جدیدترین عکسهای نیکول کیدمن و خانواده اش در نیویورک

فرستاده شده: نوامبر 18, 2010 توسط Admin در Celebrities, Nicole Kidman
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای نیکول کیدمن و خانواده اش در نیویورک

نیکول کیدمن که برای اکران فیلم جدیدش «لانه خرگوش» در نیویورک بسر میبرد،به همراه همسرش کیث اوربان و دخترش ساندی رز در این شهر دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    تبریک به هر کی که 1 شد

  2. ان شرلی می‌گوید:

    چرا مث مردا شده این..
    از شوهرش بدم میاد
    دختره هم خیلی دهاتی بود با این لباسا

  3. Arash می‌گوید:

    من عاشق نیکولم
    ستاره فراموش نشدنی هالیوودی
    عالیه عالی
    بی نظیره
    خیلی خیلی خوشگله
    شوهرشم خیلی خوبه
    صدای شوهرش عالی
    تو بخش موسیقی کانتری شوهرش جایزه داره
    دوخترش هم که دیگه بی نظیره
    معصومیتش به مادر زیباش رفته

    • ان شرلی می‌گوید:

      اره منم باهات موافقم دختره خیلی خیلی معصومه
      بهتر از اون سوری جوونه

      • سعیده می‌گوید:

        سلام آني جون خوبي ؟ از اينكه با ياسي حرف زدي خيلي خوشحالم

      • Arash می‌گوید:

        معلومه سوری خیلی خیلی مغروره
        ولی این ظرافتش به مادرش رفته
        و اگه خدا بخواد نیکول آینده شه

      • ان شرلی می‌گوید:

        قربونت بررم سعیده جون گل
        ا
        وای خودم تو اسمونام…خیلی گله یاسی

      • یاس می‌گوید:

        ب سوری اینجوری نگید! سوری تداعی کننده دوران کودکیمه

      • ava می‌گوید:

        آني نمي دونم چرا اين به ذهنم رسيد ، بي ربطه ولي تو اگه شاملو نمي خوني … ( خودمم تازه رفتم تو كارش ) از اونايي هستي كه معتادش شي … استعداد اعتيادت زياده 🙂 فيلم سربازان جمعه رو هم اگه نديدي ببين … از معدود فيلماي ايرانيه قابل تامله … اميدوارم هميشه دوستي هاي عميق و باارزش تو زندگيت داشته باشي و آدمايي كه تو زندگيت دوست داري هميشه در كنارت باشن …

      • ان شرلی می‌گوید:

        اوا جان مرسی دیدم عزیز دلم
        اوا من خودم از سال 1372 تو سینما و فعالیتای سینمایی بودم

      • سعیده می‌گوید:

        بچه كجاي شمالي آني جون ؟ مامان منم شماليه

      • ان شرلی می‌گوید:

        من جنوبی هستم عزیز دلم …مادر جونم شمالیه
        مازندران

      • ava می‌گوید:

        چه خوب … واسه شاملو ياد اون افتادم 🙂 … من كلا درك شعر و سخنان ريتميكم پايينه فكر مي كنم ، چون از بچگي و هنوز علاقه اي به شعر و اين چيزا نداشتم ( به جز حافظ) ، و بنظرم مسخره بود، ولي الان فكر مي كنم ضعفه كه تو زمينه به اين مهمي هيچ مطالعه اي نداشتم ، چون به هر حال شعر وجه اي از هنره و بدون هنر و موسقي زندگي پوچه … به پيشنهاد يكي از دوستام شروع كردم و فكر مي كنم داره خوشم مياد… اميدوارم آخرش معتاد نشم يا خودكشي نكنم 🙂

    • یاس می‌گوید:

      شوکول من الان آب شدم ریختم روزمین.تو فرشته ای.ی فرشته مهربون ک صدای آرامشبخشی داره

      • ava می‌گوید:

        چه شيرين … واقعا آرزو مي كنم دوستي پايدار و افسانه اي براتون بمونه …

      • ان شرلی می‌گوید:

        اوا جبران خلیل جبران میگه:هنر گامی است در رهگذر شتاخته ها به سوی ناشناخته ها…وقتی چیزی رو لمس نکردی در موردش قضاوت نکن(چون روح خودت اذیت میشه و بس)من کوچیکتر از اونم که بخوام نصیحتت کنم..ولی اشتباه فک کردی
        شوکول قربونت برم

      • یاس می‌گوید:

        نگو اینو شوکولم دیگه.کشتی ما رو….
        عاشق جبرانم

      • ava می‌گوید:

        راجع به شعره منظورت ؟ آره خودم گفتم ديگه ، اصولا قضاوت نادرست به خاطر نادوني خودآدمه … بچه بودم … الان مي خوام رو دور تند جبران كنم … البته با پيدا كردن وقت ، شايد بتونم چيزي كه مي خوامو تو اون پيدا كنم … و لي كلا من عاااااشق فيزيكم و نظريه هاي ديوانش، مخصوصا راجع به انرژي و مباحث paranormal … هرچند به رشته خودم ربطي نداره متاسفانه …، كلا به نظر من زندگي در هنر و فيزيك خلاصه مي شه …

      • ان شرلی می‌گوید:

        ایشالله موفق میشی…مطمئنم

  4. سعیده می‌گوید:

    چه دخمل خجلي داره

  5. ava می‌گوید:

    نيكول كيدمن بازيش عاليه … يكم زيادي بلنده ولي خوب بدم نيست به هر جهت واسه خودش iconهستش … دخترش خوشگل نيست ولي داره بزرگ تر مي شه باز بهتر شده ، چقدر لباس بچش معصومانست ، كوچولو …

  6. یاس می‌گوید:

    نیکول لباس پوشیدن بلد نیست.کفشاش و شلوارشم ک از ارتش کف رفته انگار.شوهرشم خوب نیست
    دخترش خیلی ساره از این مدل چهره هاخوشم نیمیاد.آخی یاد عسل خودم افتادم.جاش سبز

  7. نگار می‌گوید:

    چه دختر نازي

  8. neda می‌گوید:

    نیکول همیشه در خور ستایش .دخترش خیلی ناز و ملوسه اصلا با سوری لوس وننرو بی نمک قابل قیاس نیست

  9. love selena می‌گوید:

    این زن همیششششششششششششه محشره …
    با هر لباس و هر تیپی با زهم معرکسسسسسست ….
    چهرشم خیلی ظریف و آرووووومه ….
    لبخنداش فوق زیباست ….
    فوق العاده جذاب و شیکه …
    هنرمند بی نظیر و دوست داشتنیه …
    دخترشم مثل خودش جییییگره …
    کلا خانواده دوست داشتنی هستن ….

    عاششششششششششششقششششششششششششششششم

  10. ونوس می‌گوید:

    تیپش مردونس اما کتش خوشگله.

  11. saeede می‌گوید:

    چه دختر نااااااااز بامزه ای داری نیکول جون!:X خوش به حالش :-* ولی شبیه خودش نیست به نظرم.

  12. marya.b می‌گوید:

    کلا نیکول تیپش خوب نیست… وای دخملش خیلی ناز و ملوسه…لباسشم خیلی نازه آخییییی
    ولی از زن تحفه ی تام کروز خیلی بهتره

  13. فهیمه (Nicolefan1) می‌گوید:

    همه چیز نیکولم عالیه… هر چی ازش تعریف کنم کم گفتم…نفس منه…می میرم براش
    زیباترین زن و بهترین بازیگر دنیاست
    آرزو دارم یه اسکار دیگه ببره
    ساندی عسله مثل مامان و باباش
    امیداورم همیشه خوشحال باشه عزیز دلم….اگه یه وقت ناراحت شه من دق میکنم

  14. سونا می‌گوید:

    دوستان به سایت ما هم سر بزنید .فکر کنم خوشتون بیاد.با اجازه .اینم آدرسه سایتم:www.marpich22.vcp.ir
    فکر کنم اونجا هم بتونید سایتو گرم کنید

  15. شمیم می‌گوید:

    آخــــــی دخترش خیلی خیلی ناز و بانمکه!!

  16. zoro می‌گوید:

    ادم تو چاه فاضلاب بيوفته ولي شوهرش قد كوتاه تر از خودش نباشه!!

پاسخی بگذارید

