عکسهای اجرا آشر در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا American Music Awards 2010

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event
برچسب‌ها:,

عکسهای اجرا آشر در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا American Music Awards 2010

آشر خواننده مشهور سبک آر اند بی در حال اجرا در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا در نوکیا تئاتر لس انجلس دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. یاس می‌گوید:

    دوسشدارم خوب میخونه آهنگاشم توپن

  2. Arash می‌گوید:

    صداش عالیه
    خودش خیلی زشته

  3. Mehrdad می‌گوید:

    Pitbull ft Usher
    قشنگترین آهنگی ک ازش دیدم
    ممنون سلب دیلی

  4. نگار می‌گوید:

    سعيده کجايي نري که من ميميرم

  5. نگار می‌گوید:

    واي هيچي نگم بهتره

  6. نگار می‌گوید:

    ………………..

  7. مهشید می‌گوید:

    وای چه قیافه ای!!اییییی

  8. ان شرلی می‌گوید:

    این تو عکس 1 چی دیده
    که چشاش اینجوری …شده!
    رقص و صداش خیلی خوبه

  9. (a d(mac می‌گوید:

    اهنگاش خوبه خصوصا اونیکه با عشقم خونده
    dirty dancer
    فیسش فوق زشته

  10. شمیم می‌گوید:

    درمورد فیسش که دوستان محــبت کردن نظرِ منم گفــــتن D:

    ولـــــی آهنگاش قشنگن،صداشممم خوبه،کلا بیشتر سیاه پوستا صدای خاص و قشنگی دارن!

  11. ava می‌گوید:

    چهره آشر به نظر من خيلي بانمكه … رقصشم كه همش اداي مايكل منو در مياره ولي خوب، خوب مي رقصه … آهنگاشم بعضيا قشنگن ولي صداي خاصي به نظر من نداره … آهنگ OMG رو من سه چهار ماه پيش روزي n بار گوش مي دادم …

  12. khaT می‌گوید:

    اه اه.دوسش ندارم چون شديداً شبيه بسيجيهاي عقده ايه!

  13. سعیده می‌گوید:

    آشر امسال تركوند

  14. love selena می‌گوید:

    صداش رو خیلی دوست دارم …
    خیلی لطیفه ..
    آهنگاشم خیلی با حالن …
    رقصم دوست دارم …
    اجراهای پر هیجانی داره …

    در کل دوسش دارم ..

    مرسی

پاسخی بگذارید

