عکسهای کریستینا اگوئیلرا و شر در فرش قرمز اکران لس آنجلس فیلم "Burlesque"

فرستاده شده: نوامبر 16, 2010 توسط Admin در Celebrities, Cher, Christina Aguilera, Red Carpet

عکسهای کریستینا اگوئیلرا و شر در فرش قرمز اکران لس آنجلس فیلم «Burlesque»

کریستینا آگوئیلرا خواننده 29 سال و شر خواننده 64 سال آمریکایی در اکران فیلم جدیدشان «Burlesque» در لس آنجلس دیده میشوند.

«Burlesque»

آلی رز از یک شهر کوچک به لس آنجلس آمده تا در آنجا کار مناسبی پیدا کند اما خیلی زود به کافه های شهر راه پیدا کرده و شیفته رقاص های آنجا می شود. آلی ابتدا بعنوان یک گارسون در یک کافه شروع بکار میکند اما خیلی زود استعدادش شکوفا شده و یک رقاص تمام حرفه ای می شود و…

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    ا و ل

  2. سعیده می‌گوید:

    222222222

  3. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    از شر متنفرم
    کریس لباسش ساده و شیکه

    رنگ لباسش جالب نیست
    رنگ موهاشو دوس دارم

    استیلش خوب نیست
    مرسی نعیم خان

  4. سعیده می‌گوید:

    توجه توجه
    توصيه ميشود فاصله خود را از مانيتور 10متر افزايش دهيد تا دقايقي ديگر كريستينا ميتركد
    بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف

  5. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    فقط یک ایرانی هنگام دور زدن با ماشین، بجای استفاده از راهنما، دستش رو بیرون از ماشین میاره!

    فقط یک ایرانی میتونه بوسیله بوق ماشین از سلام و احوالپرسی گرفته تا فحش … استفاده کنه!

    فقط در ایرانه که بعد از مراسم ازدواج به عروس و داماد به جای آرزوی خوشبختی انواع راه های کشتن گربه دم حجله را آموزش می دهند.

    فقط در ایرانه که اگه دختری بهت محل نمی گذاره میگن می گن عاشقته! و اگر پسری بهت محل نمی زاره اوا خواهره!

    فقط در سریال های ایرانیه که آدم خوباش فقیرند و پر از اعتقاد و آدم بداش پولدارند و دزدند و به هیچ وجه آدم ها نمی تونند هر دو خصلت را داشته باشند

    فقط یک خواننده زن ایرانی، این نبوغ رو داره که با لباس شب بتونه تو کوه و کمر آواز بخونه

    فقط یک پسر ایرانیه که بعد از ازدواجش تازه بیاد دوران شیرخوارگیش میوفته و به مادرش وابسته میشه

    فقط یک فروشنده ایرانیه که اگه وارد فروشگاه بشی و مثلا یک پیراهن را ازش بخوای بیاره تا پرو کنی میگه «اگه میخری بیارمش»

    فقط در ایرانه که بعد از یک تصادف ساده ممکنه قتل اتفاق بیوفته

    فقط خانمهای ایرانی هستند که دچار عارضه پوستی هستند و رنگ پوست صورت با گردنشون 6 درجه فرق میکنه

    فقط در ایرانه که داشتن زن با 7،8 تا دوست دختر امری اجتناب ناپذیره

    فقط در عروسی ایرانیه که تعداد بچه ها از تمام میهمان ها و خدمه بیشتره

    فقط یک مرد ایرانیه که مامانش رو بیشتر از زنش دوست داره

    فقط در رستوران ایرانیه که تو بجای معاشرت با کسایی که باهاشون اومدی، بر و بر میز روبروت رو نگاه میکنی

    فقط یک خانم ایرانیه که توی مارکت، سلمونی، مهمونی، صف مرغ و تخم مرغ، کفش پاشنه 25 سانتی میپوشه

    فقط در ایرانه که توی مهمونی، آدمها بجای معاشرت کردن و شاد بودن فقط به دنبال ایراد گرفتن و سوژه کردن هستند!

    فقط در ایرانه که تا یه مهمون خارجی میاد سریع دور و برش جمع می شن و می پرسن اجاره خونه اون ور آب چقدره؟

    فقط یک پدر بیچاره ایرانیه که مجبوره خرج بچه هاشو تا زنده است بده بعد هم بگن بیچاره سنی نداشت سکته کرد!

    فقط در ایرانه که ابروی دختراش 6 خط بالاتره

    فقط در ایران بعد از طلاق، زنه فاسد بوده و مرده دیوانه!

    فقط یه دختر ایرانی این استعداد رو داره که توی گرمای تابستون چکمه بپوشه و توی سرمای زمستون صندل

    فقط یک ایرانیه که توی رستوران بعد از خوردن غذاش درخواست ظرف یکبار مصرف میده تا 2 لقمه باقیمونده غذاشو ببره خونه چون فکر میکنه پول داده

    فقط یک ایرانیه که تو رستوران سالاد را شخم میزنه و قبل از اینکه غذا رو براش بیارن سیر میشه

    فقط یک پدر و مادر ایرانی هستند که چه بچشون 4 سال داشته باشه چه 40 بازم این اجازه را دارن که حتی به آب خوردن بچشون نظارت کامل داشته باشن

    فقط ایرانی ها هستند که معتقدن که هنر، فقط و فقط نزد خودشونه

    فقط ایرانی ها هستند که در فرودگاه ها یه 40/50 کیلو اضافه بار دارن

    فقط ایرانیها هستند که باز هم در رستوران همون هتل دوربین بدست از غذا و همه توریستهای دیگه در حال خوردن غذا بدون اجازه فیلم میگیره تا به همه بگه من کجا بودم

    فقط در اداره های دولتی ایرانه که هیچ وقت حق با مشتری نیست و هر یک از کارکنان خود مدیر کل آن اداره هستند و در ضمن به نشانه خاکی بودن کفشهاشونو زیر میز پارک میکنند و با دمپایی در اداره ميچرخه.

    فقط در اداره های دولتی ایرانه که امکان داره پرونده های شما گم بشه.

    فقط در ایرانه که پسر به پسر تیکه میندازه تا پیش دوست دخترش کلاس بزاره!

    فقط یک ایرانی هست که پیش از یاد گرفتن کامپیوتر، می تونه فیلتر رو دور بزنه!

  6. سعیده می‌گوید:

    اي خدا يكي به من بگه اين شر چرا پير نميشه يه چيزيه تو مايه هاي حميرا خودمون واقعا راست ميگن كه سن عددي بيش نيست
    اين خانم ثابت كرده خوب هم ثابت كرده

    مرسي نعيم جان

    • یاس می‌گوید:

      جیه این بابا عکس وا3 در قندون خوبه!کی گفته خوب مونده.فقط مونده ولی نه خوب.آدم وحشت میکنه از دیدنش
      راستی جای شمیم سبز

    • سعیده می‌گوید:

      ياسي جون 63 سالشه، شونصدتا شوهر كرده درسته عمل جراحي هم زياد داشته ولي خدايي خوب مونده مامان بزرگ من هم سن اين بود همش مي گفت نا ندارم مادر مريضم مادر تو جون من اينو نگا كن من حاضرم با كمال ميل عكس ايشون رو در يك مطالعه تحقيقاتي با جامعه آماري بالاي 20نفر بزارم رو در قندون به جان گلزار جونم اگه تو ظرف 10MIN قند تموم نشد

      • یاس می‌گوید:

        چون جون گلزار رو قسم خوردی دیگهنمیتونمباور نکنم.باشه قبوله

      • Arash می‌گوید:

        ببخشید می گم روزی صد ساعت داره زبان می خونه عسلت باز سوتی میده اینم جواب مربوط به پست جنیفر آنیستون بود

      • یاس می‌گوید:

        مگه اینکه روزای شما 100ساعت طول بکشه!اصلا» بخونه خدا کمکش کنه بیشترم بخونه !ب کجای شما برمیخوره بهش افتخار کن.یادت باشه اون تازه وارد دبیرستان شده همینقدم ک میتونه واسش خیلیه!
        البته من قبول دارم کارش اشتباه بود اما بخشش از بزرگتراست و اینکه یادت باشه اگه ی روز نتونستی کسی رو ببخشی بخاطر بزرگی اشتباه اون نیست بخاطر قلب کوچیک خودته

      • Arash می‌گوید:

        عزیزم من تو همین نظره شما راجب مهرداد ی سکرتی میدونم بگم کپ می کنی پس بی خیال
        بیچاره the merdad غیبت میشه

      • یاس می‌گوید:

        بدجنس نباش آرش حالا اون ی اشتباهی کرد تو ک نباید هی بهش گیر بدی خودت سوتی نمیدی تو زبان. والا منم ک از معتبرترین موسسه زبان کشور مدرک دارم هنوز گاهی اشتباه میکنم

        مهرداد بچه تر از اینه ک من بخوام کپ کنم درمورد کاراش!

      • Arash می‌گوید:

        اولا» سوتی بسیار خوفی بود
        دوما» بابا بی خیال مگه ما میام که راجب اخلاقه اینو اون بحث کنیم
        میایم به دادن و تبادل نظر دربارهی هالیوودیا به پردازیم
        در ضمن خیلی داستانا برای من به وجود آورده که من خوف کردم
        و گفتم یا من خیلی سادم یا اون خیلی آب زیر کاهه

      • یاس می‌گوید:

        اگه میخوای ب سوتیش گیر بدی پس خیلی حواستو جمع کن!
        مهرداد زبونش تیزه و گاها» ی چیزایی میپرونه ک خودشم نمیفهمه.من امتحانش کردم.
        آره اما خوبه ک آدم در کنار هالیوود شناسی ی کمم ب تجربیات روانشناسیش بپردازه عسیسم

  7. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    با عرض پوزش از نعیم جون
    جالب بود گفتم دوستان هماستفاده کنن

  8. یاس می‌گوید:

    Only the first pic…

  9. shima می‌گوید:

    کریستینا خیلی دوستداشتنیه
    رنگ چشاشو خیلی دوستدارم
    ممنونم

  10. marya.b می‌گوید:

    خیلی کریس ناز شده لباسشم خوشگله ولی چاق شده!
    شرم که نماد یه مادر فولاد زرست…آدم قحط بود شر و آوردن بازی کنه!!!!؟

  11. mahdi می‌گوید:

    لباسش خوچله.
    alone tear

  12. Arash می‌گوید:

    کریستینا رو خیلای دوست دارم
    خیلی صداش خوبه
    و هنرش بیسته
    ولی شبیه ماهی باد کنکی شده

  13. saeede می‌گوید:

    کریستینا چه ناز شده
    خیلی تپله!لباسش خوشگله ولی انگار لباس حاملگیه!

  14. سحر-12 می‌گوید:

    خیلی کریستینا ماهه ! ای کاش زودتر فیلمشو بتونم ببینم !
    اما من یه جورایی شر رو که میبینم ازش می ترسم ! خیلی یه جوریه !!!!

  15. sahar می‌گوید:

    ای جان مدل لباسش خیلی خشگله ولی اندام کریستینا ریخت لباسو به هم زده(البته با کمال تاسف چون من کریستینا جونو خیلی خیلی می دوستم.)

  16. sahar می‌گوید:

    دقیقا سحر جون منم احساس خوبی نسبت به این زنکه ندارم.

  17. ونوس می‌گوید:

    چاق که شده این مدل لباسارو هم که می پوشه تپل تر به نظر می رسه.
    رنگ لباسش و دوس دارم.

  18. ان شرلی می‌گوید:

    هنرمندی بینظریه این شر..افتخار بزرگیه واسه کریستینا که باهاش همبازی شده
    اهنگهای شر….بینهایت عالیه

    • یاس می‌گوید:

      شوکول اون لینکیو ک من اون بالا گذاشتم ببین.روحیت عوض میشه

      • ان شرلی می‌گوید:

        دیدم عزیزم
        وای تو از کجا فهمیدی حالم خوب نیس شوکول

      • یاس می‌گوید:

        تو توی قلب منی شوکول.طبیعیه ک با شادیت شاد و با غمت غصه دارشم

      • ان شرلی می‌گوید:

        این حرفارو نزن عزیزم
        من کی هستم که تو بخوای غمگین شی…
        این حرفارو نزن عزیزم

      • یاس می‌گوید:

        راستی ک…
        تو کی هستی آخه دختر … دشمنی یا اینکه بدتر / چرا با ندیدن چشمات … آب میشم بیشتر و بیشتر
        شاید ندیده باشمت اما همینطوری تو اعماق وجودم نفوذ کردی.نمیدونم چرا اما راضیم ازش.
        راستی شوکول من 1ی رو میشناختم ک خیلی میتونستم آرومش کنم اما اینکارو نکردم دوراز جونت وقتی بخود اومدم دیگه دیر شده بود.نتونستم واسش کاری کنم.توی جورایی منو یاد اون انداختی.من نسبت ب اون هیچ احساسی نداشتم اما تو رو از ته مغزم دوست دارم
        آدم خودخواهیم همیشه فقط وا3 خودم دعا میکنم اما امروز تو دعای عرفه فکر تو ی لحظه امونم نمیداد فقط برای تودعا کردم…

      • ان شرلی می‌گوید:

        قربونت برم الهی
        مرسی که به فکرمی
        من به فکرتم

  19. نگار می‌گوید:

    لباس کريس زيباست ارايششم زيباست چاق شده موهاش زيباست

  20. بهار می‌گوید:

    چرا مثل زنای حامله شده؟؟!؟؟

  21. شمیم می‌گوید:

    قــــــــربوووونت برم کریستینا که بعد از جــدایی از اون شوهر بی لیاقتت روز به روز داری خوشگل تر و ماه تـــر میشی!

    موهــــاش خیلی نازه همینطور مدلشون خیلی بهــش میاد

    لــــباسش هم ســـــاده و در عین حال خوشگله،فقط عزیزممممم اگه یکـــم لاغرتر بشی دیگه عالی میشی

    هیچی کـــم نداری،خـــوشممم میاد که همیشـــه خنده رویِ من قربون خـــــنده هات برم عزیزممممم

  22. zoro می‌گوید:

    همگي صلوات سيده خانم كريستينا وارد ميشود!
    اين لباس سبز سيديش منو كشتهههههههه!

پاسخی بگذارید

