علت دعوای حامد حدادی با گلناز(عسل) کربلایی

فرستاده شده: نوامبر 26, 2010 توسط Admin در News, ورزش
برچسب‌ها:

علت دعوای حامد حدادی با گلناز(عسل) کربلایی

پلیس ممفیس حامد حدادی و گلناز کربلایی نعمت معینی را به اتهام زد و خورد و خشونت داخلی بازداشت کرد.

به گفته همسایه ها ساعت 5:35 صبح پنجشنبه به وقت محلی صدای دعوای این دو از طبقه دوازدهم آپارتمانشان شنیده شد و همسایه ها را بر آشفت.

گلناز (با اسم مستعار عسل) به پلیس ممفیس گفت حامد از اینکه وی با مردی صحبت کرده عصبانی شده و وی را به سینه دیوار کشانده و با دست می خواسته وی را خفه نماید که وی در این حالت با دستان خود به صورت حامد چنگ انداخته و باعث شده تا حامد وی را رها سازد.

بر این اساس پلیس گلناز را خونین با صورت کبود و حامد را در حالی که صورتش خراشیده شده بود پیدا نمود. در مدارک منتشره از سوی پلیس امده که گلناز موسوم به عسل بشدت مست بوده است. پلیس می گوید هر دو به زود و خورد اعتراف کرده و هر دو هم علیه یکدیگر صحبت کرده اند.

گلناز به پلیس گفته حامد بسیار غمگین بوده چرا که وی را در حال صحبت با یک مرد دیده است و به همین دلیل وی را به گوشه دیوار برده و وی را بالا کشیده و دستانش را روی گلوی وی گذاشته و فشرده است. ظاهرا شاهدی هم این ماجرا را که حدادی وی را داشته خفه می کرده، تایید کرده است.

پلیس حامد حدادی را با چندین زخم روی صورت و دست پیدا کرده و تحت پرسش قرار داد. وی در مورد پارگی ایجاد شده در سر گلناز گفت صابونی بطرف وی پرتاب کرده است که کمانه کرده و غفلتا به سر وی برگشته است. حامد همچنین گفت گلناز یا عسل چند ایتم دیگر به سوی وی پرتاب نموده است. بعد از اینکه گلناز خود را در حمام حبس می کند حامد از ترس اینکه وی با چاقو خود را نکشد در حمام را با لگد شکسته و بداخل رفته است.

بدلیل این اعترافی که از هر دو جانب صورت گرفت، پلیس مطابق قوانین هر دو را بازداشت نموده و هر دو را متهم نمود. هر دو فعلا در بیمارستان محلی در ممفیس بدلیل آسیب بدون شدت و در حد کم بستری هستند.

منبع:خبرآنلاین

لینک اصلی خبر

++++++

حامد حدادی با گریم سنگین در «مختارنامه»

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران نقش یکی از سپاهیان ابن زبیر را در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها
  1. Mehrdad می‌گوید:

    واقعا» که….

    • Mehrdad می‌گوید:

      من نمیدونم واقعا» آبروشون تو ممفیس رفته
      هزارتا از این دعوا ها تو دنیا میشه
      اما این نوبرشه
      قبلا» میگفت زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند
      اما الان این جمله بلعکسه
      باز پلیساشون مسیول هستند
      اینجا زن و شوهر همدیگر هم بکشن هیچکی نمیاد ی پا در میونی کنه
      همیشه هم حق با مرده…

      • Mehrdad می‌گوید:

        خدا شفاشون بده
        » بعد از اینکه گلناز خود را در حمام حبس می کند حامد از ترس اینکه وی با چاقو خود را نکشد در حمام را با لگد شکسته و بداخل رفته است.»
        دو صورت داره یا ترسیده خودشو بکشه بیوفته خونش گردن این
        یا اینکه خب مگه نمیخواستی خفه ش کنی مرد حسابی؟خب اون داره کارتو راحتتر میکنه
        بعد ی سوال
        «چاقو تو حموم چیکار میکرده؟»

      • Mehrdad می‌گوید:

        «وی در مورد پارگی ایجاد شده در سر گلناز گفت صابونی بطرف وی پرتاب کرده است که کمانه کرده و غفلتا به سر وی برگشته است»
        چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا» کسی همینه
        گلنازه اومده صابون رو بزن تو کله حامد حدادی خورده تو سر خودش!!!!!
        (شایدم حامده زده میخواد خودشو تبرعه کنه؟)
        🙂
        واقعا » ک….

      • Mehrdad می‌گوید:

        «در مدارک منتشره از سوی پلیس امده که گلناز موسوم به عسل بشدت مست بوده است»
        با مستی حامد رو ترکونده!!!!
        اگه مست نبود چه میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

      • Mehrdad می‌گوید:

        از قدت رعنا و دونه بلندت خجالـــــت بکش !!!!
        ما رو باش از فردا میگن برترین بسکتبالیست ایرانی زنشو رو ترکوند!!!!!!
        😦
        سبزی پلو با محسن
        قمزی پلو با محسن!!!!(پلویی جدید!)
        کته کبابی
        شام حسابی با محسن!!!!!!!!!!!!!!!!

      • saeede می‌گوید:

        اينا زن و شوهر نيستنا

    • ان شرلی می‌گوید:

      تبریک که اول شدی

      • Mehrdad می‌گوید:

        ممنون چون بچه ها کمتر میان من اول میشم
        چون وقتی این پست اومد بعد 20 دقیقه هنوز هیشکی نبود….
        😦

  2. ان شرلی می‌گوید:

    متاسفم…!

    • Mehrdad می‌گوید:

      کجا بودی ان شرلی جون؟؟؟؟؟
      دلمون ی ذره شد
      نزدیک بود سکته کنم بی نوه شی!!!!!!!!

      • ان شرلی می‌گوید:

        خدا نکنه عزیز دلم…این چه حرفیه!
        من سیستمم خراب شده بود..حالا درس شد..باید برم گوگل کروم دانلود کنم(تا اون نیاد دیر میام…)ببخشید!
        حالم هم امروز خوب نیست…بای مهرداد جان عزیز

  3. شمیم می‌گوید:

    عــــجبا !!

    ترسیدیَم !! D:

    • Mehrdad می‌گوید:

      از کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • شمیم می‌گوید:

        از خشونتِ دوتاشــــون D:

      • Mehrdad می‌گوید:

        آره منم همینطور
        امشب خواب این صحنه ها رو میبینم
        راستی شمم جان کم پیدایی
        آخر هر پست میای یواشکی
        2 تا نظر میدی میپیچونی
        با کسی هم حرف نمیزنی
        از کسی دلگیری
        یا کلا» طبعت اینجوریه؟

      • شمیم می‌گوید:

        نه بابا واسه چی از کسی دلگیر باشم؟!

        همه ی بچه های این سایتُ مثه خواهر و برادرای خودم دوست دارم

        فقط دیشب مامان بزرگم فوت کرد یکم تو خودمممم!!

  4. mahdi می‌گوید:

    باعث تاسف ایرانی شد.

  5. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    این 2تا کین؟
    من نمیشناسمشون

  6. نگار می‌گوید:

    ديوانه ها

  7. Mehrdad می‌گوید:

    راستی بچه ها
    کسی از شما قبلا» تو دیلی فا نظر نمیداده؟؟؟؟
    اصلا» دیلی فا سرنوشتش ب کجا کشید و چی ب سرش اومد
    چون من از اون موقع ک با سلب دیلی آشنا شدم با سایت سلبفا(البته جو خوبی نداره اونجا) هم آشنا شدم
    بعد با دیلی فا آشنا شدم ک البته من هیچوقت ندیدمش و آرزوی دیدنش رو داشتم و دارم
    حالا میشه توضیح بدید(آقا ی آدمین)الان ب غیر از سلب دیلی و سلب فا چ سایتهایی در این زمینه فعالیت دارند؟(ایرانی)
    و سر گذشت دیلی فا چ شد؟(کسی میدونه؟) آیا الان دارای ی شعبه دیگه است؟
    بر سرش چی اومد

  8. مهشید می‌گوید:

    شوکه شدم!!!!عجب دعوایی بوده!!!شاید اختلافشون چیز دیگه بوده.

  9. ان شرلی می‌گوید:

    من خیلی خیلی شوکه شدم…دانیل جان شما قبلا تو عکسستان بودین..اول از همه واسه من باعث افتخاره که تو سایت شما نظر میذارم..و بعد شاید درس نباشه که اینو بگم شاید باعث ناراحتی شما بشه..من همیشه توی عکسستان می اومدم و نظرات زیبایی شما رو می خوندم..تا اینکه 1 روز یکی از همکارای شما و یکی از دوستان خوب عکسستان 1 خبر خیلی بدی داد که من یا بهتر بگم همه شوکه شده بودیم(ببخشید اگه باعث ناراحتی شما شدم و میشم!)…ولی بعد از اون خبر بد و اتفاق بدی که واسه شما افتاد..من خیلی خیلی خیلی واسه شما دعا کردم واسه سلامتیتون.و خیلی خوشحالم که 2 باره با شما هستم در سایت به این زیبایی!البته از نعیم جان و مهسا جان هم نهایت تشکر رو دارم….
    منو ببخشید..دوستتون خیلی تاکید داشت روی این موضوع..که شما خبردار نشین که ما از ماجرا خبرداریم!اون ایام و روزا خیلی بد بودن……خوشحالم که حالتون خوبه!

  10. ava می‌گوید:

    چه عجيب … چه خفن … چه غولي … اصلا يه جورايي بود اين پست !

  11. Arash می‌گوید:

    امیدوارم براشون اتفاقی نیفتاده باشه
    مطمئنا» الان خیلی گرفتار شدن

  12. بهار می‌گوید:

    وااااااااااای چه بد!

  13. یاس می‌گوید:

    متاسف شدم.حامد مایه افتخار ایران وایرانیه!حالا این خانم همسرشه؟

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      فک فوکولم همخونه ایش باشه:)
      وگرنه کی با این عروسی میکنه.من یکی ازش میترسم.

      • یاس می‌گوید:

        خب اگه اینجوریه خونه شونو جدا کنن دیگه چرا همدیگرو میزنن.
        ولی آدم اگه همخونش با غریبه حرف بزنه غیرتی نمیشه!

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      این حامد کلا عصبیه.
      یادمه چندسال پیش تو یه بازی باکسی دعواش شد .بعد بازی رفت تو همون سالن رگ دست خودشو زد و…………. خلاصه مربی تیم هم همونجا اومدگفت.تو برنامه شبکه خبر نشون داد .خودم دیدم.
      والا من حامدو میبینم میترسم چه برسه باهاش بخوای زندگی کنی.

  14. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    یا حضرت فیل.
    چه وحشتناک.
    من مامانمو میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

  15. marya.b می‌گوید:

    ای بابا نکنید آقا نکنید وقتی گفتگوی تمدن ها هست چرا زدو خورد!!!!
    وای چه غولتشنیه این حدادی… می ترسییییییییییییم

  16. ونوس می‌گوید:

    بیخودی دارن آبروی ایرانیارو می برن.
    همینجوری که می گن اسلام دین خشنیه اینام با این کاراشون دارن آتو میدن دست سواستفاده گرا.
    همه کاراشون زیر ذره بینه، این همه اتفاقا تو دنیا میوفته لاپوشونی می کنن،اما خدا نکنه یه ایرانی…

  17. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    چقدر زنش پیره

  18. سعیده می‌گوید:

    چه افتضاحي به بار آوردن
    چقدر بده ايرانيا بعد از اينكه ميرن خارج اينجور شهرت و آيندشونو به خطر ميندازن
    آخه چرا يه زن شوهر دار بايد دست به همچين كاري بزنه اصلا چرا ضرب و شتم ؟
    متاستفم واقعا متاستفم

    در عجبم چه پليسي دارن ما يه همسايه داريم بعضي وقتا چنان دعوايي ميكنن كه كل ساختمون 12 طبقه ميلرزه ولي همه ميان بيرون و گوش ميدن تازگيا كه همه بيخيال شدن كسي بيرون نمياد حالا اون ور دنيا براشون پرونده تشكيل ميدن چقدر براشون مهمه- حالا بشين بگن باز آمريكا بده

  19. یاس می‌گوید:

    اینا زن و شوهر نیستن!امروز تو روزنامه نود زده بود نامزدش یعنی فی الواقع دوست دخترشه!تازه میگن احتمال داره ک حامد از ممفیس اخراج شه.

پاسخی بگذارید

