جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسرش جیدن جیمز در کالاباس کالیفرنیا

فرستاده شده: نوامبر 15, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسرش جیدن جیمز در کالاباس کالیفرنیا

دیدگاه‌ها
  1. یاس می‌گه:

    چقد پسرش عسله

    • سعیده می‌گه:

      پسرش عسله خودش زهر عسل 🙂
      I

    • یاس می‌گه:

      این 2باره این شلوارکه رو پوشید.آخر خنده س بخدا! بوتاشم مثل اینکه وا3 باباشه.عینکشحرف نداره کپی 1ی از عینکای منه.مادر و پسر چ خوشحالن.یعنی چی میتونه اینهمه باعث خوشحالیشون شده باشه؟!

      راستی و آرش وارد میشود…
      آرش آهنگ شیک کیم خارداشتیانو گوشیدی؟

      • Arash می‌گه:

        نه مگه بی کارم

      • یاس می‌گه:

        نه آرش جون من دیروز تو ماشین 1ی از دوستام ی آهنگی رو شنیدم ک خداییش خیلی خارج میخوند گفتم نه بابا این بریت نیست.ازش پرسیدم گفت کیمه.هنگ کردم! برو ببین عین سبک آهنگای بریته صداشم دستکاری کرده نزدیک شده.حالا تو خودت ی بررسی بکن.انشا الله ک من اشتباه کرده باشم

    • سعیده می‌گه:

      يكي به من بگه اين بچه هاي سلبريتي ها پا ندارن راه برن
      بچه به اون لنگ درازي راه نميتونه بره گمونم تو خونه پستونك هم ميخوره

      • Mehrdad می‌گه:

        بخوره چی میشه؟
        دوست داره عشقش میکشه از بچه اش لذت ببره
        بی احساس نیس که مثل گاگا
        بعدشم سعیده جون ی سر به پست میراندا بزن
        و اینکه چون گاگا بچه نداره بغل کنه حسودیت شد؟
        الهی الهی

  2. shahab می‌گه:

    باز داره چاق میشه

  3. سعیده می‌گه:

    اه اه اه اه موهاش چرا اينجوريه اين چه شلواركيه ؟ چه بوت زمختي
    كي بشه من اين بريتني رو ببينم براش يه برس بخرم

  4. shahab می‌گه:

    نمیدونم این چرا شیک پوش نیست شاید زیادی بچه داری میکنه ولی ربطی نداره گیون استفانی چرا همیشه شیکه؟؟؟

  5. shahab می‌گه:

    چکمه هاش تو ذوق میزنه نکنه کالیفرنیا سیل اومده؟؟؟

  6. Arash می‌گه:

    بریتنی بی نظیره عالیه
    بریتنی تنها ملکه و ابدی ترین خواننده پاپ هستش
    خیلی خیلی دوسش دارم
    موهاش خیلی عالی شدن
    منو کشته با این تیپاش پیرش که دیگه نگو
    آخر بچه خوشگلاس

  7. Arash می‌گه:

    تا کور شود آنکس که نتواند دید

  8. Mehrdad می‌گه:

    طبق نظریه خودم
    فکر کنم جیدن جیمز خیلی خوش میگذره بهش چون اون یکی پسملشو بریت نمیبره بیرون چلا؟
    من خیلی نالاحت میشم اگه تبعیضی باشه…(حالاتی بچه گونه رو متصور شید)

  9. شمیم می‌گه:

    پـــسرش بانمکه،خودش مثـــه همیشه خوش تیپ نیست،بوتاش خیلی ضایعــــست

    حس می کنم چـــاق تر شده،ولی اینجا خوب شــــده!

  10. admin می‌گه:

    دوستان عزیز از این به بعد اگر در کامنتی الفاظ نامناسب بکار برده شه بلافاصله حذف خواهد شد و در صورت تکرار یوزر بسته خواهد شد.

    • Mehrdad می‌گه:

      آقای آرش رو میگید بله…
      من هم متوجه شدم
      که 1 نظر ایشان در پست میراندا حذف شده
      آرش جان نگفتم بی ادب نباش و به میراندا حرف بد نزن
      اینم عواقبش
      خودتو کنترل کن آرشی

      • Arash می‌گه:

        آخ آخ ببخشید
        رفت بغل نظرای مهرداد راجب لیدی تو پست ام تی وی

      • Mehrdad می‌گه:

        من در پست ام تی وی صحبت هایی کردم
        اما بعد از آن کامنت ها از تمامی بچه ها مخصوصا» آقای آدمین
        و سعیده جان عذر خواهی کردم
        و دیگر هم در هیچ یک از پست ها الفاظ نا مناسبی ب کار نگرفتم
        باز هم ممنون جناب دانیل آرش قول میده که دیگه بی ادبی نکه باشه آرشی؟
        ای آدمین اگر بچه ها ب هم دیگه یا به سلبریتی ها توخین والفظ نامناسب گفتند خواهشا» شدیدا» برخورد کنید
        ممنون
        ب امید هر چه بهتر شدن فرهنگ سایت

      • Mehrdad می‌گه:

        توخین=توهین

      • Arash می‌گه:

        راست می گی ما نظر ندیم سنگین تریم

  11. سبا می‌گه:

    چه پسره زشتی.
    تقریبا مثل خوده بریتنی

  12. Arash می‌گه:

    بریتنی هم جالبه یکی در میون بچه هاو بیرون میبره
    ی بار این ی بار اون
    کنترل دوتا پسر تو خیابون سخته

  13. شمیم می‌گه:

    خـــواهش می کنم احترام هم دیگرو نگه دارین بابا اینا ارزش دارن آخه که به خاطرشون به هم توهین کنین؟

    البته ببخشید به من هیچ ربطی نداره

  14. نگار می‌گه:

    تبريک ميگم اينجا بهتر از جاهاي ديگست موهاش خوشرنگه حالتشم خوبه بچشم خوبه تيپشم بد نيست عينکشم خوبه

  15. سعیده می‌گه:

    قابل توجه اوني كه آواتارش عكسه جاستين تيمبرليكه خبر نداره سنگ اوني كه همش به سينه ميزنه الان دشمن خونيش جاستينه و چشم ندارن هميديگرو ببينن
    جالبه!

    • Arash می‌گه:

      من دیگه نمی خواستم نظر بدم
      فقط گفتم پاسخ شما رو بدم
      بدون بریتنی و جاستین وقتی از هم جدا شدن خیلی پشیمون بودن
      بریتنی تو ی برنامه تلوزیونی برای جاستین بغض کرد
      و جاستین هم ی بار گفت همیشه عاشقه بریتنی میمونه
      الانم دشمن خونی نیستن

  16. mm می‌گه:

    عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
    بی نظیری

    مرسی

  17. یاس می‌گه:

    اینطوری نگو ب آرش مهرداد جون.با اینکه خیلی ازش دلگیرم اما هنوزم میگم آرش خیلی پسر باشعور و مودبیه و امشبم بدروزگار بهش فشار آورده و گرنه من هنوزم میدوستمش و خللی توی ذهنم راجع بهش ایجادنشده.امیدوارم آرشم دیگه اینهمه عصبی نشه.
    دوستت دارم آرش جون و اینجا رو با وجود تو دوست دارم

  18. سحر می‌گه:

    می خواستم نظر ندم اولش …. 😦
    خسته نشدید اینقدر دعواهای الکی میکنید ؟
    .
    .
    بریتنی خوب شده اینجا ! از این مدل شلوارک ها خوشم میاد! پسرش هم خیلی جیگره ! شبیه پسر دایی منه !

    • ava می‌گه:

      دقيقا منم همينطور … و اينكه كلا 95% مواقع بانظرات موافقم

      • سحر می‌گه:

        لطف داری آوا جان !
        ولا چی بگم … الان از این حرفی که می زنم امیدوارم هیچ کس ناراحت نشه و به کسی هم بر نخوره !
        اما حتی اگه قراره نظر یکی دیگه رو رد کنیم بهتره با منطق و دلیل علل اینکه داریم رد میکنیم رو بیان کنیم نه اینکه کار به جاهای باریک بکشه ! یا این سری بحثای فرسایشی که تازگی دارن میکنن که در انتها به هیچ نتیجایی هم نمیرسن ! من میگم صحبت خوبه خیلی هم خوبه ! اما ای کاش مثلاً در مورد یه موضوع صحبت کنن و هر کس در حین اینکه نظراتشو میگه دلایلشم بگه ! نه اینکه به قهر و دعوا بکشه ! و در انتها کسی که داره یه بحث رو میخونه به یه نتیجه ایی برسه نه اینکه آخرش بگه …. ؟؟؟؟
        در هر صورت ببخشید که حرفام طولانی شد یا اگه به کسی برخورد من کلی گفتم خواهش میکنم کسی به خودش نگیره !
        مرسی نعیم جان !

  19. ان شرلی می‌گه:

    جالب نبودن به اون صوررررت..ولی چیکار کنم دیگه دوسش دارم
    مرسی بی نهایت

  20. khaT می‌گه:

    اصلاً دوس داشتني نيست! شايد يه زماني بوده!

  21. فرناز می‌گه:

    آخییییییی بچه ی خیلی ناز و بانمکه… خود بریت هم که فوق العاده

  22. saeede می‌گه:

    پسراش خیلی بامزن عین خودش شدن خداروشکر شباهتی به کوین لعنتی ندارن

  23. marya.b می‌گه:

    خوبه… دوسش دارم
    ولی بوتاش خیلی بده!

  24. arshia می‌گه:

    به هر حال بريتني هميشه فوق العاده است عاشقشم من تازه اين سايت رو پيدا كردم
    خيلي باحاله در ضمن mehrdad ازت خيلي خوشم اومد دمت گرم

  25. arshia می‌گه:

    I love britney spears sooooooooooo much

پاسخی بگذارید

