عکسهای مایلی سایرس در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا 2010 American Music Awards

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event, Miley Cyrus, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای مایلی سایرس در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا 2010 American Music Awards

مایلی سایرس در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا 2010 که بامداد امروز در لس آنجلس برگزار شد،دیده میشود.

دیدگاه‌ها
    • یاس می‌گه:

      چ ناز شده مایلی!
      لباسشم منهای دنبالش قشنگه
      رنگ موهاشم زیباست.
      چهرشم اینجا دلنشین شده
      دیگه…هرچی عسلم بگه!
      و

      • Mehrdad می‌گه:

        خیلی ناز ه
        احساس خوبی داره صداش
        درسته ک زیاد به سنش نمیخوره
        اما صدایی جذاب و چشمایی نافذ داره
        خدایی اگه ی کم رو خودش کار کنه میتونه بعد بریت ملکه پاپ بشه
        آرایش صورتش جذابه
        لباسشم ک خیلی خوشمله
        و هر چی ک یاسی جووونم بگه
        و

      • یاس می‌گه:

        کاملا» با عسلم موافقم

      • mm می‌گه:

        عمرااااااااااااااااا

      • Mehrdad می‌گه:

        عمرا» یعنی چی ام ام
        من خودم عاشق بریتم ولی مایلی بعد بریت خواننده تک و جذابیه
        بالاخره بریتم با اینکه دو سال کار نکرده تو این مراسم ها هم نمیاد
        داره کم کم جایگاهشو از دست میده

      • mm می‌گه:

        من الان از بریتنی طرفداری نکردم ولی اگه قرار باشه کسی ملکه بشه لیدی گاگا …. میشن مایلی هم خوبه و مطمئنم یه مدتی خیلی میترکونه ولی مونده تا به این جایگاه برسه
        من از مایلی بدم نمیاد فقط 1 مدت کوتاهی ازش خوشم نمیومد
        من راجع به حرفی که درباره ی مقایسش با بریت زده مطمئن نیستم اخه یادمه که تو مراسم تین چویس اواردز گفت the one and only my hero britney spears اگه اینطوری گفته باشه خودشو زیر سوال برده 1 جا هم خوندم که نوشته بود تو سایتش نوشته که از مقایسش با بریتنی خوشحاله اگه کسی فهمید چه خبره به من هم بگه!

      • mm می‌گه:

        چرا نفوس بد میزنی یعنی چی داره جایگاهشو از دست میده
        ملکه بودن ربطی به شرکت کردن تو مراسما نداره صبر کن البومش بیاد…

      • Arash می‌گه:

        من جواب همه رو تو اخر پست دادم

  1. سعیده می‌گه:

    نه بابا خوشم اومده
    اينجا همه چيش عاليه مثل گل قاليه

  2. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    من همین الان خوندم ویکی زن بکهام مرده امروز

  3. نگار می‌گه:

    چقدر خوشگل شده لباسش نابه موهاش قشنگه خوشرنگه کفشش زيباست چشماش خيلي خوشرنگه دوسش دارم فراوانننننننننننننننننننننننننن

  4. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    جای خیلیا خالی بود
    هیلاری جی لو پاریس کیم

    موهاش رنگش خوبه مدلش نه
    لباسش خوبه

    دنبالش کوتاه تر بود بهتر بود

  5. shadi1ahmdpr می‌گه:

    وااااااااااااااااای چه لباس خوشگلیه……….
    ……………………………………….. 🙂

  6. Mehrdad می‌گه:

    خیلی ناز ه
    احساس خوبی داره صداش
    درسته ک زیاد به سنش نمیخوره
    اما صدایی جذاب و چشمایی نافذ داره
    خدایی اگه ی کم رو خودش کار کنه میتونه بعد بریت ملکه پاپ بشه
    آرایش صورتش جذابه
    لباسشم ک خیلی خوشمله
    و هر چی ک یاسی جووونم بگه
    و

  7. marie1114 می‌گه:

    انگار بزرگتر میشه خوشگل تر میشه
    پشت لباسش ضایس

  8. نگار می‌گه:

    فقط بينيش مشکل داره

  9. Arash می‌گه:

    خییییییییییییییییییییییییییلی عالیه
    من خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوسش دارم
    لباسش خیلی قشنگه
    مایلی ی روز ستاره ی خیلی خوب می شه
    من خیلی دوسش دارم
    خیلی خوبه
    خیلی صداش خوبه
    هیکلش زیباس
    و مدل موهاش عالیه

  10. Arash می‌گه:

    با همین سن کمش کلی دلربا شده

    • Mehrdad می‌گه:

      موافقم درباره مایلی
      اما درباره ی تهی آرشی جان تهی اینقدر آهنگش مفهوم داره در مقابل ساسی مانکن که نگو…
      همین تهی از سال 79 رپر موقعی ک ساسی مانکن نمیدونست خوانندگی چیه…

      • یاس می‌گه:

        مهردادجون تنها رپر واقعی تو ایرانیا فقط سروش لشکریه و بس.
        رفتم وبت خیلی قالبش بهترشده اصلا فضا شاد شده.اینم ک خودم بهت گفتم یونیکی بلا!

      • Arash می‌گه:

        مگه ساسی خوبه؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گه:

        ساسی ملودیاش توپه.خوراکه تکنوئه

      • Arash می‌گه:

        راستی مهرداد من خودم مایلی دوست دارم
        ولی اولا» بریتنی به این راحتیا جاشو از دست نمی ده
        دوما» بعد بریتنی لیدی گاگا لیاقت این لقبو داره
        و همین طور ریحانا مگه برگ چغندره

      • Mehrdad می‌گه:

        اول با یاس خیلی موافقم سروش ی چیزه دیگه است
        از هر چی میگه درد جامعه و واقعا» عالی وتکه
        فیلم «کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد؟»رو دیدی یاس؟
        ——————
        جواب آرش
        نه
        فقط هیچکس
        و تهی
        منظورم این بود ک خیلی ها هم ک ادعا میکنن جلو تهی 0 هم نیستن
        البته هیچکس جلو تهی 50000000 است ببین جلوی ساسی چنده..

      • Mehrdad می‌گه:

        خوب آره آرش ریانا و بقیه تو صفن ولی من گفتم اگه بیشتر ب خودش برسه
        آینده نگر باش پسر!

      • یاس می‌گه:

        نه ریانا خود چغندره نه برگش.تو رو خدا گاگولو قاطی آدما نیار.
        نه فیلم ایرانی نمیبینم عسلم.اینم میخواستیم ببینیم ک توقیف شد!حالا از یکی از دوستان میگیرم میبینمش

      • Mehrdad می‌گه:

        حتما» ببین مامی
        من خیلی وقته دارمش…
        هیچکس و حامد بهداد و گروه های راک معروفی مثل Ways و اریین نایینی
        توش بازی کردن
        خیلی زیباست
        در مورد یونیکم آره خودت گفتی دیگه!

  11. مهشید می‌گه:

    شبیه خرگوشه بد نیییی!!!!

  12. شمیم می‌گه:

    عشقِ منی مایـــــلی،خیلی خیلی ناز شدی

    مــــــوهاشوووو نگـــــاه !!چقدر خوش رنگن،چـــــه خوش حالتن

    چـــــه هیکلِ بیستی داره،چــــه فیسِ بانمک و دوست داشتنی و جذابی داره

    لباست و کفشات عالیِ عالین،خیلی خوش تـــــیپ شدی هر چی ازت تعـریف کنم کم گفتمممممم

    من عاشقِ این دو بـــــشرم~~>مایلی،کریســـتینا !

  13. ava می‌گه:

    لباسش بسيار زيباست .. همين طور كفشش … يكم دنبالش زيادي بلنده ولي بازم عاليه …مو هاشو فرق وسط دوست ندارم ، ولي در كل چند وقت بود از اين لباساي اساسي نپوشيده بود، خبلي خوشم اومد ، كلا مايلي have a good taste of fashion

  14. khaT می‌گه:

    اينجا خوب شده! انتخاب لباسش خوبه كلاً

پاسخی بگذارید

