عکسهای اجرای مشترک ریحانا،نیکی میناج و کانی وست در مراسم Hammerstein Ballroom

فرستاده شده: نوامبر 26, 2010 توسط Admin در Celebrities, Rihanna
برچسب‌ها:, ,

عکسهای اجرای مشترک ریحانا،نیکی میناج و کانی وست در مراسم Hammerstein Ballroom

ریحانا به همراه دو رپر مشهور نیکی میناج و کانی وست در مراسم Hammerstein Ballroom دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    مرسی

  2. ava می‌گه:

    يعني آخه چقدر اين ريانا نازو خوشگل و دلچسبه … عاااااااااااااالللييي … تيپش عاليه … اين موهاش هم خييييييييلي دوست دارم …

  3. مهشید می‌گه:

    موهای ریحانا بهش میاد قیافش خوب شده!

  4. مهشید می‌گه:

    عکس 4چرا اینجریه؟؟؟!!!!چه جسارتا!!!!

  5. Arash می‌گه:

    ریحانا خوبه از این تیپا که با کلاسن بزنه عالیه
    ولی اون نیکی کوتوله رو ببین
    خیلی افتضاحه
    از آدمای که هنر ندارن و با نشون دادن خودشون پول جمع می کنن متنفرم
    اینم لباسش افتضاحه آدم خل و بی ادب
    کانی هم
    .
    .
    .
    .

    حالم بد شد

  6. شمیم می‌گه:

    این مدل مو به ریحانا نمـــــیاد،نیکی چه هیکلِ ضایعی داره!!

  7. مهشید می‌گه:

    چقد این مو زرده هیکلش ضایس!!دلش خوشه خانندس!ههههههه!!!!

  8. Mehrdad می‌گه:

    ری ری ک واقعا» صدایی داغی داره اما موهاش قرمزکم نبود فرشم کرده
    تو عکس 4 🙂 مجبوره این قدر تنتگ بپوشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا» بهش نمیاد…

    میناج هم رپر خوبیه اما موهاش ضایع شده شدید نمیدونم چرا رنگ کردن مو الان تو سلبریتی ها مد شده….چقدر لباسش بده پشت و رو !!!!!!!!
    کاینی وست….(نظری ندارم دربارش…)

  9. یاس می‌گه:

    خودش ک خل شده هیچ داره مابقی خل و چلا رو هم میگیره زیر سایه ش.غلط نکنم میخواد انجمن منگلان هالیوود رو تشکیل بده!

  10. ان شرلی می‌گه:

    سال‌ها قبل زمان برايم هيچ اهميتي نداشت اما حالا زندگي‌ام بسيار عوض شده، حالا ديگر ساعت‌ها، دقيقه‌ها و ثانيه‌ها را مي‌شمارم و در آن‌ها تامل مي‌كنم، مي‌خواهم ازهمه اين لحظات بهره‌مند باشم. من فراموش كرده بودم كه بايد به سهم هر لحظه زندگي كرد……
    تقدیم به شوکولم و اوا و همه بچه های سلب دیلی

    • یاس می‌گه:

      فدات شه پارکینگ

      • یاس می‌گه:

        پس راسته ک میگن از دل برود هر آنکه از دیده برفت
        اینجور دوست داشتنای مقطعی رو نمیخوام!

    • ava می‌گه:

      مرسييييييييييي آني جون

      • ان شرلی می‌گه:

        تشکری نیاز نداره بچه ها…حقیقت بود!من بدون شما ها و سلب دیلی میمیرم

      • Mehrdad می‌گه:

        منم همینطور
        اما ان شرلی رفیق نیمه راه نشیااااااااا
        وسطای راه بگی مهرداد خره کیه؟؟؟؟؟
        اصلا» سلب دیلی چیه؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گه:

        شوکول ما ک بی شما …
        مهرداد من ممکنه رفیق نیمراه شم اما تو و تمام دوستای سلب دیلی رو هیچگاه از خاطرم بیرون نمیکنم.

      • ان شرلی می‌گه:

        نه عزیزای دلم…من همیشه باهاتون میمونم….

      • Mehrdad می‌گه:

        ممنون ان شرلی دلگرمی دادی ب من…
        ی کم از معرفتت ب مامی ما هم بده…

      • ان شرلی می‌گه:

        من از مامی تو معرفت رو یاد گرفتم….داره سر به سرت میذاره
        من حالم خوب نیست بچه ها…ببخشید

      • یاس می‌گه:

        کاش سهعیده و آرش کامنتتو نبینن مهرداد ک دوباره سوژشون داغ میشه! میشه بپرسم for what رو لز کجا آوردی؟! باید بگی why
        دستت درد نکنه حالا ما شدییم بی معرفت؟!

      • Mehrdad می‌گه:

        باشه اگه میخوای ادامه نمیدیم….
        خوب بخوابی
        با ارزوی شادکامی

      • یاس می‌گه:

        خدا مرگ بده پاریسو. اس بده بینم چته!
        مرسی نگو شوکول شرمنده میخوای بکنی منو؟!
        مهرداد خان باشه.1ی طلبت!

      • Mehrdad می‌گه:

        با تو نبودم فور واتو که آخرش دی رونمیبینی؟؟؟؟(یعنی برای خنده)
        دوما» فور وات یعنی برای چی (اخرش دی رو هم توجه کن)
        سوما» بی معرفت نه آخه گفتی میری/ناراحت شدمم/

      • Mehrdad می‌گه:

        ب من نگو مهرداد «خان» ک حالم بد میشه مامی جوووووووووووون
        من گفتم بی معرفتی چون گفتی میرم (رفیق نیمه راه میشم)
        بدون سلب دیلی بدون تو برای من هیچی نیست

      • Mehrdad می‌گه:

        یاس چرا جواب نمیدی….

      • یاس می‌گه:

        قربونت شه پاریس اشتباه شد عسلم میخواستم بنویسم هرداد جان اشتباه ش.بخش.
        مهرداد عزیزم منم ی سری مشکلات دارم داره شدت یگیره.اگه ی روز دیگه نیومدم دلیل فراموشی نیست
        ودوستت دارم تو همیشه در قلب منی عسل مامی

      • Mehrdad می‌گه:

        نگفتی مامی جوووووووووووووون
        «برای چی» میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Mehrdad می‌گه:

        ممنون نظر بالاییم قبل از نظرت بود یاسی
        ممممنون تو هم همیشه در قلب منی
        و بدون اگه ی روز نیای منم نمیام

      • یاس می‌گه:

        نه عسلم همه اونایی ک میان تو زندگیت ی جور بازیگرن نقششون ک تموم بشه میرن.دل ب نقابها نبند.صور همه فریبنده اند دل ب اصل بده و اهدافتو درپی بگیر عسیسم

      • Mehrdad می‌گه:

        کاملا» دل سرد شدم….

      • یاس می‌گه:

        چرا و از چی دلسرد شدی عسلم؟

      • Mehrdad می‌گه:

        هیچی…
        از نظری ک دادی وقتی خوندم ی چیزی احساس کردم تو درونم مرد….
        و نوشتمش

      • یاس می‌گه:

        عزیزم تو تازه اول راهی!قوی باش. تندبادهای زیادی هست تو زندگی ک دربرت میگیره باید بتونی توش دووم بیاری.اگه احساسی باشی میشکنی و شکست خیلی تلخه و بعضا» غیرقابل جبرانه.دل ب غریبه ها نبند…
        دوستت دارم از اینجا تا بینهایت

      • Mehrdad می‌گه:

        منم خیلی دوست دارم ب اندازه تمامی ستاره ها ی کهکشون ها
        ولی خب دیگه خاموش شد دیگ کاریش نمیشه کرد مرد…

      • یاس می‌گه:

        آهای بی وفا دیگه دوستم نداری؟!

      • Mehrdad می‌گه:

        چرا …
        من ک گفتم دوستت دارم اندازه ی تمامی ستاره های کهکشون
        روشنش میکنم تا وقتی هستی روشنه!!!!!

      • یاس می‌گه:

        پس راسته ک میگن از دل برود هر آنکه از دیده برفت
        اینجور دوست داشتنای مقطعی رو نمیخوام!

        دوست دارم اونایی دوستم دارن حتی وقتی نیستمم ب یادم باشن

      • Mehrdad می‌گه:

        منظورم از هستی=دنیا و جهان بود
        یعنی تا قیامت و تا موقعی ک دنیا هست دوستت دارم
        راست نمیگن اونایی ک میگن انچه از دیده رفت از دل برود
        دروغه حداقل درباره ی دوست داشتنه من و حسه من برای تو…

      • یاس می‌گه:

        نه! توجیح بیخودی نداریم! اونطوری ک تو میگی ی فعل جملت کم داره.ی بار دیگه بخونش!
        تازشم من منظورم خودم نبود آدمای دیگه بودن وگرنه تو عسل منی و هیچوقت تنهات نمیذارم.
        دوست دارم خیلی زیاد ب ابروهاتم خیلی میاد

      • Mehrdad می‌گه:

        روشنش میکنم تا وقتی هستی روشنه!!!!!

        نه دیگه نوشتم روشنش میکنم خب
        بعدش نوشتم تا وقتی هستی(جهان) روشنه…
        یعنی تا وقتی ک دنیا روشنه در حال کاره و میچرخه و نور ستاره ها وخورشید میتابه…
        دیدی توجیح نیست
        بای من رفتم بخوابم

      • یاس می‌گه:

        Have a nice dream

  11. ساغر می‌گه:

    بقيه لباسش كو………؟ ميگه جونه من بهم نگاه كنيد بيشتر ب من نگاه كنيد……واقعا يعني چي؟؟
    ……و ريحانا همچنان رو اعصابه………..

  12. *مهتاب گلی* می‌گه:

    میبینم که نامزد گل من اینجاست.قربون اون موهای قرمزت برم من.
    عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  13. نگار می‌گه:

    مانليييييييييي بدوووووووو ريانات اومده ريانا خوب شده

  14. love selena می‌گه:

    واییییی …. این rihanna جییییییگر منو نیگا چه آتیشی شده !!!!!
    عروووووسک خوشملم …
    هیکلش رو دست هر چی مدله زده …
    پاهاشو خدای من ….. خیلی خوش تراشه …
    لباسشم خیلی خوشمل وشیکه اینجا ….
    موهاشم خیلی عروسکی و جذابه …
    چشماشم خیره کننده … واقعا جادووو میکنه چشماش ….
    صداشم که اصلا قابل توصیف نیست …….
    محشششششششششششره … فریاداشم گوش نوازه …..
    اوج صداش بی نظییییییییره …

    حرف نداره …
    عاشششششششششششششقششششششششششششم

    مرسی مرسی مرسی مرسسسسسسسسسسسسی

    • Mehrdad می‌گه:

      پس نیفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      راستی غزل خانم شما هم هنووووووووووز نخوابیدی!؟

      • ان شرلی می‌گه:

        مهرداد جون ساعت که 11 هم نشده
        هنوز که سر شبه

      • Mehrdad می‌گه:

        آخه نه که ما مسیولیت سنگینی بر دوشمونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        گفتم ی وقت غزل خواب نمونه گناه داره!
        میدونی ک ما چقدر دل سوزیم!!!!!!!!!!!!

      • یاس می‌گه:

        الان مهرداد دیگه باید بخوابه!

      • ان شرلی می‌گه:

        الهی…نمیدونستم

      • love selena می‌گه:

        نه بابا خواب چیه … تازه گرم شدم …
        به قول آنی خوشملم (که دلم واسش اندازه مژه مورچه شده بود ) تازه سر شبه !!!!!!

      • ان شرلی می‌گه:

        مرسی غزل جون…عزیز دلم .منم خیلی دلم واست تنگ شده بود
        قربونت برم

      • Mehrdad می‌گه:

        بله شما تازه گرم شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        فقط بپا فردا یخ نکنی غزل
        برای خودت گفتم
        چون خیلی بچه ها امید داشتن فردا تعطیله اما خب نشد….

      • love selena می‌گه:

        مرسسسی جییییگر ….
        فردا ما کاری میکنم که معلما یخ بزنن …. خودمون که همیشه داغیییییییییییم !!!

        آنی جووون خوشملم دل به دل راه داره عزیز دلم

      • Mehrdad می‌گه:

        پس ایوول غزل جون
        امیدوارم مدرسه رو منجمد کنی!

      • love selena می‌گه:

        امیدوار نباش ..مطمئن باش !!!!!!!

      • Mehrdad می‌گه:

        قربونت حواست باشه فقط بچه ها کاپشن بپوشن!
        راستی من چند کیلو نوشابه دارم بدم میبری مدرسه تون تگری کنی بیاری؟؟؟

      • love selena می‌گه:

        در مورد اون نوشابه ها شرط دارم …یه کیلوشو خودم بر میدارم ….
        خیالتم از بابت بچه ها راحت اونایی که باحالن و از خودمونن که مثل خودمون داغن … اونایی هم که لوس و خودشیرینن همون بهتر که یخ بزنن ….

      • یاس می‌گه:

        بچه همبچه های قدیم.یخونوشابه چیه!
        من قد تمام سالای عمر شماها تو مدر3 خرابکاری کردم.ماشین بیش از 10 تا معلمو پنچر کردم.دیوار کلاسو سوراخ کردم درشو کندم میزو کج کردم 1ی از معلمای دبیرستانو گریوندم رو تخته سیاه رو با لاک نقاشی کردم معاون و مدیر مدر3 رو خیس کردم برق سالن مسابقات قرآنو قطع کردم
        لحیم ذوب شده رو ریختم رو دست معلم حرفه تمام معلما رو ب ستوه آوردم و بسیاری کار دیگه اونوقت شما دلخوش ب یخکردن نوشابه اید؟!

      • Mehrdad می‌گه:

        باهات موافقم غزل عین خودمون داغن
        و یاسی چ رزومه ی پر افتخار ی داری…..

      • یاس می‌گه:

        تازه اینا ی گوششه مادر مابقیشو نگفتم چون بدآموزی داره!

      • love selena می‌گه:

        باشه یاس چرا میزنی ؟؟؟؟؟ نگاه کن کبود شدم …
        ولی بحث ما خرابکاری و اذیت کردن نبود مگر نه من غلط کنم در برابر شما استاد بزرگ چیزی از خرابکاری بگم ….. بحث ما سردی و گرمی بود …. (چه بحث جالبی !!!!!!)
        یاس خوشمل ( استاد بزرگ بالا آوردن جوون معلمها) و مهرداد جیییییگر (پسر محترم استاد بزرگ بالا آودن جووون معلمها )شرمنده ولی مامانم مثل چی بالای سرم ایستاده میخواد از پای کامپیوتر بلندم کنه …
        ببخشیدولی من باید برم … باییییی !!

      • Mehrdad می‌گه:

        من ک ی رفیق داشتم
        خیلی شر بود
        ناظم رو زد و بعد از مدرسه فرار کرد و ماشین ناظم و مدیر رو پار ه کرد لاستیکاشونو
        و حتی ی بار معلم ریاضی مون زد تو گوش یکی از بچه ها بعد معلممون تازه 206 گرفته بود رفت دهن 206 رو آسفالت کرد پسره خط کشید و با گچ رنگ کرد پنچر کرد
        ک تو مدرسه 2 ماه از بچه ها باز جویی میکردن من میدونستم کار کیه نگفتم…
        و بعد از اون معلممون باز اتوبوس و مترو میومد مدرسه

      • Mehrdad می‌گه:

        خوابهای خوبی ببینی غزل جون
        البته مامی عزیزم منم میرم بخوابم دعوام نکنیا…
        بای تا فردا ساعت 3 4 ظهر…

      • یاس می‌گه:

        ایول دمش مذاب از جنس خودم بوده ولی من بی ادبی نمیکنم ب معلما!ولی عسلم تو از اینکارای بد نکن . پسر خوبی باش تا مامی بهت افتخارکنه. گناه داره مامانت اگه قرار باشه هرروز بیاد تو مدر3
        در وصف خودم همین بس ک ی سال نمره انضباطم1- شد!
        مامی جون شبت خوش برو بخواب ک فردا باید بری پی کسب فضائل و مکارم

  15. ونوس می‌گه:

    موهاش خیلی زشت شده.
    اما تیپش خوبه.

  16. fati می‌گه:

    چقد اینا خوشگل کردن.(الکی!)
    غزل خانوم شما تا حالا از کسی بدتون اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟ مث اینکه عاشق همه اید
    ریحانام با این موهاش دیگه شورشو دراورده!قبلا بهتر بود

  17. سعیده می‌گه:

    چقدر اين مدل مو به ريحانا مياد آلبومش كه تركونده عاشقه دونه دونه آهنگاشم

  18. Maneli می‌گه:

    az nicki o kanye khosham nemiad!rihanna ham inja khub nashode

  19. Cute Cat می‌گه:

    چقدر نیم بوت ریحانا و کفش نیکی نازه.من عاشق ریحانام ولی چرا خز کتش رو با اون موهای مصنوعی فرفریش ست کرده؟؟!!

پاسخی بگذارید

