عکسهای اجرا کریستینا آگوئیلرا در برنامه "Tonight Show"

فرستاده شده: نوامبر 18, 2010 توسط Admin در Celebrities, Christina Aguilera
برچسب‌ها:

عکسهای اجرا کریستینا آگوئیلرا در برنامه «Tonight Show»

کریستینا آگوئیلرا در حال اجرا در برنامه تلویزیونی «Tonight Show» دیده میشود.او در مورد اکران فیلم جدیدش “Burlesque” با مجری مشهور این برنامه جی لنو به گفت و گو پرداخت.

دیدگاه‌ها
  1. سونا می‌گوید:

    ا اول شدم.مبارکم باشه

  2. مهدي می‌گوید:

    22222

  3. سونا می‌گوید:

    دوستان به سایت ما هم سر بزنید .فکر کنم خوشتون بیاد.با اجازه .اینم آدرسه سایتم:www.marpich22.vcp.ir
    فکر کنم اونجا هم بتونید سایتو گرم کنید

  4. یاس می‌گوید:

    لباسش آخر فکاهیه!

  5. سونا می‌گوید:

    چه قیافش بامزه و با حال شده.کلا خیلی دوستش ندارم ولی اینجا خیلی بانمک شده

  6. سونا می‌گوید:

    مبارکتون باشه مهدی جان

  7. سونا می‌گوید:

    یاس رفتی جواب ندادی؟

  8. سونا می‌گوید:

    آها.معنیشو نمی دونستم

  9. سونا می‌گوید:

    آره باهات کاملا موافقم

  10. Arash می‌گوید:

    پسندیده شد
    کلا» خوبه

  11. مهشید می‌گوید:

    نازییییی خیلی ناناسه!!!

  12. ان شرلی می‌گوید:

    تکراری بود لباسش

  13. نگار می‌گوید:

    سلام خوشگلا من اومدم بد نيست جاي شميم خالي

  14. سلمه می‌گوید:

    به احتمال قوي اين سر كار كردن با شوهرش دعواش شده طلاق گرفته اخه بعدش خيلي پركار شده

  15. marya.b می‌گوید:

    جالب نشده اینجا!

  16. love selena می‌گوید:

    با نمک شده اینجا ….
    چه لبخندای خوشگلی داره …
    چشماش محششششره ….
    موهاش خیلی پر پشت و خوش حالته ….
    صداشم دووووست دارم …. صدای قوی و محکمی داره…
    در کل دوست داشتنیه….
    دوسش دارم…

    مرسی

  17. saeede می‌گوید:

    این عکسا جدیده؟؟!اخه اینجا خیلی لاغر تر از الانشه :-O

  18. شمیم می‌گوید:

    نــــفسممممم بند میاد وقـتی می بینمــــت از بس که تو دل برو و نازی قادر به توصیفـــت نیستممم

    چـــشمات خیلی خیلی گیرا و خوش رنـــگه

    عاشقِ خنده هاتــم عزیزمممم قربونت برم که همــیشه می خندی امیدوارم همیشه لبت خندون باشه

    موهــــات خیلی خوش رنگ و خوش حـــالته

    واییییی مــــثه اینکه خــــیلی لاغــر شده،فـــرشته ی خوش صــــدایِ من دوستت دارممممممم

  19. هلن می‌گوید:

    من فکرمیکنم این عکسها خیلی قدیمی هستن
    آخه من عکسهاشودارم
    مربوط به قبل ازازدواجشه

  20. j.sparrow می‌گوید:

    سلام……
    چطورین؟؟؟؟؟
    آخی …
    چه لباس بامزه ای داره عزیزم.
    صورتشم بانمک شده .
    عکس اخرش خیلی با اون خندش باحال شده .
    هی کاشکی منم اون جا بودم ………….
    واقعا صداشو دوست دارم .
    کلاهشم خیلی خوشگله .
    بامزست .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. khaT می‌گوید:

    خيلي ناز شده!

پاسخی بگذارید

