منتخب عکسها+لیست کامل برندگان مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا American Music Awards 2010

فرستاده شده: نوامبر 22, 2010 توسط Admin در 2010 American Music Awards, Celebrities, Event
برچسب‌ها:

منتخب عکسها+لیست کامل برندگان مراسم اهدا جوایز موسیقی آمریکا American Music Awards 2010

مراسم اهدا جوایز سالانه موسیقی آمریکا بامداد امروز دوشنبه بوقت تهران در نوکیا تائاتر لس آنجلس برگزار شد.

Awards winners is as follows:

POP or ROCK MUSIC

Favorite Male Artist
WINNER: Justin Bieber
Eminem
Usher

Favorite Female Artist
Ke$ha
WINNER: Lady Gaga
Katy Perry

Favorite Band, Duo or Group
WINNER: The Black Eyed Peas
Lady Antebellum
Train

Favorite Album
WINNER: Justin Bieber/ My World 2.0
Eminem/ Recovery
Katy Perry/ Teenage Dream

COUNTRY MUSIC

Favorite Male Artist
Jason Aldean
Luke Bryan
WINNER: Brad Paisley

Favorite Female Artist
Miranda Lambert
WINNER: Taylor Swift
Carrie Underwood

Favorite Band, Duo or Group
Zac Brown Band
WINNER: Lady Antebellum
Rascal Flatts

Favorite Album
Jason Aldean/ Wide Open
Lady Antebellum/ Need You Now
WINNER: Carrie Underwood/ Play On

RAP/HIP-HOP MUSIC

Favorite Male Artist
B.o.B.
Drake
WINNER: Eminem

Favorite Album
B.o.B./ B.o.B. Presents
Drake/ Thank Me Later
WINNER: Eminem/ Recovery

SOUL/RHYTHM & BLUES MUSIC

Favorite Male Artist
Chris Brown
Trey Songz
WINNER: Usher

Favorite Female Artist
Alicia Keys
WINNER: Rihanna
Sade

Favorite Album
Alicia Keys/ The Element of Freedom
Sade/ Soldier of Love
WINNER: Usher/ Raymond v. Raymond

SOUNDTRACKS

Favorite Album
AC/DC / Iron Man 2
WINNER: Glee: The Music, Volume 3 Showstoppers
The Twilight Saga: Eclipse

ALTERNATIVE ROCK MUSIC

Favorite Artist
WINNER: Muse
Phoenix
Vampire Weekend

ADULT CONTEMPORARY MUSIC

Favorite Artist
WINNER: Michael Buble
Lady Antebellum
Train

LATIN MUSIC

Favorite Artist
Daddy Yankee
Enrique Iglesias
WINNER: Shakira

CONTEMPORARY INSPIRATIONAL

Favorite Artist
Casting Crowns
WINNER: MercyMe
TobyMac

ARTIST OF THE YEAR

WINNER: Justin Bieber
Eminem
Ke$ha
Lady Gaga
Katy Perry

T-Mobile Breakthrough Artist Nominations

B.o.B
WINNER: Justin Bieber
Taio Cruz
Jason Derulo
Ke$ha
Lady Antebellum
Travie McCoy
Mike Posner

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گه:

    111111111111

    • ان شرلی می‌گه:

      تبریک

      • Arash می‌گه:

        ممنون
        خیلی ممنون
        بابا شما دیگه کی هستی

      • ان شرلی می‌گه:

        وای خدایا دارم کیو میبینم
        مندی من ……
        وای الهی من قربونت برم
        الهی من بمیرم
        کجا بودی عزیز دلم
        نفسم..عمرم…جونم..قرررررررربونت برم الهی
        وای عصری داشتم عکساتو می دیدم…حسابی بوست کردم
        قرررررربونت برم
        دووووووووووست دارم
        دوست دارم
        خیلی زیاد
        البته کمتر از شوکول

      • ان شرلی می‌گه:

        وای میخوام بمیرم از خوشحالی…..
        هر کی بهترین شد…مبارکش!
        واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
        ققققققققققققققققققرررررررررررررررررررررررررررربونت برم
        مندی ایشالله من بمیرم

      • ان شرلی می‌گه:

        البته زیاد خوشحال نباش
        چون اول شوکول دوم طلا سوم تو…..!
        وای خیلی دوست دارم….ارامش بهم میده

    • Arash می‌گه:

      مبارکشون باشه
      تقریبا» همه لیاقتشو داشتن
      برای کیتی و امینم و جاستین خوش حالم
      به کشا و لیدی گاگا تبریک می گم
      به گروه بلک آی پیز هم خسته نباشید می گم

    • ان شرلی می‌گه:

      من شرلی هستم ارش جان

  2. Arash می‌گه:

    من حواسم نبود نظرمو تو جواب خودم دادم
    حساب نیست دوباره می گم 🙂
    مبارکشون باشه
    تقریبا” همه لیاقتشو داشتن
    برای کیتی و امینم و جاستین خوش حالم
    به کشا و لیدی گاگا تبریک می گم
    به گروه بلک آی پیز هم خسته نباشید می گم

  3. arshia می‌گه:

    eminem هر چي برده حقشه خيلييييييييييييي دوستش دارم

  4. (a d(mac می‌گه:

    ب همشون تبریک خصوصا ب عشقم ریانا
    عکسا قشنگ بود
    من رفتم دیگه 90شروع شد

  5. ان شرلی می‌گه:

    مرسی نعیم جان..مرسی

  6. (a d(mac می‌گه:

    مرسی.همچنین

  7. mahdi می‌گه:

    تبریک

  8. ان شرلی می‌گه:

    تبریک!

  9. ava می‌گه:

    اي ول … ري ري خانوم خوشگله هم برد… من نمي دونم اينا تو جاستين بيبر چي مي بينن هي فرتو فرت بهش جايزه مي دن ؟؟؟؟

  10. شمیم می‌گه:

    واااااای خدااااا باورم نمیشه کریستینایِ من جایزه نگرفــت اونوقــــت این جاستین……!!

    برچه اساسی این جایزه ها رو میدن؟؟

    به کسی بدن که لیاقتشو داشته باشه،فقــط کتی پری و شکیراااا و تیلور سوئیفت از بین برنده ها لایق بودن!!

  11. نگار می‌گه:

    اينها فقط خوش گذروني دارن براووووووووووووووووووووووووووو

  12. سعیده می‌گه:

    بايكلا جاستين جقل چقدر جايزه برده
    تمام كسايي كه حقشون بود ببرن جايزه بردن
    به همه شون تبريك ميگم

    مرسي نعيم جان

  13. Mehrdad می‌گه:

    همه شون رو میدوستم
    امیدوارم همشون همیشه پیروز باشند
    ممنون

  14. یاس می‌گه:

    مگه میشه ی جا جایزه بدن عشق من تیلور جایزه نبره.مبارکش باشه!
    شکیرا جون و آوریلمم ک بودن
    از موفقیتای جاستینم خوشحالم بچه انرژیکیه.

  15. سعیده می‌گه:

    بچه ها من لينك دانلود مراسمو تو پست تولد مايلي گذاشتم ولي هنوز چشم براه بررسيه 😦

  16. ونوس می‌گه:

    ای جااااااااااااااااان کتی من.
    عاشقتتتتتتم.
    میمییییییییییییییییییرم براش.

  17. سحر می‌گه:

    انریکه عزیز دل هم کاندید بوده ! چطور دلشون اومده بهش جایزه Favorite Artist رو ندن ؟ چرا چند وقته دیگه بهش جایزه نمیدن ؟ میگن نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار ! همینه دیگه !!!

  18. مهشید می‌گه:

    خوش به حالشون چه مراسمایی دارن.ما فقط باید حسرت بخوریم.

پاسخی بگذارید

