فتوشاتهای اسکارلت یوهانسون در شماره دسامبر 2010 مجله "GQ"

فرستاده شده: نوامبر 15, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine, Scarlett Johansson
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای اسکارلت یوهانسون در شماره دسامبر 2010 مجله «GQ»

عکسها با کیفیت بالاست

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گه:

    مرسییییییییییییی

  2. Arash می‌گه:

    خیلی خیلی زیباس
    من که خیلی خوشم اومد
    اسکارلت خانم جذابیه

  3. یاس می‌گه:

    لایتچسبک

  4. Arash می‌گه:

    مارو باش چه قدر بیچاره ایم تو سلبفا باید ی جور نظر بدیم اینجا که خونه اولمونه ی جور
    آدمین جان قربون دسست قبلیه رو حذف کن
    یاس عزیز میشه در حد سیکل بگی
    ما نفهمیدیم

    • یاس می‌گه:

      چرا آرش جون.تو هرجا هر جوری داشتی نظر بده البته با حفظ 4چوب اخلاقی
      چیو در حد سیکل بگم؟

      • Arash می‌گه:

        آقا کنایه نداشتیما من کی خلاف 4 چوب بودم 🙂
        همون لایتچسبک

      • یاس می‌گه:

        آرش جون تو بزرگتری.مهرداد هیچی تو دلش نیست.دلت میاد اون تهناست.1دونه پسر دایی داریو بیخیالش میشی؟!
        اون بچه س طفلی گناه داره!تو بزرگواری کن ببخش.ب خاطر من.باشه؟

    • یاس می‌گه:

      کلی گفتم عسیسم.
      لا=نه
      چسب=جذب شدن
      ک=تو
      میره تو صرف فعل عربی میشه:لا یتچسبک.ترجمه فارسی:زور نزن ب دلم نمیشینی.(زور نزن قید محذوف تو فعا هستش)
      گرفتی عسیسم؟

      این عسل ما ی وقت ناراحت نشده باشه!خبری ازش نیست

  5. سبا می‌گه:

    مرسی
    نازه ولی هیکلش یه طوریه
    ولی خوب نازه

  6. سبا می‌گه:

    از دوستان اگه کسی mbc persia نگاه میکنه
    یه سریالی هستش به نام without a trace
    میشه بگه چه روزی پخش میشه؟و چه ساعتی؟
    ممنون میشم
    0
    0

    i

  7. شمیم می‌گه:

    چـــشاش و موهــــاش نازه،در کل دوست داشتنیِ دوستش دارممممم

  8. Arash می‌گه:

    ببخشید این همون اسکارلته که تو ی آهنگ جاستین نقش بریتنیو داشت؟؟؟؟

  9. narges P می‌گه:

    جالب شده تو شاتاش یه ذره شبیهه کاندیس شده

  10. نگار می‌گه:

    بد نيست

  11. ghazal می‌گه:

    iinja hamechishh 20 mercii

  12. سحر می‌گه:

    شات ها خوبه اما آرایشش خیلی جالب نیست ! کلاً آرایش لایت بیشتر بهش میاد !
    چرا از رایان رینولدز ( شوهرش ) عکس نمی زارید ؟ من خیلی می دوستمش !

    • Arash می‌گه:

      شوهرش همونی که تو the proposal با ساندرا بازی کرده بود؟؟؟؟؟؟؟؟
      حتما» جواب بده
      اگه اون باشه من خیلی خیلی خیلی دوسش دارم

  13. سبا می‌گه:

    ممنون سحر جان

  14. ان شرلی می‌گه:

    مرسی نعیم جان
    میکاپش جالب نبود…..
    خوب بودن

  15. mahdi می‌گه:

    شات هاش خوبن.
    اقا ارش اگه ناراحتت کردم تو پست الساندرا ببخش من نظرمو دادم.
    مهرداد جان هستی؟ جی شده اینجا من نبودم؟

  16. ava می‌گه:

    اينجا برنزست باحال تره … گردنم كج شد تا چهره مبارك رو ببينم …

  17. mahdi می‌گه:

    سعیده جان تولدت مبارک باشه.
    (البته پیر شدن که تبریک نداره!!)

  18. mahdi می‌گه:

    مهرداد هستی؟
    اقا نعیم اگه این کامنتارو من میزاشهتم تو پستای قبلی چون تازه اومدم ی توجه میزدی بزرگ او بالا.
    نزن بر سر ناتوان دست زور!!!!!!!!

  19. ویکتوریا می‌گه:

    lمن عاشق این بانوی بسسسسسسسسسسسسسسسسسیار زیبایم

  20. ونوس می‌گه:

    ازش متنفرم با وجود اینکه چهره ی زشتی نداره

  21. khaT می‌گه:

    woOW
    خيلي خيلي حال كردم.خيلي زن جذابيه….خيلي دوسش دارم.تو فيلماش آدمو ديوونه ميكنه با حركات جذابش!
    شاتها واقعا خوب بودن.

  22. atefe می‌گه:

    kheyli ziba bood
    merC az inke aksa ro ba keyfiate bala ham gozashtid
    mamnoon

  23. فرناز می‌گه:

    خیلی خوشگل و جذابه… اما شات هاش خیلی زشتن مخصوصاً ژست های یه وری

  24. saeede می‌گه:

    اینجا خوب نیفتاده 😦

  25. سعیده-12 می‌گه:

    خيلي دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش دارم

پاسخی بگذارید

