بیلبورد برترین آهنگها،آلبومها و موزیک ویدئوهای این هفته آمریکا-25 نوامبر 2010

فرستاده شده: نوامبر 25, 2010 توسط Admin در Top Music, موسیقی
برچسب‌ها:

بیلبورد برترین آهنگها،آلبومها و موزیک ویدئوهای این هفته آمریکا-25 نوامبر 2010

برترین آلبومهای هقته

+++++

برترین آهنگهای هفته

+++++

+++++

جدول برترین آهنگها،آلبومها و موزیک ویدئوهای روز آمریکا از این هفته هر پنجشنبه در

سلب دیلی

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گه:

    1111111111

  2. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    نظری ندارم

  3. نگار می‌گه:

    به به کشا جونم

  4. Arash می‌گه:

    در آلبوم من بی نهایت
    loud رو دوست دارم عالیه
    تو برترین موسیقی 4 تای اول واقعا» عالین
    6 هم بی نظیره کیتی رو می گم
    8 که بی نظیره
    تو ویدئو ها هم عاشق ویدئوی پینکم
    و ویدوئوی فایر ورک کیتی پری هم بی نظیره
    عالیه

  5. نگار می‌گه:

    کتي خوب ميخونه

  6. یاس می‌گه:

    اول از همه مرسی بخاطر توجهتون آقای ادمین
    دوم تبریک بخاطر اینکه کسری سایتتون برطرف شد

  7. marya.b می‌گه:

    جالب بود…

  8. یاس می‌گه:

    اوا چرا آلبوم تیلور تو ی هفته اینقده سقوط کرد؟!!!!!!!
    فایر ورک اونقدا ک من انتظار داشتم قوی نبود
    پینک بنظرم از ریانا کارش بهتره
    مابقی جاشون خوبه
    بازم مرسی آقای ادمین

    • Arash می‌گه:

      فایر ورک که خیلی خوبه

      • یاس می‌گه:

        ب نظر من روی ملودیش خیلی تاکید نشده بود و صدای کیتی قوت تینج دریم رو نداشت.دوست داشتم از اون بهتر باشه ک نبود.ویدئوشم خیلی شلوغ پلوغ بود تهش اصلا» معلوم نشد کی ب کیه!

      • Mehrdad می‌گه:

        ولی قشنگ بوداااااااااااااااااااااا
        از قسمتی که از سینشون نور میزنه بیرون

      • یاس می‌گه:

        همینجاش خیلی مزخرف بود.آخه اینجا باید ی نور زیبا میومد بیرون ی چیزی تو مایه های تشعشعات خورشید نه نور فشفشه!

      • Mehrdad می‌گه:

        امی جون من قبول دارم نور خورشید قشنگه
        اما
        نور خورشید نصفه شب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        یکم غیر عادی بود!!!!!!!!!
        ولی نور فشفشه قابل حل در ذهنه آدم
        (ب کارگردان هام حق بدین)
        ولی در کل هر چی بگی قبوله!!!!!!!!

      • Arash می‌گه:

        آخه اسم ویدئو fire work بود نه sun rise
        که نور آفتاب باشه
        باید فشفشه باشه

      • یاس می‌گه:

        عسلم!قلب آدم گنجایش هرچیزیو تو هرزمانی داره و منظور من این بود ک نور خورشید جلوه گر زیباتری برای احساسات و معنویات درونی بود تا جرقه!

      • یاس می‌گه:

        مرسی از راهنماییتون آرش خان ک نذاشتید منده تو جهل بمونم!

  9. ونوس می‌گه:

    فقط کتی خوبههههههههههههههه.
    دوسش دارم.

  10. نگار می‌گه:

    مانلي بدوووووووووووووووووووووووو بيااااااااااااااااااا ريانات اومدهههههههههه بوسسسسسسسس

  11. ساغر می‌گه:

    مي سي..

  12. مهدي می‌گه:

    اي بابا من فك كردم برا دانلود گذاشتن خوشحال شدم ولي حالا ميبينم نه از اين خبرا ني. حدس ميزنم آرش هم همين فكرو كرده.

  13. *مهتاب گلی* می‌گه:

    عاشق اهنگonly girl ریحانام.
    عالیههههههههههههههههه
    تکهههههههههههههههههه
    مرسی

  14. Maneli می‌گه:

    ريانا حال كرده آفرين!آلبومش كه سوم شده!2تا از آهنگاشم تو ليست بود عاليهههههههههه!خوشحالم براش همينطور براي امينم و تيلور!ولي از كريس متنفرمممممممممممممممممم!

  15. Hamid_Bermoda می‌گه:

    جالب بود تنکس

  16. شمیم می‌گه:

    از آلبومای برتر آلبومِ ریحانا و تیلور خیلی خوبن و این دوتا لایق برتری رو داشتن

    از آهنگا هم دوتا آهنگِ ریحانا و آهنگِ کشا و کتی پری و پینک قشنگن!!

  17. DAVID می‌گه:

    اهنگ only girl از rihanna ديوانه كننده است

    به نظر من البوم جديد black eyed peas كه به تازگي منشر شده در هفته هاي اينده تو بيلبورد خيلي ميدرخشه

  18. love selena می‌گه:

    الهی من قربون rihanna جوووووون خوشملم بشم که کاراش مثل همیشه بی نظییییییییییییییییر و موفقه!!!!!!
    عزیز دلم که با اون صدای جادووییش همه رو مجذوب خودش کرده ….
    من فدای اون حنجره طلایی خستگی ناپذیرش بشم که تا حالا از این حنجره صدایی بی هدف و ضعیف خارج نشده ….
    قربون اون حرارت نگاش….
    جیییگر اون موهای عروسکی جذابش رو بخورم که همه رو محسور خودش کرده ….

    من دیوووونه آهنگ only girl شدم …. امشب تولد دعوت بودم (تولد که چه عرض کنم …دست و پای دیسکو رو از پشت بسته بود !!!!) اوج حرارت جشن آخرش بود که آهنگ only girl رو گزاشتم … نمیدونید چی شد …. واقعا این آهنگ همه رو مست کرد …. اصلا جشن رو به هم ریخت …. غوقا به پا کرد ….. محشششششششششششششششششر بوووووووود !!!!!
    من که مستشم …..

    بقیه آهنگاهم خوووب بودن … اکثرشون رو شنیدم (یا دیدم )…. ولی از همه بهتر همین ری ری جووونم و بعد کیتی و پینک و کشا و…. بودن

    مرسسسسسسسسسسسسسسسسی
    یه تغیییر اساسی دادینا …
    غوقا به پا کردین …
    این سایت همین جوری معرکه بود …. با این پستای جدید و متنوعی که دارین میزارین دیگه مطمئنا میترکوووووونه !!!!

  19. بهار می‌گه:

    ااااا….سوزان بویل ابروهاشو تمیز کرده تو این عکسه…

  20. سعيده می‌گه:

    واي فقط ميتونم تشکر کنم
    عالي بود عالي
    Celebdaily is the best site In the whole internet network world
    luv u

  21. مهشید می‌گه:

    اخی من فقط تیلورمو میدوسم از همه بهتر میخونه!

  22. j.sparrow می‌گه:

    وای آهنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگONLY GIRL ریحانا………..
    عزیزم………..
    دختر گلم………
    قربونش بشم..
    .موهای خوشگلش ….
    صورتش .چشماش……..
    عزیزم…………….
    یعنی منو می ترکونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تمام اتم های وجودم بالا پایین که هیچی افقی هم میرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دارم میمیرم…………..صد بار ششصد و دویست و پنج بار گوشش دادم ……………
    هر بارم میرم تو هوا!!!!!!!!!!!!1(مثل ماجرای تو هوای خودمون غزل)
    ببخشید !!!!!!!SPEAK NOW تیلور سویفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یکی منو بگیره .این دیگه این وسط چی کار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من نمیفهمم آلبوم ببخشید ببخشید چرت ایشون واقعا چرت بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کیتی جونم……………………..
    کشا جونم…………………
    امینم جونم…………..
    پینک جونم………
    همشون معرکن …………………………
    عالی بود …….من قربونتون بشم با این پست گذاشتنتون ……………………
    مرسی………………مرسی آدمین جونم…………
    خیلی خوب بود …………………………………
    عالی …..
    خیلی مرسی…..

پاسخی بگذارید

