عکسهای کریستن دانست در جشن موزه MOCA لس آنجلس

فرستاده شده: نوامبر 14, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kirsten Dunst
برچسب‌ها:

عکسهای کریستن دانست در جشن موزه MOCA لس آنجلس

کریستن دانست بازیگر 28 سال آمریکایی در جشن موزه MOCA در لس آنجلس دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گه:

    1111111111

    • سحر می‌گه:

      هوممممممممممممم اینجا خیلی خوب شده ! رنگ موهاشم عالیه ! من کلاً رنگ بلوند رو خیلی می دوستم !
      تو عکس آخر احتمالاً با این دو تا عکس گرفته که زیبایش رو به رخ بکشه دیگه نه ؟

  2. sahar می‌گه:

    22222222222

  3. sahar می‌گه:

    به نظرم بازیگر بی حاشیه ای.

  4. کتي می‌گه:

    فکر کنم کريستين باشه نه کيرستن

  5. sahar می‌گه:

    رژ قرمز اصلا بهش نمیاد.

  6. farshad می‌گه:

    شخصيتش تو مرد عنكبوتي 1 به الانش نمياد
    الان مثل شيربرنجه

  7. narges P می‌گه:

    یه چند وقت بود خیلی تیپایه چزتی میزد ولی این یکی بهتر از قبله ممنون

  8. یاس می‌گه:

    وای لباسش خیلی بده همینطور میکاپش.این خانم سمت راستی توی عکس آخر عجب مانکنیه!

  9. Mehrdad می‌گه:

    I Dont Like Her
    Never see she before

  10. mahdi می‌گه:

    مهرداد جان ایمیل هم دارم میخواهی؟
    راستی سعیده جون اگه درباره اواتار توضیح بدی ممنون میشم.
    اگه کسی ناراحت نمیشه

    • Mehrdad می‌گه:

      من نمیخوام اینجا چت روم شه…
      قابل توجه سعیده
      آقای مهدی ایمیلتو به من بده .
      راستی ایمیلی که باهاش نظر میدی نباشه
      چون باعث میشه سواستفاده شه ازش

  11. Arash می‌گه:

    من دوسش دارم
    خوشگله
    من سفیدارو خیلی دوست دارم

  12. Mehrdad می‌گه:

    آقای آدمین
    ببخشید
    یک سوال داشتم
    انتخاب کاربر برتر ماه به کجا رسید؟
    ممنون اگه پاسخگو باشید…

  13. mahdi می‌گه:

    مهرداد جان من فقط با همیم کار میکنم.
    میخواهی شمارمو بدم یا بده بهت بگم.
    الان یکی تیکه میندازه

  14. نگار می‌گه:

    چه لباس زشتي خيلي بيشتر ازسنش بهش مياد

  15. Mehrdad می‌گه:

    عکــــس آخری رو توجه کنید دوستان.
    اون دختره چقدر Fat است واقعا» رون هاشم خیلی گنده است…

  16. شمیم می‌گه:

    خیـــلی بدتیپه،آرایششم اصــــلا بهش نمیاد حالا فکر کرده کریستینایِ که رژ قرمز بهــش بیاد!!

  17. ان شرلی می‌گه:

    لباسش بد رنگ و زشته اینجا..
    مرسی

  18. khaT می‌گه:

    يخمكه!

پاسخی بگذارید

