جدیدترین عکسهای جنیفر آنیستون در نیویورک

فرستاده شده: نوامبر 16, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jennifer Aniston
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای جنیفر آنیستون در نیویورک

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    زن خوبیه…
    مرسی ادمین جان

    • ان شرلی می‌گه:

      خیلی پیر شده
      ولی هیچ وقت نمیتونم ظلمی که برد پیت بهش کرد رو نادیده بگیرم
      دلم میگیره…
      نمی دونم خودش چه احساسی داره داشت

    • یاس می‌گه:

      من خیلی زیاد این خانمو میدوستم ب شدت 12ریشتر.همیشه الگوم بوده تو لباس پوشیدن.هرچی تنش کنه دوست دارم.
      وای کاپشن و بوتاشم ک مثل منه.اینقده ازش تقلید کردم ک سلیقه هامون عین هم شده!بسیار تا بسیار خوشحال شدم از دیدنش…
      این چندوقت ک خبری ازش نبود همش غصه میخوردم.
      دلمو شاد کردی ک خدا دلتو شادکنه ادمین جان

    • سعیده می‌گه:

      جاش خاليه
      خيلي خاليه

  2. کتي می‌گه:

    خيلي خيلي دوسش دارم
    ولي يه کم شکسته شده
    سرحال نيست
    در عين حال هميشه نسبت به عکاسها خوش رفتار بوده

  3. سعیده-12 می‌گه:

    ولي نعيم جون مرسي جشن منو امروز كامل كردي
    واقعا مرسي
    ايشالا دست به خاك بزني طلا شه
    به شما ميگن يك ادمين به تمام عيار

  4. ان شرلی می‌گه:

    میرزا قاسم خان فشنگچی
    فقط این به ذهنم اومد

  5. سعیده-12 می‌گه:

    سحر كجايي كه جني جون اومده
    همه چيش تكه خدايي تك
    تيپ اخلاق استايل هيكل اوه اوه نگو و نپرس

    • سحر می‌گه:

      آره عزیزم خیلی ماه شده ! اما ای کاش عینکشو نمی زد یه جوریه ! اما تیپش خیلی خوبه !
      .
      .
      هیچ میدونستید از نظر چهره شناسی در روانشناسی چهره جنیفر افسرده اس ؟

  6. Arash می‌گه:

    ممنون ممنون
    من دوسش دارم
    کارای کمدیش خیلی خوبن
    مخصوصا» بونتی هانترش با جرارد باتلر عالی بود

  7. Love $tar می‌گه:

    از لباس هایش خوشمان آمد!

  8. سعیده می‌گه:

    اي خدا من هر چند بار اين شاتا رو ببينم خسته نميشم

  9. یاس می‌گه:

    تا تو باشی اینقد تو ذوق عسل من نزنی!

  10. سعیده می‌گه:

    كدوم عسل من كه چيزي نگفتم بهش؟

    • یاس می‌گه:

      من ی عسل بیشتر ندارم! هی مهردادو اذیت میکنی(The mehrdad ی نمونه کوچیکشه)

      • سعیده می‌گه:

        خب THE MEHRDAD ديگه چطور كالين فرل THE COLIN FIRRELهست ولي مهرداد THE MEHRDAD نيست ؟

      • یاس می‌گه:

        الا اون بچه س تازه داره یاد میگیره تو باید بزنی تو ذوقش! مگه خودت از همون موقعی ک یاد گرفتی استاد بودی؟! تازشم من ک گفتم
        بچه هم وقتی میخواد راه رفتن یاد بگیره میخوره زمین.نمیشه ک بشونیش بگی تو راه نرو باید دستشو بگیریو کمکش کنی!

  11. shima می‌گه:

    اندامشو خیلی دوستدارم
    توی عکس اخر طرز وایسادنش منو یاد برد انداخت-بی اختیار-
    ممنونم
    خسته نباشید

  12. marya.b می‌گه:

    آخی چه عجب بالاخره جنی جون پیداش شد….
    چه تیپ باحالی زده خوشم اومد…کلا دوسش دارم خیلی فیس مهربونی داره
    آخی چقد سر براد غصه خورده 😦

  13. mahdi می‌گه:

    جنی خیلی تیپش درسته همیشهههههههههه

  14. ونوس می‌گه:

    طبق معمول شیکه.
    فقط فیسش و دوس ندارم.

  15. نگار می‌گه:

    خوشتيپ وخوش هيکل موهاش به شدت خوش حالته عينکش خيلي مصخرصت

  16. ویکتوریا می‌گه:

    من عاشق این بانویم

    یه خانم همه چی تمومه

  17. ava می‌گه:

    خوشتيپه … من عاشق و معتاد به friends مي باشم ، بهترين سريال كمدي

  18. love selena می‌گه:

    خیلی خیلی خوش هیکل و خوش پوشه …
    موهاش محشششششششره …
    چهرشم خیلی دوست داشتنی و نازه …
    چشماش خیره کنندست …
    بازیشم دوست دارم …

    مرسسسسسسسسسسسسسسی

  19. شمیم می‌گه:

    اصـــلا به دلممم نمی شینه خیلی شکـــسته شده

پاسخی بگذارید

