جنیفر آنیستون در تعطیلات روز شکرگزاری در سواحل مکزیک

فرستاده شده: نوامبر 26, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jennifer Aniston
برچسب‌ها:

جنیفر آنیستون در تعطیلات روز شکرگزاری در سواحل مکزیک

جنیفر آنیستون بازیگر 41 سال امریکایی در حال سپری کردن تعطیلات روز شکرگزاری در سواحل لوس کابوس مکزیک دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ا
    و
    ل

  2. مهدي می‌گه:

    د
    و
    م

  3. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    کلاهش زشته
    ب ی ک ی ن ی ش بدرنگه

    دوسش دارم
    بازیشم خوبه

  4. Mehrdad می‌گه:

    نمیدونم جنیفر اشتب کرد یا برد ک هم دیگرو ول کردن….

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      دلم واسش میسوزه
      برد ولش کرده

      ولی آنجی بی تقصیر بوده ها
      گفته باشممممممممممممممممممممم

      • Mehrdad می‌گه:

        آره آنجی معصوم واقع شده
        اما جنیفر واقعا» تو این رابطه شکست خورد
        خیلی هم بد
        اما تنها کسی ک برنده شد
        برد بود ک آنجی رو داشت
        اما جنیفر….

  5. Mehrdad می‌گه:

    بیکینی ش فاجعه ی قرنه
    ماشالله خوب ب خودش میرسه
    با این اوصاف دیگه هیکل آب دیده میشه!
    ( منظورم آب دریاست)

  6. (a d(mac می‌گه:

    اینجا خوب نیس بدم میاد ازش

  7. Arash می‌گه:

    بیچاره معلومه هوا خیلی گرمه
    این انگار بوقلمون نداشته
    ولی معلومه سنش رفته بالا
    از کمدیاش خیلی خوشم میاد
    بازیگر خوبیه
    فکر کنم خون گرم باشه

  8. سعيده می‌گه:

    عشقم
    ماهه ماه
    قرار بود کست سريال FRIENDS واسه شکرگزاري Reunion کنن حيف شد خيلي حيف شد

  9. نگار می‌گه:

    چرا عکسها اينقدر بي کيفيته راستي تبريک ميگم به بچه هاي سلب ديلي به خاطر اينکه در سلب فا ديدم که بچه ها شون اصلا عفت کلام ندارن و تقريبا بي شخصيت هستن نميدونيد چه حرفهايي ميزنن

  10. یاس می‌گه:

    عسیس دلم!جنی من!بانوی مدل لباس من!عاشقتم حتی بیشتر از کارت سوختم.بره بمیره برد ک لیاقتتون نداشت!هالی دی خوشت باشه نفس!
    سارا خیلی جات خالیه!

  11. ava می‌گه:

    واي من عاااااشق FRIENDS هستم ، جنيفر رو يه جورايي دوست دارم ، قيافشو نه ولي از هيكل و تيپش خوشم مياد… سبك بازييش توي فيلم هاي كميك هم خاصه …

  12. ونوس می‌گه:

    خوش پوش و خوش استایل.

  13. marya.b می‌گه:

    واااااااااای جنی خیلی نایس و جیگررررررررره…خیلیم خوش تیپه…
    ولی بهش نمیاد 41 سالش باشه عزیییییییییییزم

  14. love selena می‌گه:

    بازیش رو دوووست دارم ….
    چهرشم دوست داشتنیه ….
    چشم ها و لبخنداش رو خیلی دووووس دارم …
    هیکلشم نسیت به سنش عالییییییییییییه …
    بیکینیش خوش رنگه …
    موهاشم خوش حالته …

    در کل دوسش دارم ….

  15. شمیم می‌گه:

    ازش خوشممم نمیاد!

  16. مهشید می‌گه:

    نظری ندارم راجع بهش بدم!!!

پاسخی بگذارید

