جنیفر لوپز و مارک آنتونی در کنفرانس خبری "Kohl's"

فرستاده شده: نوامبر 18, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jennifer Lopez, Marc Anthony
برچسب‌ها:,

جنیفر لوپز و مارک آنتونی در کنفرانس خبری «Kohl’s»

جنیفر لوپز و مارک آنتونی در کنفرانس خبری کمپانی «Kohl’s» در وست هالیوود دیده میشوند.عمده محصولات این کمپانی لوازم آرایشی میباشد.

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گه:

    خوشحال به نظر ميرسه قدش کوتاهه هميشه زشت ترين کفشهارو پاي جني ديدم زيباترين ها رو پاي مارييييييييييييييييييييييييييي عسلم

    • ava می‌گه:

      نگار جي لو كه كوتاه نيست ! كفشاشم اصولا خوبه كه … فقط اين يكي راست مي گي خرخريه 🙂

      • نگار می‌گه:

        نسبت به عسل من خيلي کوتاهه اخه من همرو با ماري مقايسه ميکنم ولي اگر دقت کرده باشي کفشهاي ماري هميشه زيباترينه

  2. (a d(mac می‌گه:

    گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    جیگرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    نفسسسسسسسسسسسسسسس
    خشگللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    بانمککککککککککککککککککککککککککککککک
    جذابببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
    عاشق اندامشم بی نهایت زیباست
    موهاش خشگله اینجا
    لباسش بش میاد مث همیشه نازو دوسداشتنی شده
    دیوونهی صدای نازنینشم
    عسلم.تو اس اسی

  3. نگار می‌گه:

    ابروهاش خوب نيست

  4. یاس می‌گه:

    شاهزاده احمق!

    • نگار می‌گه:

      براي چي؟

      • یاس می‌گه:

        کابوسی به نام جنیفر لوپز:
        من شاید جزو معدود ادم های دنیا باشم که از لوپز متنفرم و به نظرم او هیچ چیزی به نام استعداد در خود ندارد و من از این همه پیشرفت او در تعجبم.بیشتر یک شاهزاده ی احمق است تا یک هنرمند!!که طرفداران بیشماری داشته باشد.

      • نگار می‌گه:

        پس مواظب باش چون خيلي طرفدار داره تو عسل منو به اين ترجيح ميدي ياس

      • یاس می‌گه:

        کار ب ظاهر ماریا ندارم.تو وجودش چیزی هست تحت عنوان استعداد موسیقیایی و اینه ک ماریا رو واسم ارزشمند میکنه!
        فنای جی لو هم برن ب این خانم میان تهی افتخار کنن ب من مربوط نیست و تاثیری تو نظر من نمیذاره

      • ava می‌گه:

        يعني خيلي برام جاله … من 99% مواقع با تو ( ياس ) مخالفم 🙂 … در كل يك چيزي در مورد جي لو هست كه همه ندارن اينه كه غير از هنر و صدا كه من معتقدم داره … از اون آدماييه كه قلب خوبي داره … اينو مطمئنم كه دارم مي گم …

      • نگار می‌گه:

        ظاهر ماريا بينظيره کلا خوبه قد بلند خوشتيپ همه چي داره عسلم

      • یاس می‌گه:

        این نظر من نیست کپی پست سس فابرگاس هستش ک من شدیدا» قبولش دارمو باهاش کاملا» موافقم

      • نگار می‌گه:

        نگار براش بميره (عسلم)

  5. cyrus68 می‌گه:

    جنی خیلی خوشکل شده سفید بهش میاد.مارک رو دوس ندارم.mer30

  6. مهدي می‌گه:

    چرا اين آقاهه فك ميكنه خوش تيپه ؟؟! !!!!!!!!!!!
    چرا ادايه آدماي مهمو در مياره ؟؟! !!!!!!!!!!!!!!
    چرا هي به خودش مينازه ؟؟! !!!!!!!!!!!!!!!
    چرا هي ژست ميگيره‌؟؟! !!!!!!!!!!!!!!!!
    چرا يكي نيس اينارو بش بگه ؟؟! !!!
    چرا ……………………….. ؟؟! !

  7. marya.b می‌گه:

    جنیفر مثل همیشه محشره… وااااااای خیلی خانوم و شیکه… خیلی خوشم میاد ازش
    مارک خوش تیپ شده اینجا
    مرسی

  8. sahar می‌گه:

    جنیفر واقعا بی نظیر اما من هیچ وقت از این مارک خوشم نیومده هیچ وقت.

  9. ان شرلی می‌گه:

    جی لو اصلا اینجا جالب نشده..اصلا
    صدای مارک رو خیلی دوس دارم خیلی
    مرسی

  10. saeede می‌گه:

    اینا تا میره جوون تر میشن!جنیو خیلی دوس دارم.خوشتیپه همیشه :-*

  11. Arash می‌گه:

    خیلی خیلی ازش خوشم میاد
    عالیه

  12. شمیم می‌گه:

    لباسِ جنی خوشگـــله بهـــش میاد،خودشم خووووب شده ولی از مدلِ موهاش خوشم نیومد انگار موهاشو از پشتِ سرش آورده وسط D:

  13. khaT می‌گه:

    خيلي خوبن!دوسشون دارم و صد البته كه جني به اين آقاي ريقونه سره!

پاسخی بگذارید

