عکسهای اجرای کشا در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا American Music Awards 2010

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event, Ke$ha
برچسب‌ها:,

عکسهای اجرای کشا در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا American Music Awards 2010

Singer Ke$ha performs onstage during the 2010 American Music Awards held at Nokia Theatre L.A. Live on November 21, 2010 in Los Angeles, California

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گه:

    111111111111111111

  2. مهشید می‌گه:

    خیلی بیریخته!!

  3. نگار می‌گه:

    چه اجراي نابي گاگا ديگه بايد بره دنبال مگس پروني

  4. یاس می‌گه:

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!جل الخالق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Arash می‌گه:

    کشا مثل همیشه وحشتناکه
    اهنگاش خوبن ولی خودش وحشتناکه
    الان گاگا داره می گه
    ((اوه اوه مثل این که دست زیاد شده
    باید ی کاره بهتر بکنم
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهههههههههههان فهمیدم دفعه دیگه برهنه می رم این دفعه یادم رفت برم پلاس شم))
    این گیومه سخنان گاگا بود بعد دیدن این عکسا
    ولی من بازم می گم که سکتن
    من انفاکتوس کردم

  6. شمیم می‌گه:

    چــــه مسخره،واقــــعا ضایعست که داره لباساش و تیپای عجیب و غریبشو این اداهاشو از گاگا تــــقلید میکنه

    من که اصلا ازش خوشمممم نمیاد،ولی بعضی آهنگاشو دوست دارممم!

  7. khaT می‌گه:

    من بارها گفتم بازم ميگم بايد بره تغيير جنسيت بده چون هيچ شباهتي به يه خانوم نداره…..يه جورايي رواني ميزنه!

  8. love selena می‌گه:

    خیلی خیلی ازش خوشم میاد…
    یه جورایی متفاوته …
    صدا و اهنگاش خیلی خاص و جالبن …
    یه سبک جوون پسند و باحال داره ….
    اجراهاشم خیلی پر شور و هیجانن …
    در کل دوووسش دارم ..

    مرسی

  9. Mehrdad می‌گه:

    کشا صداش قشنگه
    مخصوصا» آهنگ Dirty Picture
    صداش ی مدلیه ک آدمو ب شور میاره
    لیدی گاگا الان داره شاگر میپرورونه؟؟؟؟؟؟
    فکر کردم کنسرت لیدی گاگا!!!!

  10. ونوس می‌گه:

    به طور اورژانسی به روانپزشک نیاز داره.

  11. سعیده می‌گه:

    فقط داره از گاگا تقليد ميكنه
    صداش و موزيكش به پاي گاگا نميرسه هر دو تاشون هم قيافه ندارن فقط اين جقله داره تقليد ميكنه وگرنه كسي قبل از گاگا از اين ناپرهيزيا نميكرد

  12. نگار می‌گه:

    عجب کنسرت نابي بوده

  13. سحر می‌گه:

    اااااااااااااااااااا چرا گیتارو داری خرد میکنی ؟

پاسخی بگذارید

