جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در تارزانا کالیفرنیا

فرستاده شده: نوامبر 23, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در تارزانا کالیفرنیا

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گوید:

    222222

  2. mm می‌گوید:

    ای جانم ببین کی اینجاست؟!
    بریتنی شکموی خودمه
    بازم که همین کیفو برداشتی جیگرم اخه من از دست تو چیکار کنم!
    بی نظیری عسلم هر چقدر هم ازت تعریف کنم کم گفتم پس زیاد تعریف نمی کنم چون خسته می شم!
    میدوستمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فراووووووووووووووووون
    بوووووووووووووس

  3. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    خودشو خیلی دوس دارم
    ولی 1مدتیه اصلا خوب لیاس نمیپوشه

    قبلا خیلی شیک میپوشید
    اما الان …

    اینجا اکستنشن موهاش مشخصه
    حسابی ترمیم میخواد بریت

  4. Arash می‌گوید:

    چه تعطیلاتی بشه این تعطیلات
    که شب اولش با خبری از بانوی اول پاپ بریتنی شروع شه
    چی صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری
    بی نظیره کاش بریتنی تو رده سنی من بود
    آخه چرا من بریتو این قدر دوست دارم نمی دونم
    مثل اینکه اسمش رو با هنر در هالیوود حک کردن
    و صورتشو با رنگدانه هایی از جنس مروارید پوشوندن
    و درخشش خورشیدو رو موهاش نشون دادن
    عالیه عالیه
    بی نظیره
    تکه یک دونس اونم برای نمونس
    چرا این قدر طرفداراشو جون به لب می کنه برای آلبومش
    می خواد نشون بده که جای خالیش چه قدر احساس می شه
    چه کت قشنگی واقعا» عالیه
    کجان اونا که می گن بریتنی همیشه بد لباسه
    آخه چه رنگی بهتر از سبز می تونه گرما رو تو سرما به اطرافیان بده
    چه بوته قشنگی عالیه
    شلوارشم خیلی قشنگه
    من معیار های که برای زن دارم
    همه رو بریتنی داره از لحاظ چهره و هنر
    این تازه ی کامنتم

  5. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    mm جون بریت هیچ وقت بد نیست
    کلا خیلی مرتب لیاس میپوشه اما شیک نیست

    • mm می‌گوید:

      کلا مثل قدیما سرحال و سرزنده نیست به قول ارش امیدوارم البومش اومد از اولش هم بهتر بشه حیف که نمیشه برگشت به گذشته دلم بریتنی قدیما یه ذره شده البته بریت الانم خیلیییییییییی میدوستم هر 2رو بی نهایت دوست دارم

  6. یاس می‌گوید:

    با عرض پوزش باید بگم بریت داغون شده اون موقع چی بود الان چی شده!!
    1000ماشالا همشم درحال خوردنه.مثل اینکه ی ذره هم بفکر خودش نیست…
    بازم معذرت میخوام

  7. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    یه زمانی ازش خوشم میومد ولی جلف شد.یه بارم شنیدم چند سال پیش به عنوان بدترین خواننده از نظر بی مفهوم بودن شعر انتخاب شد! ولی بازم ای بدک نیست

  8. ava می‌گوید:

    چرا بريتني خيلي وقته توي اين award ها اجرا نداره ؟… جاش خاليه … هر چند مدت به چندنفر گير مي دن و همش اونا اجرا مي كنن … آلبوم كه هنوز نيومده ،خوبه حد اقل هر چند وقت تو خيابون در حال تردد مي بينيمش … تيپش هم كه جديدا آنتي هارموني ، ولي خوب اون موقعي كه بايد خودشو تو دل طرفداراش جا كرده و ديگه الان احتياجي به اين كار نداره كه طرفداراشو حفظ كنه …

    • mm می‌گوید:

      دقیقا
      اجرا نخواستیم حداقل تو 1 مهمونی مراسمی چیزی بره
      ادمای بی ربط زیادی هستن که شرکت می کنن اینم از شانس منه

  9. نگار می‌گوید:

    مبارکتون باشه ارش و mm بسيار موهاي زيبا و خوشرنگ پوستي بسيار سفيد من عاشق پوست سفيدم دلم باز شد

  10. ان شرلی می‌گوید:

    مقسی نعیم جان……

  11. شمیم می‌گوید:

    واااااای خدا این بیاد پیشِ من تا آموزشِ لباس پوشیدن بهـــش بدم،آخـــه این چـــه لباساییه؟؟

    چرا اینقدر شلــخته است و به خودش نمیرسه؟؟

    هیکلش که خیلی ضایع شده مخصـــوصا بالا تنه اش،من یه عکس از چند سال پیشش دارم اصلا هیکلش تو اون عکس با اینجاش قابلِ مقایسه نیست،خیلی بدهیکل شده!

  12. Mehrdad می‌گوید:

    بریتنی عشق منی تو
    عشوه گری خوب!!!
    دل میبری
    از همه خوشگلا سری
    شکم رو ببری تو بهتری!!!!

  13. marya.b می‌گوید:

    همش این کیفه دستشه… مارکه کیفه چیه؟

پاسخی بگذارید

