جدیدترین عکس های برنجلینا

فرستاده شده: نوامبر 28, 2010 توسط مهسا در Angelina Jolie, Brad Pitt, Celebrities
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکس های برنجلینا

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گوید:

    11111111111111111111

  2. khaT می‌گوید:

    چقدر اينا بهم وابسته ان!!!مرد مثل ديوار پشت زنشه…
    آفرين. روزاي پر كاري رو دارن.

    • سحر می‌گوید:

      من اصلاً عاشق همین خصوصیت برد شدم که همیشه و همه جا همراه خانواده اشه !!!!!

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      بابا زن ذلیله.ازش معلومه.
      میگن انجلینا واش دعاخونده بسته به پای کبوتر.فرستادش آسمون.واسه همین برد ولش نمیکنه.
      این انجی رو خدا میشناسه.با اون چشاش.

      • سحر می‌گوید:

        زن ذلیل نیست مهتاب جون ! خانواده دوست و زن دوسته ! مگه بده ؟ همه آرزوی همچین مردی رو دارن !

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      سحرجان مودبانه زن ذلیل میشه زن دوست.
      اینارو دیگه باید بدونی

      • Mehrdad می‌گوید:

        با «مهتاب» موافقم…

      • سحر می‌گوید:

        دقیقاً به نظر من اصطلاح توهین امیزش میشه زن ذلیل !!! اما خودت کلاهتو قاضی کن تو مردی که دوستت داشته باشه و به عقایدت احترام بزاره رو زن ذلیل خطاب میکنی ؟ من ترجیح میدم بگم زن دوست و این یه خصوصیت خوب برای مرد میدونم ! بهتر از اینه که با توهم اینکه زن ذلیل نیست هر بلایی که دلش میخواد سر زنش بیاره !!! من ترجیح میدم هم خودم مرد ذلیل باشم هم شوهرم زن ذلیل ! ( البته منظورم این نیست که همیشه یه طرف زور بگه به خاطر این علاقه ! من منظورم احترام متقابله که این روزا خیلی اسما روش گذاشته میشه !!! )

  3. بهار می‌گوید:

    این بردم کشت خودشو با این دوربینش….

  4. sara می‌گوید:

    آنجی باید خیلی زرنگ باشه که تونسته برد که بینهایت خاطر خواه داره رو نگه داره.دمش گرم!
    واقعا هم به هم میان!هر 2خوش تیپ!

  5. ava می‌گوید:

    آنجلينا كي موهاشو اين رنگي و كوتاه كرد؟… اميدوارم زودتر اين فيلم ساختش تموم شه ، صحنه هاي فيلم برداريشو مي بينم احساس خوبي بهم دست نمي ده …

  6. Mehrdad می‌گوید:

    آنجلینا+برد=برنجلینا
    ترکیبی قشنگ بود.!

  7. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    جیگر منه
    موهاش رنگش عالیه

  8. ملینا می‌گوید:

    بازم عکس این انجی لب شتری عجوزه ی وحشی وخشن استخونی روگذاشتید

    • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

      آدمین عزیز لطف کن اول یوزره افراد بی ادبو ببند
      فکر نمیکنم وست داشته باشین محیط سالم اینجا با حرفا و توهینات زشت دوستان به خطر بیفته

  9. love selena می‌گوید:

    وایییی چرا آنجی موهاشو کوتاه کرد ؟؟؟؟
    من عاشششق موهاش بوودم!!!
    ولی هنوزم خیلی جذاب و شیکه …
    عاشق چشماشم ..
    گونه هاشم خیلی خوشمله …
    موهاشم با اینکه کوتاه کرده ولی بازم زیباست …
    کلا خیلی خانوووم و دوست داشتنیه ..

    برد هم که منو کشته با اون ژستاش… (عکس اول)
    خیلی دوست داشتنیه …
    به نظرم قیافش خیلی مهربون و با نمکه….
    چشم ها و لبخنداش رو خیلی دووست دارم ..
    خیلیم خوش تیپه …. هرچی بپوشه بهش میاد …
    کلاهاشم خیلی بامزست …

    خانواده خیلی دوست داشتنین …. عاشقششششششششششونم …

    مرسی

  10. یاس می‌گوید:

    آنجیسر فیلم بردلری اصلا» ب خودش نمیرسه ولی برد مثل همیشه جذابه!

  11. ملینا می‌گوید:

    ادمین جون لطف کن یوزرافرادبی ادبی روکه به کیم وپاریس توهین میکنن ببنددمنظورم باشمانبودارکاجونم!!درضمن مگان خیلی ازانجی خوشگل تره

  12. مهشید می‌گوید:

    خوشم میاد ازشون باحالن.ولی چرا ازدواج نمیکنن؟!!!!!!

    • Mehrdad می‌گوید:

      نمیدونم
      ولی خارجی ها اعتقاد دارند عشق باید توی وجود آدم باشه
      نه روی ی تیکه کاغذ
      (من نه این جمله رو تایید و نه تکذیب میکنم و شدیدا» تاکید میکنم ک حوصله جر و بحث کردن سر شو ندارم هر کی هر نظری داره محترمه و من نظر اونا رو گفتم)

      • یاس می‌گوید:

        عسلم اون ب اصطلاح ی تیکه کاغذ ی تعهدنامه است ک ی وقتایی خیلی ملزومه الان شاید نیاز نباشه اما ی موقعی نیاز بهش احساس میشه ک دیگه راهی وا3 دستیابی بهش وجود نداره!
        چشم ها را بایدشست جور دیگر باید دید…

      • Mehrdad می‌گوید:

        نظر تو هم محترمه مامی جوووووون// 🙂

  13. Cute Cat می‌گوید:

    به انجی موهای رنگ روشن نمیاد

  14. Arash می‌گوید:

    آنجی و برد عالین
    بی نظیرن
    خیلی خوبن
    خوش تیپ و خوشگلن
    ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببهترین زوج هایوودین
    خیلی با هم جورن
    خیلی خوبه که هم دیگرو دوست دارن
    من از هر دوشون خوشم میاد

  15. نگار می‌گوید:

    ااااااااااا ملينا جون اومدي خوشگلم سلام ملينا جون خون خودتو کثيف نکن ارکا جون شما هم همينطور اصلا نميدونم کدوم احمقي تو امريکا اين دو رو در کنار هم قرار داده که اينجوري بين طرفدارا ايجاد درگيري بشه اين دو به هيچ وجه به هم شباهتي ندارن

  16. شمیم می‌گوید:

    آنجی موهاشوووو کوتاه کرده؟؟

    چـــه بی خبر D:

  17. ملینا می‌گوید:

    راست میگی نگارجون تازه به نظرم النازشاکردوست بیشتربه انجی شبیهه تامگان بااینکه ازالنازمتنفرم ولی النازازانجی قشنگ تره خدایی

    • نگار می‌گوید:

      ببين عزيزم نه دوست دارم چيزي بهت بگم که ناراحت بشي و نه دوست دارم چيزي بگم که ارکا ناراحت شه ولي خب الناز شاکردوست خيلي سعي کرده خودشو شبيه انجلينا کنه و مگان اصلا يک شکل ديگست و اصلا انجي ومگان شبيه نيستند به هيچ وجه من الوجوه والسلام

      • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

        قربون آدم چیز فهم
        فقط یک سری چیزاشون باعث شباهت شده
        حالت موهاشون تتوهاشون
        ولی منکر این نشیم که مگان لباشو شکل آنجی پروتز کرده

        من به عنوان 1 آدم بی طرف اینجا میگم که این 2نفر هیچ شباهتی به هم ندارن
        اونا اونور دنیا دارن خوشی میکنن ما اینجا سرشون دعوا کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
        نگار جون مشخصه خیلی خانومی عزیزم
        من قبلا در موردت بد قضاوت کردم

        I»m Sorry Honey

      • نگار می‌گوید:

        خواهش ميکنم ارکا جون ولي به نظر من لبهاشونم شباهتي نداره خب تو هاليوود همه لباشونو پروتز ميکنن فقط انجي و مگان اين کارو نکردن با وجود اينکه هر دو پروتز کردن بازم بي شباهته من هر چي نگاه ميکنم شباهت بينشون نميبينم رنگ موي مشکي هم دليل نميشه تازه انجي خيلي وقتها موهاشو روشن ميکنه ولي موهاي مگان هميشه مشکيه

  18. نگار می‌گوید:

    اوا کجا رفتي

  19. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    اااااا مامی و پاپی سابق.یادش بخیر

  20. ملینا می‌گوید:

    درهرصورت مگان خیلی زیباترازانجیه اینواکثرهالیوودی هامیگن وبااین بحث های متعصبانه که طرفدارای انجی تواین سایت میگن چیزی عوض نمیشه مگان زیباترین زن هالیووده

پاسخی بگذارید

