جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در میان طرفدارانش در بوداپست

فرستاده شده: نوامبر 15, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در میان طرفدارانش در بوداپست

آنجلینا جولی که برای فیلمبرداری فیلمش در بوداپست مجارستان بسر میبرد در میان طرفدارانش در ان شهر دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. shahab می‌گه:

    تو پست آنجی اول شدن حال میده اینو انریکه هر چی سنشون میره بالا جذابتر میشن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سبا می‌گه:

    اخه نازی.خدا کنه فیلمش خوب باشه
    خوشگل عسل

  3. شمیم می‌گه:

    آخــــی عزیزم خسته به نظر میرسه،موهاش خوشگل شده خیلی نــــازه!

  4. shahab می‌گه:

    ایشالله یه فیلم تو ایران درست کنه بازیگر نقش اول زنش لیلا اوتادی باشه مردش شهاب حسینی خیلی باحال میشه

  5. یاس می‌گه:

    آنجی خیلی بد لباس پوشیده

  6. سعیده می‌گه:

    از فيلم سالت كه خيلي خوشم نيومد اميدوارم اين يكي قشنگ باشه البته سالت تنها فيلمش بود كه دوست نداشتم
    مرسي نعيم جان
    از جنيفر انيستون هم يه پست بزاريد ديگه خواهشاً

  7. shahab می‌گه:

    کاش بیاد یه نقش روبرو شهاب حسینی بازی کنه ببینیم کدومشون بهتره

  8. سبا می‌گه:

    از دوستان اگه کسی mbc persia نگاه میکنه
    یه سریالی هستش به نام without a trace
    میشه بگه چه روزی پخش میشه؟و چه ساعتی؟
    ممنون میشم

  9. Arash می‌گه:

    من آنجی رو بی نهایت دوست دارم

    • نگار می‌گه:

      ارش واقعا متاسفم هم واسه شما وتمام کساني که ميگن طرفداران بريتني هستند ميدوني چرا واسه اينکه من تو پست بريتني از بريتني تعريف کردم وتبريک گفتم بهتون ولي يک نفر پيدا نشد که تحويلم بگيره وجواب بده

      • Arash می‌گه:

        نگار به همون مذهبی که قبولش داری به خدا همون موقع دیدم
        کلی کیف کردم ولی دیدی چه مسائلی پیش اومد
        والا خیلی خوش حال شدم ممنون
        الانم میرم اونجا جبران میکنم
        بذار از بانو ماریا پست بیاد از خجالتت در میام

  10. یاس می‌گه:

    دل ب دل لوله کشیه!

  11. (a d(mac می‌گه:

    عزیزمی
    توبینظیری از همه لحاظ

  12. نگار می‌گه:

    اين چه لباسيه انجي پوشيده انگار که اونجا جنگه چرا به خودش نميرسه؟؟؟؟؟

  13. سحر می‌گه:

    عزیزم ! آنجلینا که دیگه حرفی نداره که من بخوام بگم ! تنها اشکالش اینه که با برد ازدواج کرد و برد رو از من گرفت 😀

  14. ان شرلی می‌گه:

    فقط تو عکس 6 خوب بود…
    مرسی

  15. khaT می‌گه:

    هميشه عكساي پشت صحنه اش از دور و يواشكيه!
    اينجا تيپش ضايعه اس! ولي زن جذابيه

  16. گیلدا می‌گه:

    عاشقشم

  17. mary می‌گه:

    خوشم ميياد واسه زندگيش برنامه داره
    6 تا بچه و اين همه مشغله خدايي سخته درسته پرستار دارن ولي بازم اين مادره
    من با يه بچه و شغل اداري هميشه وقت كم مي يارم

  18. Mehrdad می‌گه:

    قشنگه
    ممنون دانیل
    بچه ها شاید من 3 روزی نباشم
    ب بزرگی خودتون و کوچیکی من ببخشید
    🙂

  19. Mehrdad می‌گه:

    قشنگه
    ممنون دانیل
    بچه ها شاید من 3 روزی نباشم
    ب بزرگی خودتون و کوچیکی من ببخشید
    🙂
    راستی آنجی قشنگه و زیباست
    خوش ب حال طرفداراش ک پیششن
    راستی خانم یاسی شاید من 3 روز نباشم
    ممنون میشم اگه جای من رو پر کنید
    راستی آرش من فرصت طلب نیستم
    اما گفتم بهتر کامنت بزار
    در کل من از هیچکی دلخور نیستم…
    و ب خاطر کسی نمیرم
    این سه روز ب احتمال قوی(ب دلیل یک مسیله شخصی)
    نیستم

  20. marya.b می‌گه:

    خیلی دوست دارم ببینم فیلمش چی از آب در میاد!

پاسخی بگذارید

