فتوشاتهای هایدی کلوم برای شماره نوامبر 2010 مجله "Gala"

فرستاده شده: نوامبر 21, 2010 توسط Admin در Celebrities, Heidi Klum, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای هایدی کلوم برای شماره نوامبر 2010 مجله «Gala»

دیدگاه‌ها
  1. mahdi می‌گوید:

    111111

  2. marya.b می‌گوید:

    wwwwoooooowww
    چه شاتهای باحالی… خوشمان آمد

  3. ونوس می‌گوید:

    فتوشات 3و6 با نمکه.
    ازش خوشم نمیاد اما شیکه.
    قیافش عوض شده.

  4. ان شرلی می‌گوید:

    خیلی پیر شده
    راستی تبریک تبریک به سحر جوون
    کاشکی بیاد…
    ت
    ب
    ر
    ی
    ک

  5. kidssilly می‌گوید:

    خیییلی مسسسخره بود!!!!!!

  6. ava می‌گوید:

    اصلا زيبا نيست ولي بسيار خوش استيل ، شيك و متشخصه …

  7. نگار می‌گوید:

    هيکلش تو عکس 3 خوبه

  8. sara می‌گوید:

    با این سنش ایول داره!
    چه س.ک.س.ی شده!

  9. mm می‌گوید:

    انگار از روی مجله عکس گرفتن!!
    مرسی

  10. ان شرلی می‌گوید:

    I DONT MIND THIS EMPATY ROOM,AND I LIKE IT WHEN I,M ALONE..
    I,M TRYING NOT TO THINK ABOUT U I,M NOT WATING BY THE TELEPHONE
    I,M WATCHING A LATE -NIGHT- MOVIE WHERE THE LOVERS SAY GOODBYE
    AND IT,S REALLY GETTING TO ME AND TEARS ARE IN MY EYES
    BUT I,M NOT CRYING I,M NOT CRYING OVER U
    I,M OVER U
    I GET OUT WITH ALL OF MY FRIENDS, AND I,M HARDLY EVER AT HOME
    U KNOW JUST THINGS JUST COULDN,T BE BETTER
    I HAVE READ IT IN MY HOROSCOPE
    I MIGHT TAKE A WALK PAST YOUR HOUSE, FOR A TRIP DOWN MEMORY LANE
    U MAY SEE ME AT YOUR WINDOW, STANDING IN THE POURNIG RAIN
    BUT I,M NOT CRYING,I,M NOT CRYING OVER U I,M OVER U
    تقدیم به شوکولم!

    • یاس می‌گوید:

      شوکول عزیزم نمیدونم چی بگم.
      وقتی کلمات قادرب بیان احساست نیستن بایدسکوت کنی چرا ک سکوت 1زبان بین المللیه و همه مردم دنیا ب 1زبان سکوت میکنن اونوقته ک احساست برایهمه کس قابل درکه و گاهی سکوت بلندترین فریادهاست
      من اینهمه نیستم.
      احساس توقابل ستایشه.خیلی ماهی خیلی..

      • ان شرلی می‌گوید:

        این زیباترین تکستی بود که توی زندگیم شنیده بودم…تقدیم کردم به تو
        مرسی عزیزم
        البته تقدیم به همه بر و بکس سلب دیلی خصوصا سحر

    • مهدي می‌گوید:

      خانومي تا جايي كه من فهميدم شما 2 تا غلط املايي داري.
      WATING = WAITING
      POURNIG = POURING
      البته قصد توهين ندارم.متن شما جالب بود فقط به اين خاطر ميگم كه ديگه اين اشتباه ها رو تكرار نكنين.

      • یاس می‌گوید:

        شما بچسب ب نیت کار ک از اصلش باز نمونی مستر و گرنه من الهه ی غلط گیری تو سایتم اونم ازنوع اینگلیش.مهم اینه ک شما مضموم دستتون بیاد ک الحمدلله متوجه شدید…

      • ان شرلی می‌گوید:

        ببخشید
        میخواستم بگم اگه غلط املایی داره معذرت میخوام
        چون تند تند داشتم مینوشتم
        ببخشید

      • یاس می‌گوید:

        وای نگو شوکول این ماله کریسه منه.غش میکننم…
        این کدوم آهنگشه ک من نشنیدم من با تمام آهنگای کریس زندگی میکنم هر روز و هر شب.عاشقشششششم

    • marya.b می‌گوید:

      آنی جونی خیلی متن قشنگی بود… خوشبحالت که همچین احساس زیبایی تو وجودت هست…من و خیلی تحت تاثیر قرار داد… با آهنگ مثل زمزمه واسه خودم خوندمش… مهربوووووووووووووون

      • ان شرلی می‌گوید:

        مرسی عزیز دلم…تقدیم هم شد به تو دوست عزیز
        این احساس رو دارم ولی دارم سرکوبش میکنم عزیزم
        این متن مال اهنگ کریس دی برگ دانلودش کن
        زیباترین اهنگ و تکستی هست تو تمام زندگیم شنیده
        لذت ببر

      • ان شرلی می‌گوید:

        I,M NOT CRYING OVER U این اسم اهنگشه شوکول

      • یاس می‌گوید:

        میگم چرا این متن اینقده قشنگه نگو از احساسات پاک کریس من سرچشمه گرفته شوکول من عاشق این مرد و آهنگاشم.پارسال اومد ایران اما من ندیدمش.میخواست کنسرت بذاره اما باهاش موافقت نکردن من عاشق آهنگاشم مخصوصا» ragig storm-carry me-in the country church yard- the words i love U اصلا» همشون عاشقشونم

      • ان شرلی می‌گوید:

        اره…بی نهایت اهنگاش زیبا هستن..!

  11. یاس می‌گوید:

    کاش هایدی کلا»خودشو بازنشسته میکرد.دیگه وا3 این کارا سنش خیلی بالاست.باید ب جوون ترها میدون بده
    کیفیت اسکنری هم ک این عکسا رو باهاش اسکن کردن خیلی پایین بوده مثل اینکه

  12. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    عالی بود
    خیلی فیسش ث ک 30 شده

    پوزیشن عکسام خیلی توپ بود

  13. fati می‌گوید:

    بعضیا واقعا چه اعتماد به نفسی دارن.!!کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااذب!

  14. Arash می‌گوید:

    چرا هایدی فکر می کنه خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ولی لباسا جالب بودن

پاسخی بگذارید

