عکسهای پینک در فرش قرمز مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا 2010 American Music Awards

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event, Pink, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای پینک در فرش قرمز مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا 2010 American Music Awards

پینک حامله در مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا 2010 که بامداد امروز در لس انجلس برگزار شد،دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. sara khano0m می‌گه:

    tnx:x

  2. ان شرلی می‌گه:

    موهاش

  3. Mehrdad می‌گه:

    پینک بد نیست…
    ولی راکش 20

  4. نگار می‌گه:

    موي کوتاه دوست ندارم

    • Mehrdad می‌گه:

      Me2
      البته برای خانما

      • یاس می‌گه:

        وای نگو!من عاشق موی کوتاهم موهای خودمم کوتاهه خیلیم قشنگه.1ی از بزرگترین آرزوهام اینه ک موهامو مدل هالی بری بزنم منتها مامانم نمیذاره اما این رویا ی روز ب واقعیت مبدل میشه.مطمئنم.
        موی کوتاه جذابیت خاص خودشو داره…

      • ان شرلی می‌گه:

        وا…شوکول من 1 روزی موهامو همون مدلی کردم..حدود 3 یا 4 سال پیش زود خسته میشی شوکول..!

      • ان شرلی می‌گه:

        باحاله…مرسی نعیم جان

  5. سعیده می‌گه:

    كاش يه چيز ديگه ميخواستيم 🙂
    نعيم جان مرسي عاليه عالي بود
    من عاشقه پينكم اسيدي در حد تيم ملي
    قيافه ام شبيهشه دوستش دارم 😀

  6. نگار می‌گه:

    چند سالشه 50 هست

  7. سعیده می‌گه:

    قربون اون خنده هاش بشم
    يه ذره wild ئه ولي بس كه دلنشين و خاكيه آدم ميخواد درسته بخورتش

  8. نگار می‌گه:

    شوهرش جونتره

  9. Arash می‌گه:

    خیلی خیلی دوسش دارم
    عالیه دآهنگاش بی نظیرن
    یک راک استار واقعیه من عاشق کاراشم

  10. مهشید می‌گه:

    رنگ موهاش قشنگه الهییییی!

  11. شمیم می‌گه:

    رنگِ موهاش خـــاصه ولی از مویِ کوتاه خوشم نمیاد

    فیسِ پینکُ دوســـت ندارم،خـــشنه و ظرافت نداره!

  12. ava می‌گه:

    از پينك خوشم مياد مخصوصا از ديوونه بازياش … بعضي آهنگاش و كليپاشو واقعا دوست دارم ، اجرا هاي زندش هم كه عاليه با كاراي آكروباتيكش … البته چند وقت پيش تو يه كنسرتش تو آلمان از اون بالا يه جورايي مثل اينكه افتاده بود كنسرت نصفه تموم شد…

  13. khaT می‌گه:

    واي چقدر بچه ي اين دوتا ترسناك ميشه!!!!

  14. ونوس می‌گه:

    بدم میاد ازش.

  15. marya.b می‌گه:

    واااااااااای فکر کن پبنک مامان شه!!!!
    آهنگا و کلیپاشو دوست می دارم … خودشم خیلی باحاله
    شوهرشم خوش تیپه

پاسخی بگذارید

