جدیدترین عکسهای بیانسه در نیویورک

فرستاده شده: نوامبر 19, 2010 توسط Admin در Beyonce, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بیانسه در نیویورک

بیانسه در حال گرفتن فتوشاتهایی در نیویورک دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. mm3 می‌گه:

    1111111111111111111

  2. mm3 می‌گه:

    چرا اینقدر شلوار چرمش چسبونه اینو چجوری میخاد درارش

  3. ان شرلی می‌گه:

    بیانسه…عشقه

  4. یاس می‌گه:

    بیانسه فقط صداش.
    البته اینجا کتشم قشنگه

  5. mm می‌گه:

    مطمئنید داره فتوشات میگیره؟!

  6. Maneli می‌گه:

    بيانسه خواننده اي كه از همه نظر عاليه!مخصوصا صداش!!خيلي دوسش دارم!البته بعد ريانا!!

  7. مهدي می‌گه:

    اين آقا مو خوشگل كه موهاي پرپشتي هم داره كيه ؟؟

  8. kidssilly می‌گه:

    وای بیانسه چقدر چاق بنظر میاد با این لبااس!!!!
    شلوارش خیلی تنگه
    اما با این حال بازم خوش اندامه…
    صداش خییلی قشنگه

    ممنون

  9. ava می‌گه:

    بيانسه رويايي… خيلي باحاله … جي زي خوش تيپ عزيز دلم چرا نيست …

    • یاس می‌گه:

      جی زی هفته پیش از ترس زهره ش آب شده ب احتمال قوی الان تو خونه داره دوران نقاهتش رو پشت سر میگذاره

      • ava می‌گه:

        چرا هفته پيش چه خبر بوده مگه ؟…واي من خيلي از جي زي و قيافش خوشم مياد…. خيلي آقا و با شخصيت و مردونست … زن و شوهر با اين اختلاف سن دوست دارم ، بي رو هم دوست دارم ، هم خانومه ، هم خوشگل هم خوش اخلاق هم جنبه پول و شهرت داره …در كل از اون زوج هايي هستن كه دوست دارم هميشه با هم بمونن …

    • یاس می‌گه:

      بازنش رفته بودن تماشای مسابقه منتخب MBI ک توقسمت VIP دعوت بودن پس از چندی با خانمش برای خرید پاپ کورن محل رو ترک میکنن وقتی بر میگردن میبینن 2تا نره غول با بلیط تقلبی جاشون نشستن.اونم از ترس هیبت و تتوهاشون بدون اینکه چیزی ب اونا بگه با بیانسه سالن رو ترک میکنن و ب منزل برمیگردن…

      • ava می‌گه:

        : ))))))) … اي جاااااانم … چقدر جك … البته همه اينا شخصيت والاش رو مي رسونه
        حتما تا خونه هم BEEغر مي زده و بهش مي گفته بي عرضه… 🙂 خيلي دوست داشتنيه اين جي زييييييييي، هردوشون البته .
        مرسي ياسي

      • Maneli می‌گه:

        ياس اون جي زي نبود يانگ جيزي بود بعدشم با دوس دخترش رفته بود اونجا!اشتباه گفتي عزيزم!!

  10. Arash می‌گه:

    یک بانوی هنرمنده
    دارای صدای سحر انگیز
    و موزیک هایی گوش نواز
    عالیه
    خیلی خوش تیپه
    کلا» به خودش برسه خوب میشه
    شوهرشم خیلی با استعداده

  11. mm3 می‌گه:

    mm جان ببخشید واسه mm اول اسمم شاید از تو باید اجازه می گرفتم ولی من mm3 که معنی خاص خودشه میده
    نمیدونستم بیانسه تو ایران اینقدر دلباخته داره دمتون گرم

  12. saeede می‌گه:

    دوستش دارم 🙂

  13. mm3 می‌گه:

    بزرگی تو می رسونه هموطن تقریبا همنام mm عزیز

    • یاس می‌گه:

      و مایه هیی عسلته ک!باید از اینجور چهره ها خوشت بیاد

      • یاس می‌گه:

        و مایه هیی=تو مایه های

      • نگار می‌گه:

        کي گفته اين تو مايه هاي عسل منه اين سياه پوسته عسل من سفيده مثل برف اگه عسل من اين شکلي بود خودمو تيکه تيکه ميکردم ياس اون موقع که ماريا اون کنسرتها و کليپهاي بي نظيرشو تو کل دنيا پخش ميکرد شما کوچولو بودي در نتيجه شما با ماريا اشنايي نداري و نديده و نشنيده حرف ميزني من ماريا رو از بدو ورودش به دنياي موسيقي ميشناسم و از لحظه به لحظش با خبر بوده وهستم وگرنه اين طوري ازش طرفداري نميکردم

      • یاس می‌گه:

        ماریا اصلا» سیاه پوسته همینطور نیک و یقینا» فرزندی ک در راه دارن.الانم با جادوی میکاپه ک سفیدتر نشون میده.من 4سال از شما کوچیکترم و هیچوقت ماریا اونقدی ک شما میگی منو در هیچ برهه ای جذب نکرده.نه خودش و نه صداش.بهرحال خواننده خوبیه ولی نظر من در موردش مثبت تر از این نمیشه!

      • نگار می‌گه:

        نه اشتباه ميکني کي گفته ماريا سياه پوسته اشتباه ميکني من تمام عکسهاي ماريا رو دارم سياه پوست نيست شما اشتباه متوجه شدي خوبه که بدوني ماري خودشو برنزه کرده حرفهاتو در مورد ماريا نميپذيرم چون هر چي در موردش ميدوني اشتباههههههههههههههههههه شوهرش سياه پوسته بچشم احتمال داره شبيه خودش بشه در مورده صداشم تو اولين کسي هستي که اينو ميگي به کسي نگو که صداي ماري خوب نيست کسي حرفتو قبول نميکنه چون ازش خوشت نمياد اين حرفها رو ميزني ديگه در مورد ماري با من بحث نکن ياس مرسي

  14. marya.b می‌گه:

    کلا با بیانسه حال نمی کنم… جواده… آهنگها و کلیپاشم زیاد جالب نیست!

  15. شمیم می‌گه:

    ازش خوشم نمیاد،ولـــــی موهاش خوشگل شده!!

  16. بهار می‌گه:

    نینیش شایعه بود یعنی؟؟

  17. نگار می‌گه:

    مانلي اومدي عسل من

  18. khaT می‌گه:

    دوسش دارم چون اصلاً جلف نيست و خيلي با شخصيته

پاسخی بگذارید

