فتوشاتهای بار رفائلی برای مجله فشن لباسهای زیر “Bonita de Mas”

فرستاده شده: نوامبر 16, 2010 توسط Admin در Bar Refaeli, Celebrities, Fashion
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای بار رفائلی برای مجله فشن لباسهای زیر “Bonita de Mas”

فتوشاتهای بار رفائلی مدل 25 سال اسرائیلی برای مجله فشن لباسهای زیر“Bonita de Mas”

بنا به اخبار منتشر شده لئوناردو دوست پسر بار رفائلی و مادرش با پدر و مادر بار در اسرائیل دیدار کردند.

مادر بار گفته لئو انتخاب دخترم است و وقتی اون خوشحال منم خوشحالم هر کس با دختر من زندگی کنه وافعا خوش شانس.

عکسها با کیفیت بالاست

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گوید:

    مرسییییییییییییییییی

  2. یاس می‌گوید:

    ازش بدم میاد.لئو حیف شد

  3. asaljoon69 می‌گوید:

    eshhhghe mannnn

  4. shahab می‌گوید:

    چزا چشاش با هم همخونی نداره؟

  5. ان شرلی می‌گوید:

    وای این 25 سالشه
    من فک کردم 40 داره

  6. نگار می‌گوید:

    سعيده جون کجايي که تولدت مبارک

  7. پارس می‌گوید:

    همه مي دونن یهودی ها خیلی زشتن … این اون وسط حتما دختر شاه پریونه
    امید دارم به پا هم پیرش ….
    گر چند لئو خیلی بهتره ……

  8. نگار می‌گوید:

    خيلي کثيفه اين از نسل همون قاتل هاي ادم کشه اگه بدونيد اينا چه جنايتهايي ميکنن اينا نوزادان فلسطيني رو سر ميبرن حالا خودتون ميدونيد که به اين کثافت چي بگيد

    • یاس می‌گوید:

      ب شدت موافقم باهات

    • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

      مگه این کارارو این میکنه؟
      تو ایران خیلی ها هزار تا کثافت کاری میکنن
      پس مام باید بگیم ما هم مشکل داریم چون تو کشور ما داره هزار تا کار گند و فساد و .. انجام میشه؟

      تو اینکه اسرائیل جنایت کاره شکی نیست نگار جونم
      ولی کاراش به پای همه مردمش نوشته نمیشه که

      چون از نسل اوناس کثیفه؟
      من قصد بی احترامی ندارم فقط نظرمو گفتم عزیزم
      ( با احترام )

      استیلش فوق العادست
      موهاش خیلی خوش رنگه
      فیسش جذابه

      • نگار می‌گوید:

        از کجا ميدوني ارکا جون من شک ندارم چون اينا همشونو سر وته کني يکي هستند

      • marya.b می‌گوید:

        کاملا باهات موافقم مثل اینکه دولت ما با آمریکا مشکل دارن همش می گن مرگ بر آمریکا این چه ربطی به مردم امریکا داره!!!!

        فیسش و دوست ندارم ولی هیکلش خوبه… با لئو ولی نمیان به هم

      • marya.b می‌گوید:

        با آرکا موافقما

      • ان شرلی می‌گوید:

        بابا این بحثا رو ول کنید دیگه……

      • ava می‌گوید:

        من با اركا موافقم … و متاسفانه ايراني ها هم كم تجربه اين فرافكني ها رو از طرف دنيا ندارند ، به طوريكه نه تنها خارجي ها بلكه خودمون هم دچار خودزني شديم …

  9. 3ta می‌گوید:

    حالا مامانش تو دلش قند اب میشه چه کلاسی میذاره خدایی اره والا هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
    استیل خوبی داره اما یکم هرته من زیاد باهاش حال نمی کنم
    اسمشو میذارم نیکول افغانی برازندشه!!!

  10. دیانا می‌گوید:

    افرين به تو نگار گل گفتي خانم عزيز بسيار زشت وبد ترکيب وچندش اور به علاوه قاتل و ادم کش خاک …………….

  11. marpich22 می‌گوید:

    منم با نگار جون موافقم.راستی بچه ها من همون سونا هستم ها

  12. سحر می‌گوید:

    دختره چه شانسی آورده لئم نگاهش کرده اون وقت مامانه چه کلاسی میزاره !!!!
    منم موافقم که اسرائیلی جماعت سر و ته یه کرباسن !

  13. ان شرلی می‌گوید:

    وای کسی نیست 1پسسسسسسسست جدید بذاره

  14. نگار می‌گوید:

    قربونت برم اني کيسسسسسسسسسسسسسس

  15. ava می‌گوید:

    برام جالب بود مامانش گفته هركي باهاش زندگي كنه خوشبخته … انگار كه اونجا ايرانه و اين دوتا تاحالابا هم زندگي نكردن !!!

  16. Arash می‌گوید:

    از وجنتاش معلومه خیلی خیلی با حیاس ناخوشی
    کم مونده ….استغفرالله
    بعضیا رو می شه از تو چشماشون خوند
    و چشمای این خیلی هیز و دریدن
    من داره حالم بد میشه از این هیولا

  17. نگار می‌گوید:

    اني کجايي؟

  18. saeede می‌گوید:

    اه اه اه اه!زشت فربه غول بچه اسرائیلی صهیونیسم 😛 آخه لئو جان!دختر قحطی بود؟؟یکمی از اورلاندو یاد بگیر.چه منتی ام سرش گذاشته مادر زنه!دهکی!انگار یه کور و کچل دامادش شده.

  19. vania می‌گوید:

    منم كلا ازش بدم مياد

  20. love selena می‌گوید:

    هیکلش تو پر و خوشگله …
    چشماش با این که ریزه ولی یه شیطونی و جذابیت خاصی داره …
    موهاش خیلی خوشگل و خوش حالته …

    آرزو می کنم با لئو خوش بخت بشه ….
    هر دوشون رو دوست دارم ولی لئو یه چیز دیگست ….

    مرسسسسسسسسسی

  21. فرناز می‌گوید:

    چشماش خیلی ریزه اما خیلی جذابه هیکلشم خوبه. کلا ً به لئو میاد هرچند لئو یه ذره سرتره

  22. jessica می‌گوید:

    سلاممممممممم……..
    چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    وای خدای من ….
    خیلی نازه …چشماش ریزه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    چشماش نازه …خوش رنگم هست .
    دوسش دارم ….هیکلشو عشقه …..
    برم تا به گریه نیفتم .
    بای فعلا .

  23. شمیم می‌گوید:

    ازش خوشم نمیاد ولی انـــصافا موهاش نازه!

  24. khaT می‌گوید:

    25 سال بيشتر بهش ميخوره!
    پوستش داغونه ولي دركل دوسش دارم

پاسخی بگذارید

