نکاتی درباره نظر سنجی انتخاب کاربر برتر ماه

فرستاده شده: نوامبر 19, 2010 توسط Admin در کاربر برتر ماه
برچسب‌ها:

نکاتی درباره نظر سنجی انتخاب کاربر برتر ماه

همونوطوری که قبلا گفته بودم از این به بعد قصد داریم در پایان هر ماه کاربر برتر اون ماه رو معرفی کنیم.

برای ماه آبان سه نامزد بعنوان کاربر برتر معرفی شدند که از بین این سه نفر با نظر سنجی از شما کاربر برتر آبان 89 مغرفی خواهد شد.نظر سنجی در منوی سمت راست قرار داره و شما میتونید به نفر منتخبتون از بین سه نامزد رای بدین.

زمان رای دادن تا ساعت 21 روز یکشنبه 30 آبان خواهد بود،بعد از ان کسی که بیشترین رای رو آورده باشه بعنوان کاربر برتر آبان معرفی میشه.

دوستان عزیز توجه داشته باشین که هر کس فقط میتونه یک رای بده و سیتم جوریه که برای بار دوم رای یک نفر رو نمیپذیره،همچنین تبلیغ در مورد شخص بخصوصی اکیدا ممنوع

اما در مورد سه نامزد باید خدمتتون بگم که همه شما ها از نظر ما کاربر برترین،اما با بررسیهای زیاد سحر،شمیم و ان شرلی که بعنوان سه نامزد کاربر برتر آبان 89 معرفی شدند.

اما مزیتهای کاربر برتر:اسم کاربر برتر تا پایان ماه در منوی مربوط به کاربر برتر تا پایان اون ماه قرار میگیرد.و یک شارژه ایرانسل یا همراه اول 5000 تومانی و در صورت استفاده از خط دائم 5000 تومان پول نقد به کاربر برتر اهدا خواهد شد.

البته با جذب اسپانسر بزودی مفدار جایزه افزایش پیدا کرد.

با فعالیت در سلب دیلی و احترام گذاشتن به قوانین شما از کاربران برر باشید.

با تشکر.

دیدگاه‌ها
  1. مهدي می‌گه:

    اميدوارم كسي انتخاب شه كه واقعا لياقتشو داره و در حد كاربر برتر باشه. يه خواهشي از همتون دارم. لطفا از روي احساس و … به كسي راي ندين. ملاك هايي چون احترام معزت خواهي و … رو در نظر بگيرين.
    ممنون

  2. نگار می‌گه:

    چه بامزه

  3. mm3 می‌گه:

    خیلی کارتون باحاله ایول از همینجا به همتون قول میدم که ما بعد خودم باشم

  4. سعيده می‌گه:

    bah bah
    mobarake sahebesh bashe
    Nooshe joonesh,govaraye vojodesh beshe on 5toman
    Na’ee jan fee ro ye zare bebar balatar

  5. یاس می‌گه:

    مرسی از توجهتون ب کاربرا

  6. marya.b می‌گه:

    خیلی باحاله من دوست دارم… کسانی هم که انتخاب کردین کاملا منصفانست
    مرسی از توجهتون

  7. شمیم می‌گه:

    اولین سایتـــــی هستین که اینقدر به کاربرا اهـــمیت میدین

    همـــه ی کاربرای این سایت لیاقتِ برتر بودن رو دارن

    ممـــــنون

  8. sahar می‌گه:

    واقعا جالبه اولا کمال تشکر رو از مدیران محترم سایت دارم ثانیا به سه کاندیدای عزیز هم به خاطر انتخابشون تبریک می گم.

  9. سحر می‌گه:

    wwwwwwwwooooooooooowwwwwwwww
    اصلاً باورم نمیشه منم انتخاب شدم !!!!!! وای خیلی خوشحالم ! همین که فکر کردید ممکنه لیتقت اینو داشته باشم خیلی خوشحالم کرد ! جدی میگم ! بهترین هدیه تولدم رو گرفتم ! هفته دیگه تولدمه و من الان خیلی خیلی خوشحالم ! مرسی مرسی

    • سعیده می‌گه:

      سلام سحر جون
      مباركه ماشالا بيشترين راي رو آوردي تا حالا
      شما از هر لحاظ شايسته اي عزيزم

      • سحر می‌گه:

        قربونت برم سعیده جون ! این چند روز تعطیلی رو نبودم بعد یهو الان این پست رو دیدم زوق زده شدم یکم !

    • ava می‌گه:

      منم موافقم با سعيده … البته راجع به هر سه تاتون … تولدت هم پيشاپيش مبارك 🙂

      • سحر می‌گه:

        چه جالب ! من خودم نمی تونم رای بدم ؟ چرا هر کاری میکنم نمیشه ؟
        .
        مرسی ا.ا جون شما لطف داری

پاسخی بگذارید

