عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-24 نوامبر 2010

فرستاده شده: نوامبر 24, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:

عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-24 نوامبر 2010

دیدگاه‌ها
  1. مهدي می‌گوید:

    111111111111111

  2. شمیم می‌گوید:

    اوا خیلی فیسِ ملیح و نازی داره و مهـــربون به نظر میاد! جدیدا ازش خوشم اومده

    وااااای دستِ آنجی چرا این شکلیِ؟؟

    عکسِ آخر اصلا قابلِ نگاه کردن نیست!!اوووووق D:

    • یاس می‌گوید:

      من حوصله ندارم اینا رو الان بخونم اما از اینکه شر کیم از روی جلد مجلات کم شده ابراز خرسندی میکنم.فقط نمیدونم چرا این فیمس همچین گندی زده رو جلدش!

      نمیدونم چرا ادامه حرفام اون بالا ثبت نشده

  3. mahdi می‌گوید:

    یعنی کسی مجله فیمس و میخره با اون جلدش؟
    alone tear

  4. marya.b می‌گوید:

    اوا و تونی دارن طلاق می گیرن!!!!؟ فکر می کنم اونجا نوشته!

  5. مجید می‌گوید:

    بابا این مجلات ول کنید
    ال کلاسیکو بچسب
    90 دقیقه زمان متوقف میشه دنیا از حرکت می ایستد
    این تیترارو تو سایت بارسا نوشته بود خیلی جالبه
    فقط آبی و اناری های شهر بارسلون
    6 تایی یا منتظر دومی باشن….

  6. kimia می‌گوید:

    سلام
    با اجازه من عضو جدیدم امیدوارم قبولم کنید

  7. Arash می‌گوید:

    مجلات بد نبودن
    ولی کاش تا آخر پست نمیامدم
    حالمو گرفت فیمس
    آخه کیم فیمسه اگه کیم فیمسه پس بقیه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. سحر می‌گوید:

    اولين بوسه يادتان مي ماند . اولين آغوش هم . شب زفاف را نمي دانم اما من شب اول قبرم خوب يادم هست . دستي آمد وپاهاي مرا گرفت . از زمين بلندم كرد . لخت مادرزاد بودم و محيط دورم را كثافت لزجي پر كرده بود . نوري شديد و كور كننده در همه جا به چشم مي خورد . ران هاي زني را ديدم و دستان ترسناك زناني ديگررا .زندگي بيهوده ي پر گناهي داشته ام لابد . هم چنان از زمين فاصله مي گرفتم . معلق بودم وناگهان همه چيز ايستاد . زمان متوقف شد و ضربه ي محكمي را بر پشت خود احساس كردم . گويي تازه راه نفسم باز شد و توانستم فرياد بكشم . با تمام قوا فرياد كشيدم وگريستم . همه لبخند زدند . مرا در آغوش فرشته اي خواباندند و گفتند : » مبارك است فرزندتان دختر است » و رودي از شير در دهانم جاري شد …

    .
    .
    .
    تولدم مبارک 😀

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      روزی که به دنيا اومدی داشت بارون ميومد ….

      اما اون روز هوا ابری نبود ….

      اين فرشته ها بودن که داشتن گريه می کردن

      چون يکی از اون ها داشت به زمين ميومد …..
      .
      .
      .
      «میس سحری تولدت مبارک»

      دست دست………شله شله………قرش بده………اه اه
      همگی وسط………..یه دست یه هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  9. سحر می‌گوید:

    مستر نعیم دوباره آدرس آیدی خودتونو بهم میدید ؟

  10. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    وایییییییییییی خدایا………………نگاشون کن…………2کفتر عاشق….. کریس و راب خودم…..
    دورتادور مجله یه هاله نوره.
    جیگر منید.
    عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممم

    تقدیم به رابستن:
    عشق یعنی با تو خواندن از جنون
    عشق یعنی سوختنها از درون
    عشق یعنی سوختن تا ساختن
    عشق یعنی عقل و دین را باختن
    عشق یعنی دل تراشیدن ز گل
    عشق یعنی گم شدن در باغ دل
    عشق یعنی تو ملامت کن مرا
    عشق یعنی می ستایم من تو را
    عشق یعنی در پی تو در به در
    عشق یعنی یک بیابان درد سر
    عشق یعنی با تو آغاز سفر
    عشق یعنی قلبی آماج خطر
    عشق یعنی تو بران از خود مرا
    عشق یعنی باز می خوانم تو را
    عشق یعنی بگذری از آبرو
    عشق یعنی کلبه های آرزو
    عشق یعنی با تو گشتن هم کلام
    عشق یعنی انتظار یک سلام
    عشق یعنی دستهایی رو به دوست
    عشق یعنی مرگ در راهت نکوست
    عشق یعنی شاخه ای گل در سبد
    عشق یعنی دل سپردن تا ابد
    عشق یعنی سروهای سربلند
    عشق یعنی خارها هم گل کنند
    عشق یعنی تو بسوزانی مرا
    عشق یعنی سایه بانم من تو را
    عشق یعنی بشکنی قلب مرا
    عشق یعنی می پرستم من تو را
    عشق یعنی آن نخستین حرفها
    عشق یعنی در میان برفها
    عشق یعنی یاد آن روز نخست
    عشق یعنی هر چه در آن یاد توست
    عشق یعنی تک درختی در کویر
    عشق یعنی عاشقانی سر به زیر
    عشق یعنی» راب+کریس»
    only robsten

  11. نگار می‌گوید:

    سلام ببخشيد نظر من کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. shima می‌گوید:

    توی مجله ی چهارم قسمت بالاش رابرت و کریستن خیلی تک شدن
    همه جوره خواستنین
    دوسشون دارم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی زیاد
    ممنونم بابت عکسها
    من این بخشو خیلی دوستدارم

  13. ونوس می‌گوید:

    پرنسس رو دست کیم بلند شده.عصر کیم به پایان رسید.
    سحر جون تولدت مبارک.

پاسخی بگذارید

