جديدترين عكسهاي شارون استون در بورلي هيلز

فرستاده شده: نوامبر 27, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Sharon Stone
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي شارون استون در بورلي هيلز

شارون استون در حال خروچ از رستوران Mr. Chow در بورلي هيلز ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گه:

    از نقشش تو فیلم زن گربه خوشم اومد
    خیلی خوب نقش آدم بد رو ایفا کرد
    پیر شده

  2. یاس می‌گه:

    عجوزه خیلی واسش مناسبه!
    خوشم نمیاد ازش
    مهرداد تو وبت کامنت گذاشتم تو همین پست آخرت برو بخونش!

  3. مهدي می‌گه:

    اين چيه پوشيده ؟ ! !!!!! دامنه ؟ ! !!!
    يه جوريه انگار مصنوعي هستش انگار با فتوشاب روش دسكاري كردن اصن طبيعي به نظر نمياد.
    مثه اينكه با ماژيك فسفري رنگش كردن ! !!!!!!!!!!

  4. نگار می‌گه:

    کپي برابر اصل مدناست اخلاقش

  5. سعیده می‌گه:

    بچه ها انقدر به سلبریتی ها فحش ندید تو رو خدا
    شارن استون واسه خودش دورانی داشت ما هممون پیر میشیم اگه بریتنی و ریحانا هم پیر شه بهش میگید عجوزه ؟!

  6. Cute Cat می‌گه:

    من از فیلم غریزه اصلی ش خیلی خوشم میاد.

  7. ان شرلی می‌گه:

    مرسی دانیل جوون

  8. سارا می‌گه:

    به به من آمده امممم چه خبر بوده سلب دیلی من نبودم
    چقد دامنش رویاییه، یه جورایی تخیلیه

    • ان شرلی می‌گه:

      وای سارا خیلی خوشحالم برگشتی
      ما مردیم از دلتنگی دختر

    • یاس می‌گه:

      سلام عسیس دلم.نبودی دلم قد سوراخ جوراب مورچه شده بود واست.اینقده ازت یاد کردم.
      نبودی همش از تیلور و جنیفر آنیستون میذاشتن!خوشحالم ک برگشتی
      حالا شیری یا روباه؟

    • Mehrdad می‌گه:

      به به آمدی
      چطمولی؟
      بابا نبودی یاسی و انی و من مردیم….
      آخه هی از جنیفر انیستون و تیلور پست ول میدادن!

      • سارا می‌گه:

        شانسه منه دیگه حالا که اومدم تا یکسال دیگه از هیچکدوم خبری نمیشه

      • یاس می‌گه:

        پس میخوای برو.(شوخی کردما)
        من همش اشاره میکردم توی اون پستا ک تو خیلی بدشانسی ولی الان دیگه مطمئنم چون حالا ک برگشتی آرشیوم پاک شده.متاسفم سارا

      • Mehrdad می‌گه:

        نه…
        یعنی کاملا» نه بگرد هست

      • سارا می‌گه:

        تف تووو روحه هر کی فیلتر میکنه

      • Mehrdad می‌گه:

        من تو روز بعد از فیلترینگ همینو نوشتم
        اما انگار آقای مهدی و بعضی ناراحت شدن
        آره تف تو روش

      • یاس می‌گه:

        نه ساراجون تف کمه!
        موقعیت جدید شغلیتم بهت تبری کمیگم همراه با آرزوی موفقیت واست

      • ان شرلی می‌گه:

        منم تبریک میگم سارا

      • سارا می‌گه:

        شاید الان اوج احساسم رو درک نکنید اما من از خدا میخوام که تک تکتون رو تو همچین موقعیتی قرار بده و هرچیزی که به خیالتون دست نیافتنیه بهتون ببخشه و اون موقس که می فهمید خدا چقد بزرگه، همونکه تو اوج نا امیدی دستتو می گیره فقط کافیه ازش بخوای
        10 شب اول ماه محرم دلتونو باهاش صاف کنید جواب می گیرین دوستای گل و خوب و پاکم

      • ان شرلی می‌گه:

        وای سارا 10 تا محرم اومد رفت 10 تا شد 20 تا….10 شب شد 100 شب نشد سارا…!

      • یاس می‌گه:

        نمیخوام ریا کنم اما پای برهنه هم رفتیم تو تاسوعا و عاشورا ولی خبری ازهیچی نشد!
        خوشبحالت سارا کاش منم میفهمیدم خدا کریمه یعنی چی!

      • سارا می‌گه:

        آنی جونم دلتو صاف کن تا سیمت وصل بشه، ازش چیزی نخواه چون اینطوری خودتو گول میزنی، فقط بگو راضیم به رضای تو، توکل کن باور کن یه جایی که امیدت از همه جا قطع میشه اون لحظه ای که فکر میکنی دیگه هیچ اتفاقه خوبی در انتظارت نیست همچین جوابتو میده که فکرشم نمیکنی
        فقط اینو همیشه به یاد داشته باش که خدا دعای آدمای دلشکسته رو زودتر مستجاب میکنه چون اون موقع دیگه امیدت از همه جا بریده میشه و تازه میفهمی که جز خدا هیچکس رو نداری

      • ان شرلی می‌گه:

        چشم سارا جون…ولی شوکول میدونه که
        همه اینا که گفتی من انجام دادم…نشد…صلاح بود که نشه!شکر خدا

      • سارا می‌گه:

        یاسی جونم اینی که میگمو تا حالا چند مرد دیدم گاهی وقتا شده یه چیزی رو دوست داشتم اتفاق بیوفته ولی نمیشد بعد یه مدت چیزی ازوون بهتر که حتی نمیشد باهاش مقایسه کنی برام اتفاق می افتاد و این واسه این بود که صبر کنم تا خدا خودش بهترینو برام انتخاب کنه

    • ava می‌گه:

      سلام سارا جون …
      welcome back 🙂

    • سعیده می‌گه:

      آخ جون سارا جونم دلم برات یه ذره شده بود

    • سعیده می‌گه:

      قربونت برم
      همیشه وقتی از تیلور یه پست میومد با بچه ها جاتو خالی میکردیم

  9. ava می‌گه:

    خيلي خانوم خوشگليه … من عاشق قيافه جوونياشم … هنوزم خوشگله ، هيكلشم عاليه … با وجود همه چروكاش هنوز جذابه …

    • Mehrdad می‌گه:

      جذاب؟؟؟؟؟؟؟
      مگه با چشمه برزخی مدل 90 نیگا کنی!

    • ان شرلی می‌گه:

      اره اوا جووینیاش خیلی خیلی زیبا بود…پیر شده دیگه

      • ava می‌گه:

        آره آني جون … به نظر من بي نظير بود از زيبايي … پيري هم واسه همه هست ديگه …آدم پير شد كه نبايد سرشو بذاره بميره يا همش لباس هاي مامان بزرگي بپوشه …

    • ava می‌گه:

      بسسسسيار جذابه ، در مقايسه با خانوم هاي هم سن خودش … البته معلوم براي سن شما نه ،‌جاي مامان بزرگته … يا شايدم من چشم برزخي دارم !

      • Mehrdad می‌گه:

        شایدم شما چشم برزخی داری
        اما خدایی مثلا» همسنش مدنا بهتره یا این؟؟؟؟
        از شما میپرسم ک چشم برزخی داری.

      • ava می‌گه:

        به نظر من هم مدونا و هم شارون جووني بسيار زيبا بودن ،‌الان هم خوب هستند، ولي شارون شيرين تر و خنده رو تره ،‌بيشتر از قيافش خوشم مياد…

  10. Mehrdad می‌گه:

    بابا بچه ها اینقدر شلوغ کردید یادم رفت نظرمو بگم
    لباسش اصلا» ب سنش نمیخوره
    چکمه هاش مسخره است
    و اینکه پیر خرفت

    • ava می‌گه:

      چقدر اين نسلي ها مودب هستند …

      • Mehrdad می‌گه:

        یعنی واقعیت تلخه؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ان شرلی می‌گه:

        عید همگی مبارک…
        ما بریم که بسیار ناخوش هستیم دوستان
        دیگه امروز فردا میریم….

      • ava می‌گه:

        هر كي چهار تا چروك ورداشت بهش نمي گن خرفت … البته شما راجع به نظر من ، نظر دادي ، من هم به خودم اجازه دادم كه راجع به نظر شما نظر بدم !!!! وگرنه من با كسايي كه مثه شما كامنت مي ذارن كاري ندارم واصولا كامنت هاشونو نمي خونم ،‌هر كي مي تونه هر جور دوست داره صحبت كنه…

      • یاس می‌گه:

        چرا چرت و پرت میگی شوکول هرجا بری منم میام.حالا عیدچی هست؟!هرچی هست مبارک

      • Mehrdad می‌گه:

        نخون آوا خانم
        —————-
        راستی ان شرلی کجا میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ان شرلی می‌گه:

        اوا جون ناراحت نشو عزیزم….به هر حال بهشون 1 جورایی هم حق بده..البته هر کی واسه خودش 1 نظر 1فکر و 1 عقیده داره!
        بی خیال بابا ……………………..

      • ava می‌گه:

        آني جون نگو كه ناخوشي … كه حال همه گرفته مي شه …

      • ان شرلی می‌گه:

        در ان دنیا می رویم
        با اجازه همگی!

      • ان شرلی می‌گه:

        الهی قربونتون برم…قربون شوکول و اوا و مهرداد برم….ناخوشیم دیگه…بزنیم به راه بیراه….

      • یاس می‌گه:

        هرجا میخوای بری برو.من ک ولت نمیکنم!

      • ava می‌گه:

        نه بابا آني جون … ناراحتي چيه ، بچه كه نيستم … اگه سليقه ها با اين اختلاف سن يكي باشه عجيبه … و خلاصه مراعات كردن از بزرگ ترهاست 🙂

    • سعیده می‌گه:

      به نظر من نسبت به سنش خیلی خوب مونده

      • سعیده می‌گه:

        نه آنی جون خدا نکنه تو یه چیت بشه
        تو مهربونترین هستی تو سلب دیلی

      • ان شرلی می‌گه:

        وای مگه بازم خدا میخواد بلا سر من بیاره سعیده….نگو نگو بدنم میلرزه..دیگه نمیتونم جواب پس بدم…
        من بدترین هستم تو سلب دیلی سعیده جوووووووووووون

      • سعیده می‌گه:

        خودتم میدونی که اینطور نیست

  11. نگار می‌گه:

    مانلي

  12. ونوس می‌گه:

    ازش خوشم میاد.های کلاس و خوش تیپه.

  13. khaT می‌گه:

    ادمين جان مثل اينكه تذكرات شما هيچ فايده اي نداره! اينجا يه چت رومه!
    شارون بازيش حرف نداره و هميشه ميدرخشه با اينكه ديگه پير شده!جوني هاش واقعا زيبا بوده.

  14. مهشید می‌گه:

    چقد پیر شده وااااایییییییییییییی!!!!ولی هیکلش خوب مونده.

  15. شمیم می‌گه:

    صورتش خیلی پیر و استخووونیِ آدم میترسه،تیپشم خوب نیست دامنش خیلی بدرنگـــه بهش نمیاد!!

پاسخی بگذارید

