عکسهای اجرا جاستین بیبر در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا American Music Awards 2010

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event, Justin Bieber
برچسب‌ها:,

عکسهای اجرا جاستین بیبر در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا American Music Awards 2010

Singer Justin Bieber performs onstage during the 2010 American Music Awards held at Nokia Theatre L.A. Live on November 21, 2010 in Los Angeles, California

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گه:

    1111111111

  2. Arash می‌گه:

    صداش و موهاشو خیلی دوست دارم
    موزیکاش قشنگن
    فقط یکمی زیادی حس می گیره
    به هر حال خوبه

  3. mm می‌گه:

    اه اه
    نچسبه

  4. Arash می‌گه:

    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی
    از کفشاش خوشم اومد
    عاشق و دیوونه ی کفشاش شدم
    کاش نمی دیدم
    عجیبه
    به طور غیر طبیعی و از ته قلب
    دوست دارم از این کفشا داشته باشم
    مدلش قشنگه

    • ava می‌گه:

      دقيقا كفشاش خيلي توپه … كلا اگه دقت كرده باشين هميشه كفشاي خوشگلي مي پوشه ، من هر دفعه كه مي بينمش سريع به پاهاش نگاه مي كنم ، هميشه با اينكه خيلي كوچولوست ، تيپاش خوبه ، دزاينر خوبي داره … يه بار يه كتوني بنفش بسيار خوشرنگ پوشيده بود 1 روز من تو فكرش بودم …

  5. یاس می‌گه:

    الکی الکی دوسش دارم.
    اینا چیه این پاش کرده؟!انگار ریل اسکیتاشو کنده.کفشاش ب شدت جوادن!

  6. (a d(mac می‌گه:

    هروقت این اقا پسر کوچولوی گل ب سن قانونی رسید من در موردش نظر میدم.کوچول موچولوی خاله جونت

  7. شمیم می‌گه:

    نــــظر خاصی درموردش ندارم،بعــــضی آهنگاش قشنگن!!

    بابا یه بار موهاتو بزن بالا پیشونیــــتو ببینیم !!

  8. سحر می‌گه:

    یک عدد فنچ به تمام معنا ! شاید از بس که این برادر ما بهش علاقه داره من دیگه کم کم داره ازش بدم میاد !!!

  9. Mehrdad می‌گه:

    ی بچه مزخرف ب تمام معنا
    اصلا» این هر چی بپوشه من بدم میاد
    بچه سوسولیه
    خیلی هم ادعای گندگی داره بابا پسمل خوب
    جو نگیرتت
    من فقط از آهنگی که ب نام Never say never ک ب همراهی J.Smith بازیگر فیلم Karate kid ونده خوشم میاد

  10. Arash می‌گه:

    I love his shoes very much
    I want them
    I will buy them so soon

  11. مهشید می‌گه:

    من اینو میبینم ناخود اگاه خندم میگیره!!!!!خیلی بامزس!!!خداااااااااا حفظش کن!!!

پاسخی بگذارید

