عکسهای جسیکا آلبا در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا American Music Awards 2010

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event, Jessica Alba, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای جسیکا آلبا در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا  American Music Awards 2010

جسیکا آلبا در مراسم اهدا جوایز موسیقی امریکا 2010 که بامداد امروز در لس انجلس برگزار شد،دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. سعیده می‌گه:

    111111111111111111

  2. سعیده می‌گه:

    چي بگيم ديگه ايشون تو ماماني بودن و ناز بودن ديگه همتا ندارن

  3. shadi1ahmdpr می‌گه:

    فیض بردیـــــــــــــــــــــــــم!!!!!!!!!!!!!!!

  4. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    وای عزیزمممممممممممممممم
    دلم واست تنگ شده بود
    دوست دارم 1 دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    موهاش خوب نیست
    میک آپشم خوب نیست

    لباسش ساده و شیکه

  5. یاس می‌گه:

    اه ک چقده من از این بدم میاد.
    آخه این چ مدل موییه ک این وا3 خودش درست کرده!چرا نمیخواد لباس پوشیدن یاد بگیره؟!
    عین مجسمه های مصری شده با اون زلم زیمبوهاش
    ازاین بدتر نمیشه دیگه

  6. نگار می‌گه:

    کفشش قشنگه لباسشم بد نيست ناز شده

  7. Mehrdad می‌گه:

    جسیکا آلبا خوب نشده
    لباسش هم قشنگه
    اما اون همه طلا چیه؟؟؟؟؟
    نکنه زن فرعون شده؟؟؟؟

  8. نگار می‌گه:

    چقدر دلم واسه مگان تنگ شده دلم ميخواد گريه کنم

  9. Arash می‌گه:

    زیباس زیباس
    خیلی خیلی دوسش دارم
    آخر کلاسه فکر کنم دیروز بهش گفتیم بد لباس بهش برخورد
    خیلی خیلی شیکه
    عاشقشم
    جذابه
    به دل می شینه
    عالیه
    چه گردنبند زیبایی
    دیوونشم

  10. مهشید می‌گه:

    وای چقد موهاشو چسبونده!خوشم نمیاد ازش.

  11. شمیم می‌گه:

    عزیزمممم آرایشش چـــه ساده است خیلی بهــش میاد،فیسش با این آرایش ملـــیح،دوست داشتنی و ناز شده!

    دوستش دارممممم لباسشم ساده اســــت و بهـــش میاد!هیکلشم خوبه نه چاقِ نه لاغر و متــــعادله من این جور هـــیکلا رو خیلی دوست دارممممم

  12. ava می‌گه:

    واي الان با اين آرايش ، يه موهاي مثه الانه ري ري ، فر داشت ، واقعا خوردني مي شد… به هر حال هر چقدم خودشو بد درست كنه بسيار زيباست … قد و هيكلشم عاليه …

  13. khaT می‌گه:

    خيلي خيلي خوب شده! مثل هميشه يه زن جذابه! پوست و هيكلش حرف نداره.قدش هم بلنده!دوسش دارم

  14. sara می‌گه:

    چه ناز شده .
    تيپ مصري بهش مي ياد .

  15. ونوس می‌گه:

    حیف اون چهره که لیاقتش و نداره و به خودش نمی رسه.
    آخه این چه مدل موییه که واسه خودش درست کرده؟!
    ابروهاشم بهش نمیاد.
    اما میک آپش در کل خوبه.
    کفشاشم زیباس.
    در کل عااااااشقششششششم.

  16. marya.b می‌گه:

    لباسش و کفشاش خوبه ولی زیوذآلاتش خیلی بده!

    موهاشم بده ولی جسیکا کلا ناز و ملوسه

    مرسی

پاسخی بگذارید

