جدیدترین عکسهای کریستن استوارت و رابرت پاتینسون در ریودوژانیرو برزیل

فرستاده شده: نوامبر 15, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kristen Stewart, Robert Pattinson
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای کریستن استوارت و رابرت پاتینسون در ریودوژانیرو برزیل

کریستن استوارت و رابرت پاتینسون که برای بازی در فیلم جدیدشان «سپیده دم» در ریودوژانیرو برزیل بسر میبرند،در میان طرفدارانشان دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Love $tar می‌گوید:

    111111111111111111111

  2. Love $tar می‌گوید:

    کریستین یه جوریه انگار مریضه و یه جور افسردگی داره.

  3. shahab می‌گوید:

    کریستن استوارت شبیه روانیاست بدم میاد از این جور قیافه ها

  4. یاس می‌گوید:

    اصلا» ازشون خوشم نمیاد

  5. shahab می‌گوید:

    ولی رابرت اینجا خوب شده

  6. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    کرییسو دوس دارم
    ولی رابرت نهههه

  7. سبا می‌گوید:

    بازیه هر جفتشون بی روحه.
    مخصوصا رابرت.
    مرسی

  8. سعیده می‌گوید:

    فيلم YELLOW HANDKERCHIEF كريستن رو ببينيد نظرتون درباره بازيش عوض ميشه عالي بازي كرده و بخاطرش نامزد چشنواره ساندنس شد

  9. Mehrdad می‌گوید:

    آقای آدمین ی نظر دیگه هم از آرش پاک کردن ک ب کیم در جواب یاس فحش داده بودند
    گفتم نمیدونم چراآرش بد دهن شده؟؟؟؟
    امروز 2 نظر در پست میراندا و بریتنی از آرش حذف شد

    • Arash می‌گوید:

      در ضمن آقا مهرداد منم خیلی نظرا از شما دیدم که به رو نیاوردم
      خوب نیست آدم این قدر فرصت طلب باشه
      حالا هم از این به بعد قانون اینه که حرف بد نزنیم
      باشه نمی زنیم من تصمیم گرفتم کامنت بدم اما فقط برای خودم تا به کسی بر نخوره یا لااقل به شما کاری ندارم
      ی بار حرف میزنیم یاس میگه چرا تند حرف زدی که خدایی من منظورم عادی و ملایم بود
      ی اشتباه می کنیم شما صد تا کامنت می دید و همه جا میگی بی ادب
      آخه چه سودی بردی چه معنی داره
      آدم باید بزرگانه فکر کنه چرا تا الان اینارو نفهمیدم خدا میدونه
      آدمین جان بازم ازت به خاطر اون دوتا نظر عذر می خوام البته بگم حرفم همون حرفای همیشگی به کیم بود ولی خب دیگه حرف بد موقوف
      که البته خوب امیدوارم منو بخشیده باشی

  10. Arash می‌گوید:

    عکسا قشنگ بود ممنون
    من اگه حرف بدی زدم عذر می خوام گفتم خاطره بد از من تو ذهنتون نباشه
    منظوری نداشتم از آدمین جان هم پوزش می طلبم
    اگه تو این چند وقته حرف بدی زدم ببخشید

    • یاس می‌گوید:

      آرش جون اگه مجددا» عصبی نمیشی 1کامنت گذاشتم تو پست بریت.بخونش

      • Arash می‌گوید:

        به قرآن من عصبی نبودم
        به خدا عادی گفتم
        چرا این طوری برداشت می کنی

      • یاس می‌گوید:

        من منظورم این بودش فکر کنم اشتباه خوندیش(نزنیمتو رو خدا):

        اینطوری نگو ب آرش مهرداد جون.با اینکه خیلی ازش دلگیرم اما هنوزم میگم آرش خیلی پسر باشعور و مودبیه و امشبم بدروزگار بهش فشار آورده و گرنه من هنوزم میدوستمش و خللی توی ذهنم راجع بهش ایجادنشده.امیدوارم آرشم دیگه اینهمه عصبی نشه.
        دوستت دارم آرش جون و اینجا رو با وجود تو دوست دارم

      • Arash می‌گوید:

        شما خانمی
        ممنون(من الان دارم معصومانه می گم)

      • یاس می‌گوید:

        داشتیم؟!

      • Arash می‌گوید:

        😉

  11. شمیم می‌گوید:

    از دوتاشون خوشــــم نمیاد،کریس همیشه ناراحت و بی حالِ!

    می بینمش انرژیِ منفی می گیرم

  12. narges P می‌گوید:

    رابرت مگه اینکه تو فیلم بازی کنه تا ریششو بزنه خیلی در مورد ظاهرش بی اهمییته بی سلیقه است

  13. سحر می‌گوید:

    از رابرت خیلی خوشم میاد !
    چه طرفدارای باحالی دارن ! کرکر خنده بودن ! اون دختره تو عکس اول که بنده خدا یه چشم بود ! اون عکس 4 هم که … 😀

  14. mahdi می‌گوید:

    ادم کریس و میبینه یاد غم وغصه هاش می افته!

  15. khaT می‌گوید:

    خيلي بدم مياد ازشون….انگار مريضن!!!

  16. mary می‌گوید:

    هيچگونه جذابيتي ندارند
    از بازيشون هم خوشم نيومد

  17. saeede می‌گوید:

    عجب اعتماد به نفسی!یه چیزی میمالیدی به صورتت بعد میرفتی پیش طرفدارا شبیه روح شدی کریس جون

  18. shima می‌گوید:

    هیچکی مثل رای و کریس نمیشه
    تکن
    همه جوره به دل میشینن
    بنظر من قیافه ی راب واقعا بعنوان یه مرد جذابه
    از انعطاف قیافه ی کریسم بیش از حد خوشم میاد-یه وقتایی چهرش جذاب و و حشیه یه وقتایی ساده و مظلوم…
    -عشق يعني فوتبال… اگه يه نفر وارد عشق دو نفر بشه، آفسايد ميشه. اگه يه نفر به ديگري توهين كنه، خطا ميشه، كارت زرد ميگيره! اگه يه نفر به ديگري خيانت كنه، كارت قرمز ميگيره-
    ممنونم
    عالی بود

پاسخی بگذارید

