

