جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالاباس کالیفرنیا

فرستاده شده: نوامبر 17, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالاباس کالیفرنیا

 

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گه:

    مرسییییییییییییی

  2. نگار می‌گه:

    موهاش خوشرنگه

  3. یاس می‌گه:

    جای عسلم سبز

    و آرش وارد میشود…

  4. marya.b می‌گه:

    تیپش خوبه …. خودشم جیییییییییییییگره

    مرسی

  5. یاس می‌گه:

    داره کم کم راه میفته

  6. mm می‌گه:

    ای جانم جیگررررر
    خیلی عسلی ولی نمیدونم چرا هر از چند گاهی گیر میدی به 1 کیف
    ولی همه جوره دوست دارم خوشگل خانوم

  7. Arash می‌گه:

    وااااااای بریت تو عشق منی
    رویای شبای منی
    یک مادام کامل
    اگه شبا به عکسش رو دیوارم نگاه نکنم مگه اون شب شب میشه
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ
    که دیگه فرنگیس(بریتنی )
    عشقه تو داغونم کرد
    بی کی بگم که چشمات
    تو غصه زندونم کرد
    قررررررررررررررررربونت برم
    چه قدر طرفدار برات جمع کردم
    الان نصفه دوستام ازت خوششون اومده
    این قدر برات تبلیغ کردم برو حالشو ببر
    ببین چه لباس خوب و مرتبی
    خدایا شکر که بریتنی دیگه اشتباه نمی کنه
    راستی تو سلبفا دیدم که بعضی ها معتقدن
    اونور آبیا کارشناساشون گمونم
    که 2011 ساله بریتنی و با آلبومش آتیش به پا میکنه
    تو سایت بزرگ دلرا هم خوندم که بریتنی گفته اولین سینگل آلبومش بی نهایت قویه
    چه آتیش به پا شه
    آتیشی که حسوداش توش بسوزن
    بیلبورد منفجر شه
    ام تی وی هنگ کنه
    و فروشش ارقامو تا ستاره ها ببره
    من میییییییییییمیییییییییییییییییرم برات

  8. Arash می‌گه:

    انگار شهرداری تو کالاباس چراغ محل رفت و آمد بریتو خاموش کرده
    آخه بریت با نور صورت سفید و موهای طلاییش تا 10 کیلومتری همه جارو درخشان می کنه

  9. ava می‌گه:

    مشتاقم ببينم آلبوم جديدش چطوره

  10. سعیده می‌گه:

    there’s so many disharmony in what she’s wearing
    I would rather the last years Britney , she is not the one that i knew

    • Arash می‌گه:

      طفا» فارسی بگو ما
      راحت باشیم

      • سعیده می‌گه:

        از قصد انگليسي گفتم كه تو و مهرداد سر من هوار نشيد;-)
        از اين به بعد تو پست بريتني انگليسي نظر ميدم

      • سعیده می‌گه:

        ياسي جون عسل شما انتقاد پذير نيست واسه خودش ميگم يه دفعه من يه چي ميگم اون آمپرش ميزنه بالا باز آقا نعيم مياد گوششو ميكشه
        ما صلح طلبيم ياسي جون مث بچه تو دنبال شر نيستيم

      • یاس می‌گه:

        شما کار ب کارش نداشته باش اون عمرا» باهات بحث کنه! اجازه بده گاگا رو نقد کنه ک البته اوشون نیازی ب نقد ندارن خودشون نقد سرخودن.ولی بهرحال برای اصلاح جامعه باید از خودمون شروع کنیم…

      • سعیده می‌گه:

        حالا خودش نيست اگه يه چيزي بگم بده مياد ميگه پشت سر من حرف زدن
        شما هم بزار بچه از خودش دفاع كنه بچه كه نه الان مياد ميگه سعيده خانم من بچه نيستم به ما ميگن جوون
        بله براز همون جوون گل نوشكفته از خودش دفاع كنه

    • ava می‌گه:

      منم باهات موافقم سعيده… بعدم اينكه حرف بدي نزدي كه !!!

      • Arash می‌گه:

        آقا این حرفا چیه من که دیگه انتقاد پذریر شدم
        هر چی تو دلته (دلتونه)
        بگین به من چه

    • سعیده می‌گه:

      نه بابا قربونت من همون انگليسي نظر بدم بهتره بعد من يه چي بگم شماها مياين پاي گاگا رو وسط مي كشيد هر دفعه من از بريتني انتقاد كردم شماها نامردي نكرديد و پاي گاگاي بدبخت و كشيديد وسط مخصوصا اون the mehrdad

    • یاس می‌گه:

      میبینم ک جا موندی اینگلیش من!

  11. arshia می‌گه:

    هر چي mehrdad و arash مي گن من موافقم بريتني بهتريييييييييييييينه………!

  12. love selena می‌گه:

    عاششششششششششششششقشششششششششششششششششم ….
    عروسک بی نظیر هالیوود …
    ملکه تکرار نشدنیه پاپ …
    فرشته بی همتای دنیای موسیقی …
    این صفت ها هیچ کدووووم برای توصیف صدای لطیف و آرامش بخش بریتنی مناسب نیستن ….
    اصلا هیچ کلمه ای نمی تونه به زیبایی این عروسک خوشگل رو توصیف کنه ….
    .
    .
    .
    هیچ کلمه ای برای وصفش پیدا نمی کنم فقط می تونم بگم :
    عاششششششششششقششششششششششششم

  13. jessica می‌گه:

    سلامممممممممممممممممممممممممم…………..
    چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوبم مرسی ممنون…..
    عزیزم ….دوسش دارما ….
    ولی یکم داره پیر میشه …ولی بازم عشقه …
    خیلی می دوسمش …
    موهاش نازه …خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    جیگره .
    حرفم رو در مورد پیریش پس می گیرم …آخه یه نره غول نشسته ور
    دلم می زنه توسرم که این خوبه پیر نشده .
    نره غول در سایز کوچک smalle……
    خب دیگه من برم …….
    بای بر همتون …سلام همه رو به نره غول و بریتنی جونم میرسونم .

  14. Mehrsa.Jessi می‌گه:

    من به شخصه خیلی دوسش دارم
    ولی……………….
    یک کوچولو داره شکسته میشه
    ولی بازم تا حدودی جذابه…
    خوشکله….
    مامانیه………….
    جیگره……….
    نفسه……….
    و در ضمن چشم دشمن کور
    گوش شیطان کر…………
    بابای

  15. شمیم می‌گه:

    تـــیپش مثه همیشه خوب نیست!

    با عرضِ معذرت به همه ی طرفداراش ولی باید بگم که من ازش خوشم نمیاد!

    به خودش نمیرسه داره شکسته میشه!!

    • j.sparrow می‌گه:

      اوا عزیزم این چه حرفیه می زنی تیپش خوبه
      من طرفدار قیافشم ولی قبول دارم داره پیر می شه .
      با این حال هنوز زیباییش رو داره .
      جیگرشو بخورم .

پاسخی بگذارید

