عکسهای آوریل لاوین در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا 2010 American Music Awards

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Avril Lavigne, Celebrities, Event, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای آوریل لاوین در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا 2010 American Music Awards

آوریل لاوین خواننده کانادایی در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا 2010 که بامداد امروز در لس انجلس برگزار شد،دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. یاس می‌گه:

    وای امروز عجب روزیه وا3 من!تیلور و پینک و حالام آوریل.منم ک همش اول میشم.با تشکر از مدیران سایت
    چ خوشگل شده امشب…
    خنده ت شکره لبهات عسله مثل گل شدی امشب چ خوشگل شدی امشب
    عاشقتم قد کارت سوختم ک حتی ب بابامم نمیدمش

  2. نگار می‌گه:

    چه با مزه شده

  3. سعیده می‌گه:

    يكي از دخترخاله هام عاشقه آوريله بس كه دوستش داره همه چيش شده عينه آوريل حتي قيافه اش

  4. shadi1ahmdpr می‌گه:

    i like it…..

  5. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    لباس پوشیدنشو دوس دارم
    همیشه شیک و اسپرته

    اینجا فیسش خوب نشده
    بیبی فیسه

    از کانادایی ها خوشم میاد

  6. shadi1ahmdpr می‌گه:

    i like it too much….. :*

  7. Arash می‌گه:

    من واقعا» دوسش دارم
    خیلی نازه
    مثل این خرگوشای کوچولوی برفیه
    خیلی خیلی صداش قشنگه
    لباسشم مثل همنیشه جالبه

  8. ان شرلی می‌گه:

    اینجا جالب نشده….
    صداشو دوس دارم.خیلی
    سعیده کجایی؟اوریل عشقت اومد

  9. سونا می‌گه:

    ey jann eshgam che khoosh gel shode

  10. (a d(mac می‌گه:

    کاش بش بگم موهاشو بامن عوض کنه
    موهاش بی نهایت زیباست
    فیس نازو ملوسی داره
    خوشم میاد از شخصیتش
    ولی از صداش اصلا ب دلم نمیشینه

  11. شمیم می‌گه:

    عــــاشقِ تیپاشممممم

    لباسش نازه بهـــش میاد،واااااای موهاش فوق العاده خوشگل و خوش رنگ و خوش حالتن

    فیسشم خیلی خاص و دوست داشتنیِ من همه چیشو دوست دارممممممم

    فقط از آهنگاش خوشم نمیاد!!

  12. khaT می‌گه:

    خيلي كوچولو موچولوهه واسه همين تيپ خانومانه اصلاً بهش نمياد و بيشتر بايد اسپرت بپوشه!

  13. ونوس می‌گه:

    لباسش زشته.
    تیپ اسپرت بیشتر بهش میاد.
    فیسش خوب نیس اما ریزه میزه و با نمکه.

  14. love selena می‌گه:

    کوچولی بانمک…
    خیلی دوسش دارم …
    چهرش خیلی ظریف و بانمکه ….
    صداشم لطیف و دل نشینه …
    موهاش رو خیلی دوووست دارم …

    درکل با مزه و دوست داشتنیه …
    میدوسمش ….

    مرسی

  15. فرناز می‌گه:

    خیلی خوشگله ولی لباسش زشته همچنین کفشهاش

پاسخی بگذارید

