جدیدترین عکس های کیم کاردشیان

فرستاده شده: نوامبر 27, 2010 توسط مهسا در Celebrities, Kim Kardashian
برچسب‌ها:

جدیدترین عکس های کیم کاردشیان

کیم کاردشیان در حال خروج از منزلش

دیدگاه‌ها
  1. Hamid_Bermoda می‌گه:

    وقت کردی لاغر کن.البته وقت کردیا زیاد گیر مجبور نیستی.عشقه پار….

  2. M.R.G می‌گه:

    فکر کنم می خواد تو اندازه باسن رو جنیفر رو کم کنه.
    عکس 4 رو نیگاه

  3. Arash می‌گه:

    ممنون
    عجیب بود
    من ترسیدم

  4. Mehrdad می‌گه:

    ازش بدم میاد….

  5. ان شرلی می‌گه:

    الهی من قربونت برم……..
    ملوس
    شیک
    ناز
    زیبا
    بسیار خوش هیکل واندام و ……..
    بسیار استایل لباس پوشیدن این خانم ومن شبیه به هم هستش(بس که دوسش دارم)
    مرسی مهسا 1 دنیا
    صبح با این شروع بشه چی میشه….

  6. Mahnaz می‌گه:

    Moohasho doost daram

  7. khaT می‌گه:

    كيم قلبمه! از هر طرفش يه برآمدگي زده بيرون…. از خاندان گلادياتور هستن اينا!
    صورتشو خوب ساخته. هميشه زياد آرايش ميكنه!چه تو مهموني باشه چه واسه خريد تو خيابون همين شكليه!
    ولي از تيپاش خوشم مياد.بيشتر شيكه!

  8. سحر می‌گه:

    ترجیح میدم هیچی نگم …

  9. cyrus68 می‌گه:

    چه عجب پس از سالها!!! یه عکس و خبری از کیم زدید.
    تیپش قشنگه.mer30

  10. *مهتاب گلی* می‌گه:

    وای بسی دلمان برایت تنگ شده بود کیم جان.
    ای کیم
    ای بادکنک
    ای طاقچه
    ای 206صندوقدار
    ای نارسیسم
    ای چشمانت مانندچشمان گاو
    ای مژگانت همچون مژگان آهو
    .
    .
    .
    .
    توعکس آخر چرا اینطوری عکس گرفته.یعنی چی؟انگار خودش داره از بقیه عکس میگیره:)

  11. ava می‌گه:

    به به … من كه ديگه نگرانش شده بودم … يه جورايي شبيه نيكل شده البته در چند حجم بزرگ تر … خانومانه لباس مي پوشه قابل تحمل تره …

  12. یاس می‌گه:

    ی چند روزی خبری ازش نبود راحت بودیم!
    داره از پس و پیش در میره.
    در صورتی ک ب این روند ادامه بده چندی دیگر خبر انفجارشو میشنویم

  13. khaT می‌گه:

    اين خانوم خشگل و قلمبه جديدآ با همسر سابق هال بري ديده شده! اينم يكي ديگه از حركاتشه كه ميخواد مطرح تر بشه! نميتونه آروم بشينه اين زن!

  14. آرمان می‌گه:

    بعضی جاهاش خیلی تو چشمه!!!!

  15. مهشید می‌گه:

    بدک نیست!!چقد چاق شده!!! خوش به حالش چه ارایش تمیزی میکنه!!!!

  16. نگار می‌گه:

    چي بگم کيم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. هيچي نگم بهتره

  17. Mehrdad می‌گه:

    نگار برگشتی؟؟؟؟؟؟

  18. نگار می‌گه:

    بله برگشتم

  19. Mehrdad می‌گه:

    خب پس خوش اومدی من میرم ساعت 8 میام نت بای

  20. Arash می‌گه:

    opppppppppppppppppppppppsssssssss
    ……………………..
    she is like an elephant

  21. Cute Cat می‌گه:

    خالم ازش بهم میخوره.کل صورتش جراحیه.ااااااااااااااه

  22. Cute Cat می‌گه:

    حالم ازش بهم میخوره.کل صورتش جراحیه.ااااااااااااااه

  23. نگار می‌گه:

    ارش مهرداد ي چيزي به اين بگين من دلم خنک شه ديگه نميدونم از چه لفظي استفاده کنم

  24. ghazal-26 می‌گه:

    heykale por vabghashngi daree eskelet barghii khoobee

  25. Arash می‌گه:

    مو هاش قشنگن

  26. شمیم می‌گه:

    خودنـــمایِ کثیف!

    می بینمش حالم بد میشه،آبرویِ همه ی هالیوودیا رو برده سرتا پا عـــملی

    خوبه حالا خوشگل و خوش هیکل نیست که اینقدر قیافه میگیره !!

  27. Arash می‌گه:

    من که هر دفعه میام تو این پست سرم گیج میره
    می خوام سکته کنم
    چه موجود وحشتناکی
    ی تبلیغ ازش دیدم همین الان برای سالاد بود
    سالاد که چه عرض کنم
    با چه حالت زشتی سالاد می خورد معلوم بود………
    نمی دونم سالاد چه ربطی به ……داره
    اصلا» من خجالت کشیدم از دیدن تبلیغش
    خیلی مستهجن بود خیلی

  28. Arash می‌گه:

    افتضاح بود

پاسخی بگذارید

