جدیدترین عکسهای انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا در وست هالیوود

فرستاده شده: نوامبر 19, 2010 توسط Admin در Celebrities, Enrique Iglesias
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا در وست هالیوود

انریکه ایگلسیاس خواننده اسپانیایی و دوست دختر تنیسور روسیش آنا کورنیکوا برای صرف شام در رستوران Madeo در وست هالیوود دیده میشوند.

انریکه در مراسم اهدا جوایز سالانه موسیقی آمریکا که یکشنبه شب در لس آنجلس برگزار خواهد شد اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها
  1. kidssilly می‌گه:

    مرسیییییی

    • kidssilly می‌گه:

      وااااااای خدااااا
      باورم نمیییشه انریکو قراره اجرا کنه!! بلاخره تو این مراسما اینم رفت رو سن! اخخجوووووون
      امیدوارم جایزه ببره! اوندفه که حقشو خوووررردن 😦

      تیپ آنا خیلی باحاله
      انریکو هم آآآخرشه
      خیلی دوسششش دارممممم

  2. saeede می‌گه:

    آنا خدا نکنه یه بار شام بپزه 😛
    دوس دارم انریکه رو.آنام بانمکه

  3. mm3 می‌گه:

    we love yuo Enrique Iglesias

  4. ان شرلی می‌گه:

    انا اینجا خیلی خوب شده.
    مرسی

  5. mm3 می‌گه:

    میشه یکی بگه کدوم مراسم video music award ema music award برگزار شد گرمی هم که یکی دو ماه دیگه برگزار شد پس چی مونده

  6. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    من عد از چند روز اومدم
    اول به شمیم و ان شرلی و سحر تبریک میگم

    انریکو معرکست

  7. یاس می‌گه:

    وای خدا! انریکه دوباره همون شلوار رو پوشید.چرا دست از این برنمیداره!بهش آلرژی دارم خوشحال شدم تو پست قبلیش دیدم عوضش کرده بود.کاش آنا بهش بگه دیگه اینو نپوشه.
    آنا مثل اینکه بعد از 8سال کمال انریکه درش اثر کرد ییهو داره دلنشین میشه…

  8. Arash می‌گه:

    بسیار مرد خوش صدایی است
    من که با آهنگاش ارتباط برقرار می کنم
    عالین
    تیپشم خوبه
    ولی دیگه شلوارش داره حالمو بهم می زنه

  9. mm3 می‌گه:

    دوستان من که نگفتم گرمی برگذار شد گفتم یکی دو ماه دیگس اشتباه تایپی بود i so sorry

  10. mm3 می‌گه:

    انریکه همیشه توپه دوست دخترشم مثل خودش کارش درسته تیپاشم همیشه عالیه شلوارشششششششششششششششششم قشنگه

  11. mahdi می‌گه:

    کسی از مهرداد خبر داره؟
    چرا نمیاد؟

  12. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    kidssilly جون منظورم انریکو بود

  13. mm3 می‌گه:

    ببخشید یاس خانوم نمیدونسم معلم انگلیسی هم داشتیم همه که مثل شما کار درست نیستن دیگه تکرار نمیشه راضی شدی

  14. mahdi می‌گه:

    یاس جان ببخشید نزن!

  15. mm3 می‌گه:

    به من بر نخرد خواهر قصته بدب هم نداشتم حالا اگه باعثه ناراحتی شدم از همه مخصوصن تو یاس خانوم معذرت می خام حلا اشتی

  16. shahab می‌گه:

    only enrique iglesias

  17. mahdi می‌گه:

    ببخشید چون این روزا اصلا حالو و روز خوبی ندارم جوابتو ندیدم بازم میگم ببخشید.
    بابت کم اومدم تو سایت هم پوزش میخوام در کل عصابم خورد بود و هستش

  18. نگار می‌گه:

    دختره خيلي خوشگل شده چه موهاي خوشرنگ وخوش حالتي تيپشم خوبه چشماش خوشرنگه

  19. mm3 می‌گه:

    میدونم عمدن اینجوری نوشتم خواستم ببینم باز گیر میدی یا نه ولی انگار اینجا خیلی طرفدار داری من یکی حریفت نمیشم تسسسسسسسسسسلیم

  20. mahdi می‌گه:

    با دوستانی مثل یاس و ان شرلی و بقیه دوستان این غم هم میگذره

  21. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    شمیم و سحر w r u ]
    تو همه پستا که نیست
    پس چه جوری برتر شدن؟

  22. mm3 می‌گه:

    انگار خواهر ان شرلی هم معلم هستن شما دیگه چرا ما که به شما رای دادیم هر جور که هست واست ارزوی موفقیت میکنم فکر نکنم این دیگه غلط املایی داشته باشه

  23. marya.b می‌گه:

    آنا خوش تیپه… هیکلشم ردیفه…
    انریکم که عشقه… حسشم محشره خیلی با احساس می خونه
    به هم میان…شا باشن
    مرسی

  24. mm3 می‌گه:

    به نظر من انریکه باید کت وشلوار بپوشه تاحالا اونجوری ندیدمش فکر کنم خیلی با حال میشه

  25. mahdi می‌گه:

    ان شرلی جان اشک تو منو بیشتر ناراحت میکنه تا رفتن اون

  26. pegah می‌گه:

    سلام بچه ها خوبین؟
    دلم براتون تنگ شده بود.
    دختره خیلی نازه.
    اگه میشه از خاویر هرناندز عکس بزارید.
    هرناندز بازیکن منچسترو میگم.

  27. *مهتاب گلی* می‌گه:

    بسیار میدوسمش.
    آنا چجور دستشو گرفته ترسیده بخورنش.
    ………………………………………………………………………..

  28. یاس می‌گه:

    سلام ما هم همینطور پگاه جون.ب سلامتی مستقر شدی در محل جدید!خوشحالم ک برگشتی

  29. مهشید می‌گه:

    دختره تیپش خوبه!!

  30. pegah می‌گه:

    آره عزیزم قبلا کارم درست شد ولی بخار بیماری پدرم برگشم.
    1 هفته فرانسه بودم.
    ولی خوب نشد.

  31. mahdi می‌گه:

    من شانس اوردم که شما رو دارم(یاس و ان شرلی) و گرنه دیوانه میشدم شایدم میمردم از دست من راحت میشدید

    • یاس می‌گه:

      مرسی بخاطر احساست نسبت ب ما اما این حرفو نزن!
      بدون توی دنیا هیشکی ارزش ناراحت شدن تو رو نداره و اونیم ک ارزششو داره باعث ناراحتی تو نمیشه.حالا بخند و خوشحال باش

  32. mahdi می‌گه:

    یاس جان این که شمارو دارم؟!

  33. mm3 می‌گه:

    بچه ها اینجا چقدر دل میدن و قلوه میگیرن حال میکنم چنین فضای دراماتیکی رو میبینم احسنت

  34. mahdi می‌گه:

    یاس جون مرسی از دلداریت من نیستم تا وقتی بهتر شدم میام فعلا bye.
    میتونم به عنوان ی دوست روت حساب کنم؟ alone tear for lady yas

  35. Arash می‌گه:

    راستی خدایا
    نصیب همه دخترای ترشیده
    ی مورد خوب مثل انریکه جور کن
    برای آنا که جور شد
    آمین

  36. ان شرلی می‌گه:

    وای پگاه عزیزم تو برگشتی؟
    دیگه بر نمیگردی؟

  37. mahdi می‌گه:

    thanks yas lady

  38. kidssilly می‌گه:

    ببخشید من یک انتقاد دارم…و خوشحال میشم کسی جوابمو بده!!!

    همه بچه های اینجا خییلی با هم دوستن!!و خیلی جالب و البته قشنگه…
    جوو اینجا صمیمانس و کامنتاتونم خوبه!!
    اما کامنتای پرت زیاد داره!
    یعنی حالت چت روم گرفته! الان نزدیک 90 کامنت اینجا هست اما فقط تعداد کمی مربوط به پست هستن!
    احوالپرسی و بحثای غیرمربوط به سلف ها یا موسیقی یا فیلم و …
    چرا؟؟
    خب چرا اینجا یک فضای دیگه احداث نمیکنین که این کامنتا اینطوری نشه؟؟حالت قشنگی نداره آخه…وقتی میایم نظراتو بخونیم کلللی نظر دیگه هس که مربوط به هیچی نیست!!!
    و تقریبا تو تمام پستای این سایت هست…

    البته بازم میگم از دوستانه بودن بچه ها و کامنتا خوشم اومده! اینکه دعوا نمیکنید یا خیلی قشنگ جواب همو میدین!
    ولی دیگه خیلی زیاده…من چون بچه های اینجا رو زیاد نمیشناسم فرد خاصی مد نظرم نیس…کلی گفتم

    ادمین این سایت کاری واسش نکردن؟؟ یا همه همینجوری دوس دارن؟؟
    خب اینطوری که ماهم همین روال و ادامه میدیم میشیم مثل بقیه 😀
    خب..؟شماها همه دوس دارین؟فقط خواستم نظرتونو بدونم.مرسی

    • Arash می‌گه:

      من که از نظراتون تو سلبفا خیلی خوشم میاد
      اینجا هم همین جور
      محیطا فرق میکنه اونجا مردم به خاطر کیم و بریتنی هم دیگرو می کشن
      اینجا هم با هم میگن و دعوا می کنن سر موارد مختلف
      حول محور خاصی نیستن
      می گن
      گر می خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو
      منم اون جا ی جور نظر میدم اینجا یجور
      و انصافا» این جا محیط دوستانه تره
      اونجا بعضیا با حرفاشون آدمو می زنن
      همین جوری بد نیست

      • Arash می‌گه:

        kidssilly
        از کاربرای خوش نظر هستن تو سلبفا
        من که دوست دارم همیشه اینجا بیان

      • mm می‌گه:

        تنها بدی سلبفا همینه که بعضی از کاربراش خیلی زور می گن وگرنه من اونجا دوستایی داشتم که اینجا ندارم و اینجا هم دیگه خیلی حالت چت روم داره با kidssilly موافقم ولی محیط دوستانه ای داره که خیلی خوبه

    • یاس می‌گه:

      عزیزم من سلبفا نمیرم.راستش از محیط اونجا خوشم نمیاد ی دوسالی اونجا بودم منتها 1کامنتم تو اون مدت نذاشتم. اینجا محیط دوست داشتنی ای داره و همیشه یکنواخت نیست.گاهی بچه ها موضوعو ب چالش میکشن گاهی رد میشن و گاهی هم بحث خارج از موضوع میکنن.بهرحال من محیط و جو اینجا رو دوست دارم چون همه حد خودشونو میدونن و بهم احترام میذارن…
      شما هم ب جمع ما خوش اومدی

  39. mm3 می‌گه:

    kidssilly جون حرفه دل منو زدی خوشم اومد از طرز بیان کردنت

  40. نگار می‌گه:

    ارش ميتوني يکي از اهنگهاي قشنگ ليدي گاگا رو نام ببري

  41. شمیم می‌گه:

    آنا بانمکه اینجا هم خوشگل شــــده و خــــوش تیپ!!

    خوش به حالِ آنا که انریکه رو داره!!

  42. ava می‌گه:

    اولين باره آنا رو انقدر ناز مي بينم … موهاشو ميده بالا خيلي بهش مياد… كلا خيلي خوب شده خوشم اومد…

  43. سعیده می‌گه:

    اميدوارم بتونم برنامه رو ببينم و VIVA نشون بده
    در ضمن به به چه زوج مامانيه

  44. Mehrdad می‌گه:

    انریکه ….
    انریکه!!!!!!
    انریکه؟؟؟؟؟
    انریکه 🙂

  45. Mehrdad می‌گه:

    انریکه ….
    انریکه!!!!!!
    انریکه؟؟؟؟؟
    انریکه 🙂
    وایییییییی انریکه!!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی دوست دارم انریکه@@!

  46. khaT می‌گه:

    خيلي بهمديگه ميان!

پاسخی بگذارید

