جدیدترین عکسهای الساندرا آمبروسیو در حال کشیدن سیگار!

فرستاده شده: نوامبر 18, 2010 توسط Admin در Alessandra Ambrosio, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای الساندرا آمبروسیو در حال کشیدن سیگار!

الساندرا آمبروسیو تاپ مدل برزیلی در حال کشیدن سیگار در برنتوود کالیفرنیا دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. مهدي می‌گوید:

    111111111111

  2. سعیده می‌گوید:

    اه اه حالم بد شد
    اي سيگاري
    اي معتاد
    اي منحرف كننده جوانان
    اي كه فردا سزطان مي گيري
    نكش آقا نكش عزيزم نكش

    • ان شرلی می‌گوید:

      وای دلت میاد سعیده…من عاشق ادمای سیگاری هستم
      میمیرم واسه مردی که سیگار میکشه
      به نظر من از همیشه خوشگلتر شده این اینجا

      • یاس می‌گوید:

        اییییییییییییی.بومیدن.من حساسیت دارم.کنار سیگاریا خفه میشم.بابامم همینطور.
        سیگار اولین قدم در راه جاده نابودیه

      • سعیده می‌گوید:

        من اگه بوي سيگار به مشامم بخوره سردردي ميگيرم در حد ميگرن

      • یاس می‌گوید:

        ولی من اصلا» سردرد نمیگیرم بابام میگیره!خودم آسم دارم

  3. Arash می‌گوید:

    ما که میدونستیم معتاده
    نیاز به دیدن نبود
    کلا» ازش متنفرم

    • neda می‌گوید:

      انگار از قبر دراومده خیلی خیلی بیروحه وهمیشه از دندوناش تابلو که سیگاریه البته مدل ها همه غلطی میکنن که سیگار کشیدن در برابرش هیچه.در ضمن من همیشه میام ولی کم کامنت میزارم از نظرات ارش خوشم میاد با نمکه

  4. سعیده می‌گوید:

    چه قيافه بي روحي هم داره مادر مرده

  5. ava می‌گوید:

    واي واي چه كار بدي داره مي كنه … همچين نوشتين در حال كشيدن سيگار انگار بيچاره داره آدم مي كشه …:)

  6. lasvegas می‌گوید:

    پدر اعتیاد بسوزه!ولی بهش میاد!

  7. Arash می‌گوید:

    بیچاره ازوناس که بهش جنس نرسه
    زرتش غمسور میشه
    مدل معتاد مشکل دار مغل شکل

  8. نگار می‌گوید:

    ياس اومدي

  9. یاس می‌گوید:

    چ خبر و اتفاق مهمی.
    وای خدا اینا دوباره یادشون اومد تو خیابون با شلوار رومنزلی برن!

  10. ونوس می‌گوید:

    عااااااااااااشقتم.
    هرکاری کنی باز دوست دارم.
    از سیگاریا خوشم میاد.
    مخصوصاً این که جییییییگر منه.

  11. saeede می‌گوید:

    ا ا ا!سیگار نکش باw!مگه عکس اون ریه چلاسیده پلاسیده هرو رو جلد سیگارت ندیدی؟؟ 😛
    این لباس تن هر کس دیگه ای بود مسخره میشد ولی تن این خیلی بامززززس!:X
    خیلی دوسش دارم.بدون ارایششم بانمکه.گوشوارش چه شکلیه؟خوشه گندمه؟! 😀

  12. marya.b می‌گوید:

    خوب بکشه حالش و ببره .دنیا دو روزه. همه که دیر یا زود می میرن آدم باید از زندگیش لذت ببره
    اینم با سیگار حال می کنه چه اشکالی داره!

  13. سونا می‌گوید:

    دوستان به سایت ما هم سر بزنید .فکر کنم خوشتون بیاد.با اجازه .اینم آدرسه سایتم:www.marpich22.vcp.ir
    فکر کنم اونجا هم بتونید سایتو گرم کنید

  14. شمیم می‌گوید:

    چـــه تیپِ ضایعی،فـــکر کنم با سیگار هیکلشو مانکنی نگـــه داشته،البته مانکن که چه عرض کنم کم کم داره شبیهِ اسکلت متحرک میشه!!

    خیلی بی روح و یخِ!!

پاسخی بگذارید

