جدیدترین عکسهای مگان فاکس و شوهرش در دیسنی لند فلوریدا

فرستاده شده: نوامبر 27, 2010 توسط Admin در Celebrities, Megan Fox
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای مگان فاکس و شوهرش در دیسنی لند فلوریدا

مگان فاکس به همراه شوهرش برایان اوستین گرین در دیسنی لند فلوریدا دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    تو پست کیم اول شدیم

  2. یاس می‌گه:

    حیف دیزنی لند!

  3. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    به قول 1 نفر شوهرش خیلی وحشتناکه
    بابا بیان جمع شیم گلریزان کنیم واسه این لباس بخریم

  4. ava می‌گه:

    چه همرنگ… ازش زياد خوشم نمياد ، يكم هم برام مرموزه… ولي قيافش يه لوندي خاصي داره كه جذابه … موهاشم هر چند خيلي تكراريه دوست دارم .

  5. Cute Cat می‌گه:

    اینا مثل اینکه خیلی عشق توسین.اکثرا رنگ توسی میپوشن.ست هم میکنن لا مذهب

  6. Mehrdad می‌گه:

    مگان فاکس
    مگان از م گ ا ن تشکیل شده
    م مثل مدل
    گ مثل گل
    ا مثل اسب
    ن مثل ناز

  7. M.R.G می‌گه:

    نابروانی مگان فاکس.

  8. مهدي می‌گه:

    آره راس مي گي لباساش خيليييييييييييييييي ………. هستش.
    راستي يه سوال اونجا كميته امداد ….. نداره بره از اونجا لباس بگيره ؟؟ ! !!!!!!!!!!!!

  9. نگار می‌گه:

    مگان جونم خوشگل طلا عروسک چقدر دلم برات تنگ شده بود چقدر ماه شدي اينجا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس من مرده ي موهاتم

  10. Arash می‌گه:

    اوووووووووووووووو
    اووووووووووووووووو
    اااااااااااااوووووووووو
    من به خاطر مگان گریه کردم
    که لباس جدید نداره

  11. سعیده می‌گه:

    ازش خوشم نمیاد
    فیسش خیلی خیلی مصنوعیه

    • نگار می‌گه:

      بسيار زيبا ناز و دوستداشتني در ضمن عروسک هاليوود

      • سعیده می‌گه:

        جلل الخالق
        نگار جون عجب سلیقه متضادی داریا نه به ماریا جدیدا هم که کیشا حالا مگان؟

      • نگار می‌گه:

        اولا کشا 1000000000000000000000000000000000000000 بعد از ماري بعدم سعيده جون کي در هاليوود مصنوعي نيست بعدم ماري در مقام خوانندگي مگان در مقام بازيگري بعدشم خودت که از کشا طرفداري ميکردي

      • سعیده می‌گه:

        من از کشا خوشم میاد هم از ماریا ولی از مگان نه یه جوریه به دل آدم نمیشینه چندتا از فیلماشو دیدم سعی کردم ازش خوشم بیاد ولی دله دیگه نمیکشه

      • نگار می‌گه:

        سعيده جون مگان تازه اوله کارشه چند سال ديگه کاملا جا ميفته خوشت مياد ازش من هميشه دنبال خوشگلا هستم

  12. ان شرلی می‌گه:

    مرسی
    دوسش ندارم….

  13. سارا می‌گه:

    مگان خوشگله ها ولی از وقتیکه خواست خودشو شبیه آنجی جلوه بده دیگه به دلم نمیشینه

  14. نگار می‌گه:

    اوا جونم با حالت بسيار لوس

    • ava می‌گه:

      دقيييقا همين الان مي خواستم بهت بگم چشمت روشن … چند شب پيش دلت براي مگان تنگ شده بود!!! به اين مي گن تلپاتي …

  15. ونوس می‌گه:

    فقط موهاش و دوس دارم.
    استایل شوهرشم خوبه.

  16. ساغر می‌گه:

    خوشگله ولي دلنشين و شيرين نيست.

  17. Hamid_Bermoda می‌گه:

    یکی نیست تو شوهرای اینا خالکوبه نداشته باشه D:

  18. khaT می‌گه:

    بنده هم با نگار موافقم.مگــــــــــــــــــــان حرف نداره. چون ساده و شيكه اينهمه ازش ايراد نگكيريد.
    مگه تاپش چشه؟! شوهر به اين خوبي داره. نميدونم شماها چي ميبينيد كه اينهمه مسخره ميككنيد!
    اين زن يه زن ساده و مهربونه و به كسي هم كاري نداره و بيخودي پول خرج لباس و زلم زيمبو نميكنه.
    لطفا انقدر مسخره نكنيد.ميتونيد چيزي نگيد اگه خوشتون نمياد!

  19. sara می‌گه:

    مگان واقعا خوشگله!من که خیلی دوسش دارم!
    من نمیدونم چرا هم چیزه مگان ول میکنین میرین سراغ لباسش!

  20. love selena می‌گه:

    ای جیییییییییییگر این مگان رو بخورم من …
    خیلی ناز و جذابه …
    عرووووسکه …
    چشماش محشششره …
    موهاش خوشمله و خوش رنگه …
    گونه هاشم برجستگی خیلی خوشملی داره …
    هیکلشم خیلی خوش تراش و زیباست …
    سینه ها و پاهاش خیلی خوش فرمه ….
    در کل خیلی دوست داشتنیه …
    عاششششششششقششششششششششششم…

    مرسی

  21. ملینا می‌گه:

    مگان جیگرمنه مثل گوگوش گوگوش نازتره البته این دوتاهیچ ربطی به هم ندارن ولی خب دیگه مگان لقب خیلیییی قشنگه دختردریا واقعابرازندشه

  22. مهشید می‌گه:

    از هردوشون بدم مییاااااااااددددددددددد!!!!!!!

  23. شمیم می‌گه:

    فقط موهاش قشنگه،از فیسش خوشم نمیــــاد بی روح و مصـــنوعیِ!

پاسخی بگذارید

