مجموعه عکسهای کاملی از فیلم «توریست»+معرفی فیلم

فرستاده شده: نوامبر 26, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Johnny Depp, معرفی فیلم, عکس فیلم
برچسب‌ها:, ,

مجموعه عکسهای کاملی از فیلم «توریست»+معرفی فیلم

عکسهای کاملی از فیلم «توریست» با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ

این فیلم در 10 دسامبر 2010 (دو هفته دیگر) به اکران جهانی در خواهد امد و پیش بینی میشود گیشه ها را به تسخیر خود درآورد.

عنوان فارسی: توریست

کارگردان: Florian Henckel von Donnersmarck

تاریخ عرضه: 10 December 2010

ژانر: درام ، مهیج ، اکشن

بازیگران:

Johnny Depp

در نقش

Frank Taylor

Angelina Jolie

در نقش

Elise

Paul Bettany

در نقش

Rufus Sewell

در نقش

English man

Timothy Dalton

در نقش

Ralf Moeller

در نقش

Raoul Bova

در نقش

Steven Berkoff

در نقش

Igor Jijikine

در نقش

Demidov’s Thug

Jean-Marie Lamour

در نقش

French waiter

فیلمنامه: Julian Fellowes ، Christopher McQuarrie

محصول کشور: ایتالیا ، آمریکا ، فرانسه

خلاصه داستان فیلم:

فرانک تایلور ( جانی دپ ) بعنوان یک توریست قصد مسافرت به ایتالیا را دارد که در قطار با زنی بنام لیز ( آنجلیا جولی ) آشنا می شود. در ایتالیا لیز خود را به فرانک نزدیک کرده و این دو با ههم همراه می شوند اما فرانک بزودی متوجه می شود که درگیر یک ماجرای بین المللی شده و هر لحظه خطر جانش را تهدید می کند…

+++++

در همین زمینه:

اولین عکسهای منتشر شده از فیلم «توریست» The Tourist با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ

دانلود تریلر اصلی فیلم «توریست» The Tourist+عکس

دیدگاه‌ها
    • ان شرلی می‌گه:

      اول از همه سلام….من نبودم حسابی خوش گذشت!
      تبریک ماریا جان که 1 شدی!
      خوش امد میگم به اونا که جدید اومدن!
      مرسی نگار جان و غزل جون عزیزم منم دلم واسه همتون تنگ شده بود خیلی.
      این چند روزه بدون سلب دیلی خیلی سخت و بد بود…..

  1. marya.b می‌گه:

    باید فیلم قشنگی باشه…
    i cant wait to see it

  2. نگار می‌گه:

    مهرداد جان ميتوني به من ادرس يک سايت اپلود عکس که فيلتر نباشه بدي مرسي

  3. love selena می‌گه:

    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (جیغ بنفش )
    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (این یکی فرا بنفش بود )
    خدای من ….
    من عاششششششششششششششششششششششششششق جانیم …
    معرکست این مرد ….
    بی همتاست ..
    بی نظییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییره …
    عاشق اون چهره ی هپلی و به هم ریختشم …
    موهاش خیلی بامزست …
    چشماشم خیلی خیلی خوشمله ….
    بازیشم بی نظییییییییییییییییره …
    خیلی رووون و قشنگ بازی میکنه …
    اصلا تا حالا فیلم ضعیفی ازش ندیدم …
    خیلی خیلی تاثیر گزاره بازیاش …
    من که دیگه نمیتونم چیزی بگم …. از این مرد بی نظییییییییر هرچی بگم کمه !!!!
    عاششششششششششششقشششششششششششششششششششم…

    آنجی هم که یکی از شیک ترین چهره های هالیوودی رو داره …
    چشماش خیلی خیره کننده و جذابه …
    موهاشم خیلی خوش حالت و خوش رنگه …
    گونه های زیبایی هم داره …
    بازیشم خیلی رووون و زیباست … این رو با بازی کردن نقش های متفاوت ثابت کرده ….

    کلا هر دوتایشون عششششششششششششششششقن
    یه فیلم با چنین داستان قوی و با داشتن چنین بازیگرای بی همتایی اگه دنیا رو نترکونه عجیبه ….
    این که فروش این فیلم بالاست که نیاز به پیش بینی نداره …. مسلما «گیشه ها رو تسخیر میکنه » !!

    مرسی admin عزیز از این پست های متفاوت و جالبت ….
    پستاتون همیشه بی نظیر و تکه …..
    واقعا خسته نباشید …..

    • Mehrdad می‌گه:

      با تک تک کلماتش موافقم

      • love selena می‌گه:

        قربووونت برم ….
        فقط یه چیزی با اون جیغاشم موافقی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        خیلی گوش خراشنا !!!!
        از من گفتن بوود !!

      • Mehrdad می‌گه:

        گفتم کلمه نه جییییییییغ فرا بنفش و بنفش
        اینا کلمه نیستن…..
        🙂

      • love selena می‌گه:

        چرا ….
        واسه مادخترا جزو کلمات حساب میشه …
        آخه ما آکثرا با جیغ با هم دیگه حرف میزنیم و به هم علامت میدیم و با هم دعوا میکنیم ….
        و از اون جایی که شما گفتی با تک تک کمات من موافقی پس قطعا جیغم جزوشون بود …
        برای همینم من اخطار کردم ..

        (خیلی خوب برای درس امروز کافیه … جلسه بعد تاریخچه کامل جیغ پرسیده میشود )

    • j.sparrow می‌گه:

      غزل راست میگه……..مثلا منو ببینین……….
      یهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه…………………………………………….(البته من شخصا بلد نیستم جیغ بزنم……..اصولا حرفامو با صدای سگ به دیگران میرسونم…….)
      جیغ تاریخچه کلی داره..که هم زمان با دوران پرکامبرین به وجود اومده…..از اون موقع تحولاتی توش به وجود اومده که غزل بهتون یاد میده…)

  4. j.sparrow می‌گه:

    سلام…..چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    وای…………جانی من…………..الهی قربونش بشم…………
    عزیزم……………………………تو رو خدا موهاشو ببینین .در هر صورت عشقه……….
    این بشر بازیش محشره اصلا نگاش می کنم اشک تو چشمام جمع میشه………………..
    واقعا محشره……………………………..
    معرکست………
    تا حالا نشده تو فیلمی بازی کنه و اون مشهور نشه……………………
    از بس قشنگ بازی می کنه………………………
    تمام حرکاتش طبیعیه………………………ریشش خیلی قشنگه………
    عاشق لبخندای موزیانشم…………..مثه خودمه(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    اون طرز نگاه کردنش هم خیلی قشنگه ……………..
    اون وقت آنجی با جانی من(نزن غزل همون نصفش که مال خودمه)
    تو یه فیلم بازی می کنه تازه تو فیلمه می بوسش ………………؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    من فقط دستم بش برسه…………………..اصلا میرم به برد(همون طور که می دونین برد پسر خالمه!!!!!!)
    می گم بیا زنتو بببر………..
    چه معنی داره اصلا……………..مامان……………من جانی می خوام………….
    دارم میمیرم………..
    خیلی گلین …………….مرسی…..مرسی مرسی…….از این که
    این پستو گذاشتین ……….دارم ذوق مرگ میشم………
    دارم میمیرم…………مردم.

    • j.sparrow می‌گه:

      چشمای آنجی رو توی عکس اول نگاه کنین………
      فوق العاده قشنگه……………
      حالا چون خوشگله معنی نمیده بیاد با جانی من فیلم بازی کنه…….
      با کی……..اونم با جانی من.

      • j.sparrow می‌گه:

        ببخشید من نمیتونم طاقت بیارم………………
        داره منو می کشه…………..
        فشارم زده بالا تو مغزم………….
        قلبمم اومده تو دهنم………………..(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
        جانی………………
        من اگه یه روز به آخر عمرم مونده باشه باید برم این مردو ببینم………
        خدا …………………
        دوسش داررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممممم.
        عاشقشششششششششششششششششششششششم.

      • love selena می‌گه:

        اااا …. تو مگه تو کامنت بالایی نمردی ؟؟؟؟
        حالا که دوباره زنده شدی پیشنهاد میکنم از زمانت به خوبی استفاده کنی چون تا یک ساعت دیگه میمیری!!! یعنی من میکشمت !!!!
        آخه واسه چی نوشتی «جانی من » ؟؟؟؟؟؟ مگه از جوونت سیر شدی ؟؟؟؟

      • Mehrdad می‌گه:

        آره راست میگه غزل
        کتک میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        🙂

      • j.sparrow می‌گه:

        هی …………صبر کنین فرزندان من…………
        چند نفر به یک نفر ………..
        یعنی باید به بزرگ تر احترام گذاشتا ………….!!!!!
        بفرمایین بزنین راحت باشین …………..
        از این به بعد هر کی ناراحت شد بیاد رو من خالی کنه عادت دارم …………(ستاد خالی کردن اعصاب بر روی اجسام سخت !!!!!!)
        ولی اون جانی مال خودمه ……..یه تار موشم به تو نمیدم غزل!!!!!!!!!!
        همش مال خودمه………
        عاشققققققققققققققققققققققققشششششششششششش
        ششششششششششمممممم.
        ع ..ا …….ش………ق..ش…….م……..

        مهرداد جونم شما هم جون من و جانیم خشن نباش…….
        آخه من گناه دارم ………..دلتون میاد…..
        من مظلوم ……..اصلا یه ستاره بگی همه می دونن من چه قد رمظلومم دهن باز کنم همه می فهمن
        که چه قدر مظلومم …آخه فقط یه ستاره مثل من هست دیگه!!!!!!!!!!!!!!

  5. ava می‌گه:

    بايد جالب باشه …

  6. Mehrdad می‌گه:

    شبی دیدم توی خوابم
    ته دریا زیر آبم
    زیر آبها میزنم ساز
    توی آبها میخونم باز
    شب دیدم توی خوابم
    روی ابرا پیش ماهم
    ماهو ناهید
    منو خورشید
    خدا تا صبح منو میدید
    تا صبح شد
    زنگ ساعتها در اومد
    بازی شبونم بازم مرد
    تا صبح شد
    بوق ماشینا در اومد
    آبی بیکرانم بازم مرد
    نور قرمز ته دریا
    بازی موج روی دریا
    دوباره صبح
    دوباره رنگ
    دوباره روز
    دوباره جنگ

    ب نظرتون این شعر قشنگه؟
    اگه میخواین لینک آهنگشو بدم؟

    • یاس می‌گه:

      افتضاح کلمه صغیری هستش وا3 این شعرواره! یعنی اگه بگی افتضاح بود ازش تعریف کردی.
      عسلم اینو از کجا پیدا کردی ی فاجعه ی هنری بود تا اثر هنری!هرکی ی چیزی میگه تو تکرارش نکن مامی.بده!

      • Mehrdad می‌گه:

        مامی جون این جدید ترین آهنگ The Ways معروفترین گروه راک پارسی ایرانه
        این آهنگ حدود 3 میلیون بار از سایتهای مختلف دانلود شده
        و وقتی خونده میشه خیلی زیباست
        لینکشو میخوای؟؟؟؟؟؟؟
        ………………………………………………………………………..
        راستی ی سر ب پست دوتزن بزن
        آقای آدمین جواب شما رو دادن

      • Mehrdad می‌گه:

        http://haena.mihanblog.com/post/175
        اینم لینک دانلود کل آلبوم این گروهه
        تو آهنگها «خواب بازی » رو پیدا و دنا کن قشنگه
        راستی من تو این وبلاگم نویسنده ام و این پست رو من برای این وب گذاشتم

      • یاس می‌گه:

        پس تو کی درس میخونی مهرداد؟! اینا همش باد هوا ست تو رو خدا حواست رو جمع کن.فردا افسوس خوردن کاری واست نمیکنه.از امروز باید آیندتو بسازی.اینا رو گفتم چون دوستت دارم عزیزم.
        بله مطلب آقای ادمینم خوندم.خیالم راحت شد.

      • Mehrdad می‌گه:

        عرضم ب حضورت من نیم ساعت دیگه باید برم درس بخونم
        دیروز و پریروز هم کم اومدم
        ماهی ی بار برای اونا پست میزارم
        و کاری ندارم دوباره 8 میام کاری ندارید؟

      • Mehrdad می‌گه:

        فعلا» بای….

      • Mehrdad می‌گه:

        راستی یاسی ججججججججججججججون
        نه موقعی ک زیاد میام وقتمون آزاده و تعطیلاته میگی چرا زیاد میای
        نه ب این ک وقتی کم میام میگی ستاره سهیل شدیم
        نمیدونم ب کدوم ساز برقصم(البته من رقصیدن بلد نیستم!!!) 🙂
        8 دوباره میام فعلا» بای….

  7. یاس می‌گه:

    فکر کنم فیلم جالبیه.باید ببینمش بعد نظر بدم

    • Mehrdad می‌گه:

      مامی جون این جدید ترین آهنگ The Ways معروفترین گروه راک پارسی ایرانه
      این آهنگ حدود 3 میلیون بار از سایتهای مختلف دانلود شده
      و وقتی خونده میشه خیلی زیباست
      لینکشو میخوای؟؟؟؟؟؟؟

  8. ونوس می‌گه:

    باید فیلم قشنگی باشه.

  9. sahar می‌گه:

    این فیلم واقعا دیدن داره دوتا هنرمند واقعی وبا حال مخصوصا جانی خیلی دوست دارم هر چه زودتر این فیلمو ببینم.

  10. شمیم می‌گه:

    آنجی تو این فیلم واقعــــا محشر شده،خیلی دوست دارم فیلمشوووو ببینــــم!!

  11. مهشید می‌گه:

    باید فیلم خوبی باشه.چقد گریم انجلینا قشنگه.مدل موهاش بهش میاد.

  12. Arash می‌گه:

    این برای آنجی
    …………. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
    . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
    . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
    . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
    . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
    . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
    . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
    . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
    . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
    . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
    .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
    .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
    . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
    . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
    . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
    . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
    . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    چون زنی حقوق بشر دوست.با کلاس.هنرمند است
    و جانی هم بازیگر بی نظیریه

  13. fati می‌گه:

    خوب شد اقا آرش نظر داد.!.
    .
    .
    جانی رو عشقه.امیدوارم این یکی رو آنجی از راه بدر نکنه!!
    .
    .
    جانی جادوگره!

    • j.sparrow می‌گه:

      جادوگر از کدوم لحاظ عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
      از اوناش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اصلا همه چیز جانی منحصر به فرده ……نگاهش….موهاش…..
      از اون جادوگر های گله………قربونش بشم………..

  14. سعیده می‌گه:

    ميتركونه اين فيلم فقط و فقط به خاطر جاني دپ و اينكه اين دوتا تا حالا همبازي نبودن

  15. سونا می‌گه:

    وای خیلی از جاناتان خوشم میاد.
    خیلی خوب بازی می کنه./
    دم نیکلاس کیج گرم که اینو بازیگر کرده.
    وای چه فیلمی شه این فیلم.

پاسخی بگذارید

