عکسهای کنسرت شکیرا در مادرید

فرستاده شده: نوامبر 20, 2010 توسط Admin در Celebrities, Shakira
برچسب‌ها:

عکسهای کنسرت شکیرا در مادرید

شکیرا خواننده 33 سال کلمبیایی در حال اجرا برای طرفدارانش در مادرید اسپانیا دیده میشود.او یکشنبه شب(فردا) هم در لیسبون پرتقال کنسرت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گوید:

    11111111111111

  2. مهدي می‌گوید:

    2222222

  3. مهدي می‌گوید:

    تو عكس اول چون گل شكفته

  4. Hanieh khano0m می‌گوید:

    I Love Her
    Her Dancing Is Perfect

    Thnx

  5. cyrus68 می‌گوید:

    قشنگ و جالب بود.mer30

  6. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    خانم منه دیگه……………….عشقه منه…………………….
    جیگربلاترین زن دنیا………………….
    نفس منی

  7. kidssilly می‌گوید:

    عکسا جدید بودن؟؟
    ممنون
    خیییلی شکیرا ناااز اجرا میکنه

  8. saeede می‌گوید:

    انگار پلاستیک زباله پیچیده دور خودش 😀

  9. Arash می‌گوید:

    به به ملکه ی رقص
    و بانوی خوش صدا و خوش سیما ی هالیوودی رو داشته باش
    خیل خیلی دوسش دارم
    کارش و صداش عالین
    من که شیفته ی موزیکاشم
    اجرا هاشم بی نظیره

  10. mahdi می‌گوید:

    عشقه!!!

  11. mm می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم
    اما خیلی تیپاش تکراریه

  12. سعیده می‌گوید:

    فقط و فقط PIC 3 اصلا من كشته مرده اين تصوير شدم همه چي تو اين عكس هست تمام فيگورهاي لازم براي رسوندن فقط و فقط يك منظور
    به قول بلوتوس اوووووووووووووووووووووووووووووووووووه خداي من

  13. ان شرلی می‌گوید:

    لباسش تکراری بود
    ولی لذت بخشه
    دوسش دارم

  14. یاس می‌گوید:

    آمدی جانم ب قربانت ولی حالا چرا؟! از صبح کلی غصه خوردم باید زودتر میومدی!
    عاشقتم فرشته من.

  15. j.sparrow می‌گوید:

    واقعا دوسش دارم …خیلی صدای قشنگی داره ……..
    رقصشم که دیگه اصلا حرفشو نزنین …….
    فشارم میوفته پایین ……
    واقعا دوسش دارم …………
    ولی آهنگ های جدیدش دبرسم کرد .
    خشنگ بودن ولی نه مثله همیشه .
    کلی غصه خوردم به خاطر آهنگاش ………..
    با این حال خیلی دوسش دارم ……..
    عاشقشمممممممممممم…….
    ع ا ش ق
    مرسی به خاطر این پستتون جدیدا هی منو ذوق زده می کنین .
    قربونتون بشم .

  16. دیانا می‌گوید:

    تنوع لباس ميدونه يعني چي اين کفش ميدونه چيه شکيرا جون شما از کدامين زباله دان پيدا شدي

  17. دیانا می‌گوید:

    خانم ياس اينقدر بگو تا خسته بشي خيلي تو همه کاري دخالت ميکني شما نظراتو واسه خودت نگه دار ديگه جوابتو نميدم

  18. شمیم می‌گوید:

    الهــــــــــییییی چقدر با نشاط و پرانرژی هـستی،با دیدنت انرژیِ مثـبت میگیرم

    خیلی خیلی دوست داشتنی و بـــــانمکی

  19. ava می‌گوید:

    شكيرا خيلي بهم فاز مي ده ، آدم مثبت و دوست داشتني و هنرمنديه و از اون هنرمنداييه كه مي دونه داره چكار مي كنه و چي مي خواد … با آلبوم laundry service زندگييييييييي كردم و يكي از بهترين خاطرات زندگيم به آهنگ whenever , where ever گره خورده … متاسفانه خوشي ها كه تموم مي شن ولي خاطرات مي مونن … در كل خيلي عشقه و انرژيك .

    • ان شرلی می‌گوید:

      دقیقا اوا جون..منم باهات موافقم(خاطرات میمونن!)
      من اهنگ اسپانیایی شکیرا رو خیلی دوس دارم(اسمش استوی یاکی بود!)
      منم با این البوم زندگی ها کردم……….

  20. khaT می‌گوید:

    دوست داشتني و جذاب

  21. Mahnaz می‌گوید:

    Jazzzzzzzzzzzab

  22. shima می‌گوید:

    توی عکس پنجم چه نگاه نافذی داره
    توی عکس نهم خیلی خوشگل شده
    چقدر موهاش خوش حالت و قشنگه
    خدای رقصه
    صداشم رو دست نداره
    ممنونم
    خسته نباشید

پاسخی بگذارید

