عکسهای نیکول ریچی و فرزندانش در مهمانی Yo Gabba Gabba! Live! There’s a Party

فرستاده شده: نوامبر 28, 2010 توسط Admin در Celebrities, Nicole Richie
برچسب‌ها:

عکسهای نیکول ریچی و فرزندانش در مهمانی Yo Gabba Gabba! Live! There’s a Party

نیکول ریچی و جوئل مادن به همراه دخترشان هارلو و پسر کوچکشان اسپارو در مهمانی Yo Gabba Gabba! Live! There’s a Party که مخصوص کودکان در لس آنجلس برگزار شد،دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Cute Cat می‌گوید:

    اینجا نیکول با شوهر و دختر و پسرشه

  2. شمیم می‌گوید:

    این رنگِ مو جوون ترش کرده ولی ازش خوشم نمـــیاد!

    پـــسرش چه کاکلی داره!!

    کـــــاکُل D:

  3. نگار می‌گوید:

    شوهرش بهتر از خودشه

  4. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دوسش دارم
    اینجا خوب نشده

    جای 3نفرخالیه اگه گفتین کی؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    بریتنی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    کریستینا
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    جی لو

  5. یاس می‌گوید:

    مادر خوب…

  6. Arash می‌گوید:

    ازش خودش خوشم نمیاد
    قیافش خوب نیست
    واقعا» جای
    جای بچه های
    بریتنی
    کریستینا
    جی لو
    آنجلینا
    نیکول کیدن
    و جسیکا آلبا
    خیلی خالیه

    • یاس می‌گوید:

      سوری جون یادت رفت!

    • یاس می‌گوید:

      سوری تو همه بچه های هالیوود سره!

      • Mehrdad می‌گوید:

        🙂
        😀
        برو پشتتم یاسی جووووووووووووووونم

      • Arash می‌گوید:

        جون ننه بزرگش
        هیولا کوچولو
        من ی تار موی جیدن رو به کل هیکل اون نمی دم

      • یاس می‌گوید:

        جای اینا از بقیه خالی تره:
        آنجلینا جولی
        مارسیا کراس
        جنی مک کارتی(اشکمو درمیاره)
        جولیا رابرتز
        پاملا اندرسون ملعون
        سیندی کرافور

      • یاس می‌گوید:

        تو چرا همه رو باهم قاطی میکنی.ی ناز سوری 100تا بچه رو میکوبونه ب دیوار…

      • Arash می‌گوید:

        فقدان لیدی گاگا و کیم تو جشن اشکه منو در میاره

      • Mehrdad می‌گوید:

        پاملا رو خوب اومدی…!

      • Arash می‌گوید:

        سوری خودشو به زور جمع می کنه
        لولو کوچولو

      • یاس می‌گوید:

        حالا گریه نکن از سال بعد میگیم اونام بیان…

      • Mehrdad می‌گوید:

        راستی یاس من با این یارو آرش کاری ندارم
        ولی اگه خواستی منم اینجا پشتیبانیت رو میکنم…
        (اگه خواستی)

      • یاس می‌گوید:

        با احترام ب مهرداد ولی سوری ک بچه س! بریتنیم خودشو ب زور جمع میکنه یعنی…

      • Arash می‌گوید:

        احترامه کاربرا رو نگه دار
        یارو خودتی

      • یاس می‌گوید:

        مهرداد یارو کلمه ای در شان تو نیست با بزرگترت با احترام صحبت کن!

      • Arash می‌گوید:

        گمونم اون قرمز لیدی گاگاس تو عکسای بالا
        اون سبزه کیم اشتباه می کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Arash می‌گوید:

        آهای آهای
        اسم بریتی نیار که اعصابم کشمشی میشه

      • Mehrdad می‌گوید:

        راست میگی…
        احترام کاربرا واجبه
        ————————————————————————
        راستی یاسی در مورد بریت؟؟؟؟؟؟؟؟(منظورت چیه)

      • یاس می‌گوید:

        آهای آهای
        تو هم ب سوری چیزی نگو ک اعصابم خط خطی میشه!

      • Mehrdad می‌گوید:

        انگـــــار دوباره دعوا شد
        ما ک رفتیم تا کتک نخوردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ولی یاس با بریتم آره؟!

      • یاس می‌گوید:

        نه عسلم من ک گفتم بهت برنخوره!
        صرفا» جهت پیاده روی روی نورونهای آرش بود و جنبه دیگری ندارد

      • سارا می‌گوید:

        سلام بازم که برینتی منو گیر آوردین بستین به خیکه ناروا
        یاسی در مورد نفسه من درست صحبت کن دیگه

      • یاس می‌گوید:

        سلام عسیسم.ب کامنت بالایی نگاه کن.
        اما بازم تو ببخش

      • Mehrdad می‌گوید:

        ببین سارا من خودم طرفدار 100 درصدی بریتم
        یاسم ک دیدی گفت اینا رو برای اعصاب بهم زنیه آرش گفته…
        پس
        ریلکس باش!

      • Arash می‌گوید:

        طلا که پاکه چه منتش به خاکه
        بریتنی هم که همیشه عالیه

      • سارا می‌گوید:

        جــــــونم، آرش مثل برادره کوچکترمه
        کی جرات کرده بره رو اعصاب داش کوچیکه ماااا، خودشو معرفی کنه تا بهش نشون بدم دنیا دسته کیه

      • یاس می‌گوید:

        من
        ساراجون من….

      • Mehrdad می‌گوید:

        یاس
        حالا مثلا» چی شده سارا
        دعوا داری؟؟؟؟؟؟
        پشت یاس دیگه اینجوری صحبت نکنیا
        ی دفعه ای هورتت میکشم!!!!!!!!!!!!!!!!
        (دنیا دسته منه….)
        🙂

      • سارا می‌گوید:

        زهی خیاله باطل آق مهردادی
        اونی که دسته شماس گمونم تقلبی باشه
        دیگه نبینم و نشنوم کسی راجبه دوستام و کسایی که دوست دارم حرفه مورد دار بزنه هااا

      • Mehrdad می‌گوید:

        شیر
        رته ته
        بابا دست مریزاد
        جلو همه پلاس جلو صاب پلاسم پلاس
        جیگیلی برو دلت خوشه
        وقتی ما محل میترکوندیم سرکار خانم کجا بودن؟زکی…
        دم شیر بابا ما ی عمر ه اینکاره ایم
        (حالا ما شدیم غریبه اوهو)
        میگن همینه
        «نو ک اومد ب بازار کهنه باید بره دنبال غاز چرونیش»

      • یاس می‌گوید:

        بابا ایول.دست مریزاد.باریکلا دمت مذاب سارا خانم!حیف از اون پیرهن مشکی ک درش آوردیم
        بد روزگاری شده والا! تف ب این شانس تف…
        1ماه آزگار انتظار کشیدیم ک بیای.هی همه جا یادتو زنده کردیم مبادا کسی سارا رو یادش بره.حالا برگشتی عوض سوغاتی لیچار بارمون میکنی
        ای! کوجایی مرام؟! چی شدی معرفت؟!
        باشه ساراجون حالا غریب غربا شدن دردونه حسن کبابی و ما شدیم هفت پشت غریبه!!!!!
        مرامتو عشقه با مرام
        حرفای مورددارتم نیگه دار بارما کن ک مابدجوری بار نارفیقیتو بستیم بازم بگو ک مبادا چیزی از قلم بیفته…

      • سارا می‌گوید:

        غریبه کیه؟
        چی میگین شما دو تا
        من فقط گفتم کسی حق نداره به دوستام که صد البته شما دوتام جزوشونین توهین کنه یا بخواد اذیتشون کنه حتی شما دو دوست عزیز

  7. سارا می‌گوید:

    بفرستمت قاطی باقالیااااا؟
    بازی بازی ، با دمه شیرم بازی؟

    • یاس می‌گوید:

      باقالی؟!
      من اینجا شیری نمیبینم سارایی!

      • سارا می‌گوید:

        پس وقت کردی یه سر به چشم پزشکی بزن عسیس
        این فرزند خوندت خیلی داره نسناس بازی در میاره ها

      • سارا می‌گوید:

        تازیانه کجا بود دشنه چی چیه یاسی
        اینا همه شایعست عزیز گوش نده به این حرفا.
        اگه کسی بخواد حالتو بگیره تو انتظار داری من چیکار کنم؟ هااان
        مگه نه اینکه باید ازت حمایت و طرفداری کنم؟

      • سارا می‌گوید:

        یاسی جونم تند نرو، من همه دوستای سلب دیلیمو به یه اندازه و همشونو زیاد میدوستم تو با آرش یا سعیده و سحر و مهردادی و بقیه بر و بچ به یه اندازه دوس دارم اما میبینی که شاید بعضیاشونو مدت بیشتری میشناسم.
        این دلیل نمیشه که ازشون حمایت نکنم
        بعدشم آرش بعداً این نوشته هارو میخونه حتی اگه الان نباشه اینجا، من فقط وظیفمو انجام دادم همین
        موضوع اینجاس که تو یه طرفداره قرمزه دو آتیشه ای و ما اصلا تو این مورد با هم تفاهم نداریم با هم

    • Mehrdad می‌گوید:

      شیر
      رته ته
      بابا دست مریزاد
      جلو همه پلاس جلو صاب پلاسم پلاس
      جیگیلی برو دلت خوشه
      وقتی ما محل میترکوندیم سرکار خانم کجا بودن؟زکی…
      دم شیر بابا ما ی عمر ه اینکاره ایم
      🙂

      • سارا می‌گوید:

        ببخشید من نمیدونستم باید برناممو با شما چک کنم!!!
        دله خوش داشتنم تو این دوره زمونه یه نعمته بزرگه که خدا به هر کسی نمیده
        اینو هم یادت باشه که الان شما حداقل 10 سال از من کوچیکتری ÷س احترام خودتو و صد البته بنده رو داشته باش فینقیلی

      • سارا می‌گوید:

        مهردادی کوتا بیا

  8. ava می‌گوید:

    نيكول قبلا بهتر بود … خوشحالم هيلاري و جوئل با هم نموندن ، وگرنه الان هيلاري بايد دنبال دو تا بچه مي دويد و به جا ي خريد ، همش مي رفت پارك با بچش بازي كنه …

  9. ان شرلی می‌گوید:

    نمیدونستم 2تا بچه داره!
    مادر خوبیه
    مرسی

پاسخی بگذارید

