مسابقه تصویری شماره 13 – این تصویر متعلق به کیست؟

فرستاده شده: نوامبر 24, 2010 توسط دانيل در Who Is
برچسب‌ها:

مسابقه تصویری شماره 13 – این تصویر متعلق به کیست؟

این تصویر متعلق به کیست؟

برای شرکت در مسابقه در جلوی اسم خود ( و نه جواب ) عدد 13 را وارد کنید

مثلا اگر اسم شما دانیل و یا danile میباشد به صورت

daniel-13

یا

دانیل -13

جواب را ارسال کنید

مهلت پاسخگویی تا پنج شنبه ساعت 13 میباشد

+++++++

مسابقه سلب دیلی هر هفته چهارشنبه ساعت 11 صبح

 

+++++++++++++

آدرس بعدی در صورت ف ی ل ت ر

http://celebdaily12.wordpress.com

ورودی های بدون ف ی ل ت ر سایت

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

دیدگاه‌ها
  1. khaT می‌گه:

    اي خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا….چقدر ساده!من بازم نمدونم كيه:D

  2. سعیده-13 می‌گه:

    آوریل لاوین

  3. یاس می‌گه:

    یاران راهنمایی بفرمایید!

    این ک اهل آفریقای جنوبی هستش رو میدونم سعیده جون.راهنمایی دیگه منظورمه

  4. cyrus68 می‌گه:

    please help

  5. سونا می‌گه:

    نه عزیزم این آوریل لاوین خودمونه.
    شک ندارم
    مطئنم.
    آوریل لاوینه

  6. حمید-13 می‌گه:

    صد و پنجاهدرصد آوریل می باشد
    من خودم این عکسو ازش گرفتم : دی

  7. marpich22 می‌گه:

    سلام دوستان من نامم رو تغییر دادم.
    و مطمئنم این عکس هم مربوط به آوریل لاوین خودمونه

  8. marpich22 می‌گه:

    من همون سونا هستم.

  9. 13-ava می‌گه:

    تيلور سوييفت

  10. sona(MarPich22) می‌گه:

    بعله مطمئنم آوریل لاوینه.
    کسه دیگه ای نمی خواد اظهار نظر کنه؟
    تنهام تو این سایت؟
    وای…

  11. saba می‌گه:

    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy
    cheghad sakhteeeeeeeeeeeeee

  12. یاس-13 می‌گه:

    آوریل لاوین

    خدا کنه درست گفته باشم وگرنه تا آخر عمر عذاب وجدان میگیرم ک عشمو با فرد دیگری عوضی گرفتم.
    یا اباالفضل این آوریل باشه.نمیتونم خودمو ببخشم اگه نباشه.
    آقا دانیل تو رو خدا کاری کن این آوریل باشه!باتشکر

  13. mary_13 می‌گه:

    Avril Lavignel

  14. mary_13 می‌گه:

    sory ….Lavigne

  15. نانا آرشیتکت-13 می‌گه:

    سوفی مونک

  16. نانا آرشیتکت می‌گه:

    man baladam
    fi3 fi3

  17. سیما-13 می‌گه:

    آوریل لاوین عشق من

  18. saba-13 می‌گه:

    she is shakira

  19. saba می‌گه:

    baba ekhorde asoon taresh konin akhje rahnamayiii ye chizi

  20. SHIVA-13 می‌گه:

    آوریل لاوینگ جووونمممممممممممممممممممممه!!!!!!!!!!!دیگه

  21. سونا می‌گه:

    دوستان من راهنمایی کردم ها

  22. sara می‌گه:

    sara-13
    کاندیس سنئواپل فکر کنم!!

  23. ونوس می‌گه:

    سختهههههههههههه

  24. سبا می‌گه:

    سلام
    فکر کنم اوریله

  25. مهشید-12 می‌گه:

    سخته!!!!!کاندیس سوانپوئل نیست؟!!!

  26. Mehrdad می‌گه:

    سلام بچه ها من از 12 دیشب تو سلب دیلی 5 نظر میدم اما نمیدونستم فیلتر شده
    آخه تو ماله من فیلتر نیست

  27. arshia-13 می‌گه:

    taylor swift

  28. جیران می‌گه:

    بابا خوب شبیه خیلیاست 😦

  29. sajad-13 می‌گه:

    من فکر میکنم اسکارلت یوهانسون باشه

  30. لیدا-13 می‌گه:

    avril lavigne

  31. Hamid_Bermoda می‌گه:

    ببخشید من دقیق نفهمیدم چجوری باید جوابو فرستاد.ولی فکر کنم اینطوریه : تیلور سوئیفت-13

  32. نگار می‌گه:

    جواب رو فقط خود نويسنده ميدونه راستي خدا از رو زمين برداره کسي رو که سلب 5 رو فيلتر کرد

  33. Arash می‌گه:

    این جاستین بیبر نیستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  34. شمیم می‌گه:

    مســابقه هاتون خیلی ســـــخته یکم آسون تـــــر لطفا !!

  35. شمیم-13 می‌گه:

    لیندسی لوهـــــان؟!!

  36. saba-13 می‌گه:

    avabe aslie man: shakira

  37. ارمین می‌گه:

    Avril Lavigne-13

  38. alimcs می‌گه:

    علی 13
    اوریل

  39. ghazaal-13 می‌گه:

    Gisele Bundchen

  40. pooneh123_13 می‌گه:

    lindsy lohan

  41. neda-13 می‌گه:

    اوریل لاوین

  42. love selena-13 می‌گه:

    Avril Lavigne

  43. Robsten Lover-13 می‌گه:

    shayad shakira

  44. هلن-13 می‌گه:

    آوریل

  45. هلن می‌گه:

    چه جالب من این عکسو دارم
    میدونم کیه

  46. marya.b-13 می‌گه:

    آوریل لاوین

پاسخی بگذارید

