حاملگی میراندا کر در شماره ژانویه 2011 مجله "Vogue" استرالیا

فرستاده شده: نوامبر 15, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine, Miranda Kerr
برچسب‌ها:,

حاملگی میراندا کر در شماره ژانویه 2011 مجله «Vogue» استرالیا

میراندا کر سوپرمدل 27 سال استرالیایی که یکی از محبوبترین مدلهای جهان هم بشمار میرود،در انتظار تولد اولین فرزندش از شوهر انگلیسیش اورلاندو بلوم میباشد.

میراندا کر در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده،که قصد ندارد برای فرزندش پرستار استخدام کند و میخواهد خود از او مراقبت کند و این لذت را حس کند.او همچنین گفت که داشتن بچه هیچ تاثیری در مشفله او بعنوان مدلینگ نخواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها
    • یاس می‌گه:

      سحر و سعیده! بچهه رفته بالاتر.بررسی شود

      • ان شرلی می‌گه:

        این چون لاغره اینجوری نشون میده…شوکول من کاری ندارم که این راستشو گفته یا دروغ عزیز دلم..مهم اینه حرفی که زد زیبا بود…شوکول
        مااااااااادرررررررری زیباترین احساس دنیاس

      • یاس می‌گه:

        من بدم میاد

      • سعیده می‌گه:

        بچه كم كم داره مياد تو حلقش زيادي رفته بالا

      • یاس می‌گه:

        شاید میخواد مثل حضرت مریم(س) بچشو بدنیا بیاره_بلا تشبیه_

      • سحر می‌گه:

        نه بابا بالا تر نرفته ! اما واسه زایمان مشکل پیدا میکنه این بشر از بس که بچه بالاست مگر اینکه یهو تو ماه آخر سرازیز شه پایین 🙂
        .
        منم حس مادری و این دوران رو خیلی میدوستم چه خوب کاری میکنه که پرستار نمیگیره ‍ بچه باید طعم مادر داشتن رو حس کنه !

      • سحر می‌گه:

        منم فکر میکنم بچه اش پسر باشه 😉

  1. ان شرلی می‌گه:

    بسیار بسیار زیبا گفت…..

  2. shahab می‌گه:

    زیادی صورتش کوچیکه

  3. sahar می‌گه:

    فکر کنم بچه پسره.

  4. ان شرلی می‌گه:

    بهت تبریک میگم میراندا…تو زیبا ترین احساس دنیارو داری درک میکنی……
    اخی شیکمش مث توپ میمونه
    مرسی نعیم جان..خیلی

  5. Mehrdad می‌گه:

    میراندا کر منفور ترین آدمی که دیدم

  6. Robsten_mahtab می‌گه:

    شکمش مث کوزه شد بچش دختره.
    اسم بچشونم که من قبلا انتخاب کردم»میرلا»……. ترکیب اسم خودش و شوهرش.

  7. sahar می‌گه:

    میرلا پسره یا دختر؟

  8. Mehrdad می‌گه:

    حیف اون نعمت الهی ک ب آدمی مثل تو داده شده
    من نمیدونم آخه حاملیگیم شات داره؟
    عجیبه…
    حالا خوبه این دفعه جنجال بر انگیز و ل خ ت ی نبود شاتها
    شکمش مثل توپ شده
    راستی این بعد حاملگی فکر نکنم با توجه به بد فرمی بدن و نگه داری بچه بتونه دوباره همون ستاره
    س ک س مدلینگ بشه

    • ان شرلی می‌گه:

      بابا اینم ادم مگه میشه عزیزم…اینم خواست و شد که مادر بشه
      نه عزیزم بدنشو راحت میاره رو فرم …الهی قربونت برم
      هیچ وقت کسی رو از زیباترین نعمتای خدا و داشتن اونا سرکوب نکن
      من خیلی رو حاملگی حساسم عزیز دلم(این احساس زیبا)
      هر جوری باشه الان 1 فرشته کوچیک تو شیکمشه!(حالا اگه میخواد بد باشه یا نباشه)

  9. سعیده می‌گه:

    آخه يكي به من بگه حاملگي هم شات انداختن داره كه چي بشه مثلا چي ميخواد بگه ؟ اين شكم ورقلمبيده واسه كي جذابه ؟به كي ميخواد پزشو بده ؟ خلق الناس برن پول بدن مجله بخرن شكم خانوم رو ببينن؟ هان هان ؟

    • Mehrdad می‌گه:

      به همه پزشو میده مخصوصا» گاگا
      و ملت میرن پول میدن مجله ی اینو میخرن
      هم از چهره ی فلاکت زده بعضیا مثل گاگا بهتره
      بهتر از اینه که برن پول بدن صدای نکره بعضیا مانند گاگا رو گوش کنند
      🙂
      🙂
      🙂

      • سعیده می‌گه:

        بعدا سر فرصت درست و حسابي از خجالتت در ميام the mehrdad

      • Mehrdad می‌گه:

        خواهش میکنم The Saeede Chat
        این ی دینی بود ک روم سنگینی میکرد
        دینم رو ادا کردم
        (بجه ها منظورم دین نیست دین اسلام و … منظورم دینه یعنی چیزی ک کسی ب کسی ادا نکرده)

    • ان شرلی می‌گه:

      1 کوچولو هم + بهشون نیگا کن سعیده جون…1 روز خودتم مادر میشی عزیز دلم….واسه اون فرشته کوچیک که مال خودته باید شات داشته باشی

      • یاس می‌گه:

        بابا مگه آپولو هوا کرده؟کاریه ک وظیفه هر زن بدختی هستش.دیگه شات انداختن اونم تو مجله نداره.اگه اینجوری بود روزی هوارتا مجله باید فقط با این موضوع میرفت زیر چاپ.حالا اگه خیلی ذوق کرده 4تا عکس بگیره بزنه تو آلبومش.حتما» کل باید کل ملت شیکم قلمبشو ببینن.
        ایییییییییییییییییییی.بدم میاد

      • سعیده می‌گه:

        آني جون شات ميگيرم ولي نه دم به دقيقه تازه بيانيه هم صادر كنم پرستار نميگيرم

      • ان شرلی می‌گه:

        باهم اصلا به توافق نمیرسیم……

      • Mehrdad می‌گه:

        هم با یاس و هم با The Saeede Chat موافقم
        حالا ان شرلی باید برای اون کوچولو خانواده ا ش 2 تا عکس بگیری
        نه واسه یه ملت

    • یاس می‌گه:

      سعیده اینقد عسل منو اذیت نکن

      • سعیده می‌گه:

        كدوم عسلت ؟ مهرداد يا آني ؟

      • ان شرلی می‌گه:

        فقط میگم سعیده تولدت مبارک…واست ارزوی خوشبختی میکنم
        فردا هدیتو بت میدم
        دلمو شکستین
        بای

      • یاس می‌گه:

        آنی شوکولمه مهرداد عسلم

      • Mehrdad می‌گه:

        دلتو شکستیم؟
        بابا چرا اینقدر برو بکس سلب دیلی زود رنج شدن…
        یه صحبت دوستانه بود…
        هر کی نظر خودشو داره
        ان شرلی قهر نکنیا

      • یاس می‌گه:

        خدا پارگینگو خفه کنه آنی!ما رفقیم نباستی از هم دلگیرشیم.من هرچی گفتم پس میگیرم.اصلا» حاملگی مادر شدن بهترین حس دنیاست.خدا قسمت همه آدما بکنه.همه هم برن شونصدتا شات بگیرن بندازن تو کل مجله های دنیا.من کی باشم ک بخوام اعتراض کنم؟!خوب شد حالا بخند ک ی لبخندتو با کل دنیا عوض نمیکنم

    • سعیده می‌گه:

      ا آني قهر كرد؟ نرو شوخي كرديم
      مرسي عزيزم كه يادت بود ايشالا تولدت جبران كنم

      • Mehrdad می‌گه:

        راستی The Saeede Chat 🙂
        تولدت مبارک
        امیدوارم همیشه شاد و خوش حال و سر زنده زندگی کنی
        و بتونی ب هر چی آرزو داری برسی
        و ب کنسرت گاگا هم بری(خد ا از دهنم بشنوه)!!!!

      • ان شرلی می‌گه:

        نه قربونتون برم(یاس و سعیده و نوه خودم) ناراحت نشدم..من ناراحت نمیشم عزیزان دلم…قربونت برم شوکول که اینقد به من محبت داری عزیزم/نوه گلم من زود رنج نیستم عزیزم/سعیده فردا هدیتو بهت میدم..مبارک
        اگه ناراحتتون کردم..معذرت میخوام
        شوکول اون زنی که هم بچه دار بشه خیلی خوشبخته…..این 1 نعمته(نه وظیفه بدبختیه)

  10. شمیم می‌گه:

    خــیلی خیلی بانمکِ امیدوارم بچه اش هم به نازیِ خودش بشه!

    به نظر من بچه ی میراندا دختره و مالِ دوتزن پـــسر !

  11. sahar می‌گه:

    okمهرداد خان .

  12. sahar می‌گه:

    ولی من میگم بچه دوتزن دختره.

  13. سعیده می‌گه:

    خانم ها و آقايون سونوگراف هاي عزيز از بحث منحرف نشيد و در چهارچوب شكم ورقلمبيده نظر بديد

    • Mehrdad می‌گه:

      چشم
      موضوع انشا این هفته: شکـــم ور قلمبیده
      نام دبیر محترمه:خانم سعیده
      نام دانش آموزان:سونگرافیست ها
      موضوع انشا هفته بعدی : لیدی گاگا بهتر است یا حمیده خیر آبادی؟

      • Mehrdad می‌گه:

        The Chat Saeede ناراحت نشیا
        شوخی میکنم با هم
        گفتیم ی کم مزاح کنیم فضا عوض شه
        راستی من اشنا این هفته رو نمیتونم بیارم دبیر
        چون طبق اعلام مسیولان چهارشنبه عید قربان تعطیل
        پنج شنبه بین التعطیلین
        جمعه جمعه دیگه میخوای بیام؟ 🙂
        یک مقام مسیول هم اعلام کرد ب علت قرار گرفتن روزهای هفته بین 2 جمعه کل سال تعطیل میباشد…
        به مشروح اخبار توجه کنید
        دین دام دیرین
        🙂

      • سعیده می‌گه:

        جواب: هيچكدام THE MEHRDAD IS THE BEST

      • Mehrdad می‌گه:

        And The Saeede Chat Is very good girl

    • سعیده می‌گه:

      You bet I am

  14. Arash می‌گه:

    غلط کرده پرستار نمی خواد
    چیه می خواد بچه رو هم مثل خودش کثیف کنه

  15. Arash می‌گه:

    میراندا آدم درستی نیست

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      کاملا موافقم
      البته با احترام به نظرات بقیه

    • Mehrdad می‌گه:

      منم با هردوتون موافقم بچه ها …
      آرش جان سعی کن از این به بعد برای
      عادی نشون دادن کار خودت و تبریه کردن خودت
      هیچ وقت چون کسی کار بدی کرده شما هم نباید تکرار کنی
      کنه عزیز
      چون مردم همه مثال چاقن شما هم باید چاق شی
      پس نظرت تو پست بریتنی در جواب آدمین در تبریه کردن خودت کاری انجام نمیده
      و واقعا» خیلی بد با مدیر سایت حرف زدی
      و خواستی خودتو و مدیران رو توجیه کنی

      • یاس می‌گه:

        عسلم آرشو بیخیال شو.معلوم نیست کی چیکارش کرده ک میخواد همه رو بکوبونه بجاش

  16. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ای بابا
    الان باز نعیم میاد دعواتون میکنه

    نظر نه چتتتتتت
    چه عجب لباس تنشه

    خوشم نمیاد ازش

    • Mehrdad می‌گه:

      ممنون آرکا جان
      از توصیه ها تون امید است هر چه سایت فرهنگ بالاتری داشته باشه
      و یا کمک شما دوستان مقدر خواهد شد
      ممنون از نظر گویاتون

  17. سبا می‌گه:

    اینا حامله هم میشن بازم لاغره.
    جالب بود.
    مرسی

  18. Arash می‌گه:

    بچه ها راست میگن
    قرآنی الکی چت نکنید ضایس

  19. mahdi می‌گه:

    امروز:روز دعوا و کلکل

  20. khaT می‌گه:

    از صميم قلب دوسش دارم….مطمئنم اورلاندو بهش افتخار ميكنه.
    تشكر بابت پست خوبتون

  21. mary می‌گه:

    خوشكله ولي مگه ميشه مادر مدل باشه و بچه بدون پرستار !!!
    هنوز نمي دونه بعد از زايمان بچه چقدر توجه و مراقبت مي خواد
    در واقع تمام وقتشو بچه ميگيره مگر اينكه شوهرش بشه پرستار بچه !!!!!

  22. saeede می‌گه:

    خیلی خوشگله :-***
    خدایی این چکار کرد که اصن چاق نشد؟مرحبا به این اراده!شایدم انگل داره 😛

  23. Maneli می‌گه:

    خيلي نازه!!با اين شيكم بانمكتر هم شده!!اميدوارم بچش هم مثه مامانش خوجل شه!

  24. marya.b می‌گه:

    میراندا خیلی نازه …
    حتما بچشم خوشگله… به نظر منم بچش پسره… یه پسر تپل مپل و مامانی
    چه اشکالی داره هم مدلینگ باشه هم مادر… خوبه که

پاسخی بگذارید

