«هری پاتر» با 24 میلیون دلار کار خود را آغاز کرد

فرستاده شده: نوامبر 20, 2010 توسط Admin در News
برچسب‌ها:

«هری پاتر» با 24 میلیون دلار کار خود را آغاز کرد

فیلم سینمایی «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1» از نیمه‌شب پنجشنبه در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده رفت.
تازه‌ترین فیلم «هری پاتر» که در 3700 سینما اکران شده در نمایش‌های نیمه‌شب 24 میلیون دلار فروخت.

این فیلم در 238 سینمای آیمکس 4/1 میلیون دلار به دست آورد و رکورد قبلی استودیو برادران وارنر را شکست که با یک میلیون دلار در اختیار «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: خسوف» بود.

در مجموع، «یادگاران مرگ» نتوانست رکورد 30 میلیون دلار فروش نیمه‌شب «خسوف» را بشکند. برادران وارنر «یادگاران مرگ» را از این هفته در 4125 سینما اکران می‌کند. پیش‌بینی می‌شود فیلم جدید «هری پاتر» تا پایان روز یکشنبه که مبنای فروش هفتگی است، بیش از 100 میلیون دلار به دست آورد.

«هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1» را دیوید ییتس کارگردانی کرده و بازیگران اصلی فیلم‌های قبلی شامل دانیل رادکلیف، اما واتسن، روپرت گرینت نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند.

«هری پاتر و یادگاران مرگ» که آخرین کتاب مجموعه موفق «هری پاتر» نوشته جی. کی. رولینگ است، ژوئیه 2007 به بازار آمد و حجیم‌ترین کتابی است که رولینگ تاکنون نوشته است. برادران وارنر تصمیم گرفت این فیلم را در دو قسمت بسازد.

شش فیلم اول «هری پاتر» شامل «سنگ جادو»، «تالار اسرار»، «زندانی آزکابان»، «جام آتش»، «محفل ققنوس» و «شاهزاده دورگه» در مجموع در دنیا حدود 4/5 میلیارد دلار فروش داشتند.

ورایتی-19 نوامبر/خبرآنلاین

دیدگاه‌ها
  1. shahab می‌گه:

    1111111111111111111111111111

  2. shahab می‌گه:

    خیلی از این دختره بدم میاد

  3. shahab می‌گه:

    هر چقدر دختره زشته هری پاتر جذابه

  4. kidssilly می‌گه:

    عششششششششششششقمممممممم

    • kidssilly می‌گه:

      خییلی این کارو دوسسس دارم
      خیییلی خاطره انگیزه واسم…هم کتاباش..هم فییلللماش
      خیلی باحالن..واقعا جو تین ایجری و باحال و داستان توووپ
      بچه هاشم که دیگه بزرگ شدن…ولی با داستانای هری پاتر…

      مرسی…میدونستم میترکونه…ایییول بروبکس هری پاترییییییی

  5. سعیده می‌گه:

    باورتون ميشه من حتي يه قسمتش رو هم درست و حسابي نديدم !
    ولي ماشالا ماشالا چه بزرگ شدن

  6. saeede می‌گه:

    3بعدیه نه؟:-(
    چی میشد تو ایرانم اکران شه آخههههه تا کی باید از ما بهترون و نیش زنبور و دموکراسی تو روز روشن و … آشغال ترین فیلمای ساخته شده رو کره ی خاکیو ببینیم ;((((( لعنت به فقر و عقب موندگیو دزدیه سران!

  7. یاس می‌گه:

    با وجود اینکه از تمام بازیگرای این مجموعه متنفرم بی صبرانه منتظر دیدن این فیلم هستم

  8. mm می‌گه:

    تبریک می گم به کیمیا جونم که اینجا نیست
    مرسی

  9. Arash می‌گه:

    ووووووووووووووووووااااااااااااااوووووووووو
    من ی زمانی عاشق هری پاتر بودم
    همه هری صدام می زدن
    سری کتاباشو دارم واقعا» سرگرم کنندن
    فیلماشم تا قسمت 6 همرو دارم
    ولی عجیبی بعد 1 سال و نیم هنوز قسمت 6 رو نگاه کردم
    حالشو مندارم
    اینو که گرفتم با هم نگاه می کنم
    اما عالیه من که خیلی دوسش دارک

    • j.sparrow می‌گه:

      منم اون اولا ستی پاتر صدام می کردن!!!!!!!!!!!!!راست می گما!!!!
      به دست و پاشون می افتادم که مثه آدم صدام کنن…
      هنوز نشده ….

  10. mahdi می‌گه:

    کامنت من پاک شد؟

  11. مهدي می‌گه:

    من سري فيلماي هري پاترو خيلي دوس دارم. همون اولين باري كه ديدم خوشم اومد از اين فيلم.

  12. j.sparrow می‌گه:

    وای هری جونم…………..!!!!!!!!!!!!!
    خداییش عشقه ………….عاشقه کتاباشم…….
    فیلماش که دیگه واقعا قشنگه …….
    آخه از دنیل واقعا بدم میاد …..
    ولی خب چاره چیه باید بگم هم بازیش محشره هم چشماش………….
    عاشق چشماشم……..
    واقعا معرکننننننن………….
    ولی دارم بال در میارم …….فکر کنین فیلمش میاد…………
    من دارم میمیرم ………..
    هر چی درس خوندم پرید از عشق دیدن فیلمش …………
    واقعا دوسسسسسسسسسسسسشششششششششششش دارم ……..
    یکی منو بگیره …………
    قربونتون بشم با این پستاتون …………مرسی مرسی مرسی مرسی
    خیلی خوب بود .
    فعلا بای .

  13. Mehrdad می‌گه:

    هری پاتر
    نامی ک وقتی میومد خیلی تخیلات میکردم
    از دیدنش خوشم میومد
    اما الان
    مزخرفه

  14. mahdi می‌گه:

    اقا مهرداد ی ایمیل بزن به tear_0181@yahoo.com شمارتو بده.
    اینجا هر چی میگم پاک میشه

  15. شمیم می‌گه:

    داستــانایِ هری پاتر یه موضوعِ هیجــــانی دارن خوشم میاد!

  16. neda می‌گه:

    یه بار تو عمرم یه قسمتشو هم ندیدم چون از فیلمای تخیلی بدم میاد. مرسی ادمین جان

  17. ava می‌گه:

    ديگه بزرگ شدن ، دلچسب نيستن … قيافه بچگيش واقعا شيرين بود ، من كه عاشق عينكش بودم !

  18. love selena می‌گه:

    اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ( جیغ بنفش !!! )
    خدا من ….
    هری پاتر ….
    عاششششقشششششششششششم …
    نمی دونم چه جوری احساسم رو وصف کنم …
    دیووونشم ….
    همیه شخصیتاش دوست داشتنی و به یاد موندیدن …
    من با تمام شخصیتشاش زندگی کردم ..
    با غم هاشون گریه کردم…
    با خوشی هاشون از ته دلم قهقه زدم …
    با مرگ هر کدوم منم مردم !!!!!
    واقعا نمی دونم چه جوری عششقم رو به زبون بیارم ….
    من تمام دوران دبستانم رو به جای عروسک بازی ، با خوندن این شاهکار بی نظیر گزروندم …
    دیوار های اتاقم رو به جای انواع برچسب های باربی ، با پوستر های فیلماش پر کردم …
    اصلا اون موقع من توی این دنیا نبوم … همیشه توی رویاهام و در حال جنگیدن با پلیدی ها بووودم …
    واقعا من مسسسست این مجموعه بی همتام …
    عاششششششششقشششششششششششششششم ……..
    برای دیدن این فیلم از همین الان لحظه شماری میکنم ….

    مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

پاسخی بگذارید

