جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز به همراه دوست پسر و فرزندانش در فرودگاه لس آنجلس

فرستاده شده: نوامبر 29, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز به همراه دوست پسر و فرزندانش در فرودگاه لس آنجلس

بریتنی اسپیرز به همراه دوست پسرش جیسون تراویک و پسرانش شون پرستون و جیدن جیمز به هنگام ورود به فرودگاه لاکس لس آنجلس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Hanieh khano0m می‌گه:

    عزييييييييييزم بچشو!!!
    عششششششششششششششششششششششششقمي بريتنيييييي
    يه دونه اي خوجلممممم!!!!!!

  2. یاس می‌گه:

    تقدیم ب آرش…

  3. یاس می‌گه:

    جل الخالق
    مگه قانون کپی رایت اونجا سفت و سخت اجرا نمیشه؟!
    مگه کلیسا جلو شبیه سازی انسان رو نگرفنه؟!
    مگه آدما هم میتونن کلون بشن؟!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اگه نه!پس چرا بچه های بریت اینهمه شبیه ب مادرشونن.
    چ دوست پسر داغونی

  4. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    از جیسون خیلی بدم میاد
    احساس میکنم بریتو دزدیده

    اصلا همش تقصیر اینه بریت مث قبل به تیپش نمیرسه
    رنگ موهای بریتو دوس دارم

  5. ava می‌گه:

    بازم اين كيف … بچه هاش نازن … خداروشكر شبيه اون باباي افتضاحشون نيستن … از اين دوست پسرش بدم نمياد يكم مرموز و سن بالا مي زنه ولي كلا خوبه … از بريتني وقتي مثه اينجا با آرامش برخورد مي كنه خوشم مياد…

    • Hanieh khano0m می‌گه:

      آوا جون سلام عزيزم!!
      از كامنتات فهميدم اهل موسيقي هستي…
      مي خواستم بدونم تا چه حد با گروه Backstreet Boys آشنايي داري؟؟

      • ava می‌گه:

        سلام عزيزم … منظورتو از آشنايي درست نفهميدم خانومي ، اون موقع كه تينيجر بودم و اين گروه در اوج بودن ، دوسشون داشتم و كاراشونو دنبال مي كردم … الان ديگه هر وقت به پستم بخوره ، بعد از اينكه كوين رفت ، مثه سابق نيستن ولي بازم آخرين آلبومي كه ازشون گوش دادم فكر كنم 2 سال پيش بود كه خوب هم بود ولي ديگه از كاراشون اطلاعي ندارم … محبوب ترين آهنگ اين گروه هم از نظر من
        show me the meaning of being lonely هست 🙂

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        آره آوا جون اين آهنگو شنيدم محححححححححححشششششششششششششره
        من 1 ساله باهاشون آشنا شدم و بي نهايت بهشون علاقمند شدم!!!
        آهنگاشون فوق العادس و صداي اعضاي گروه قشنگه!!!!!
        من عاششششششششششششششششششششششششق نيك كارتر شدم!!!
        😦
        مرسي از توضيحاتت عزيزم

      • ava می‌گه:

        خواهش عزيزم … من كه چيزي نگفتم … الان يادم اومد كه آهنگ
        every body هم خودش و هم كليپش چه كولاكي به پا كرده بود و همه تو مهموني ها سعي مي كرديم شبيه اونا برقصيم 🙂

      • ان شرلی می‌گه:

        منم از بچگی با این گروه اشنا بودم…..ولی دیگه نیستن

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        Everybody
        Rock your Body…
        شعرش اينه؟؟؟
        درست گفتم؟؟
        اگه اين باشه شنيدم ولي ويديوشو نديدم!!!!!!
        ولي هيييييييييچ كس م3 نيك نميشه!!!!!
        من مي بينمش مي خوام بميرم از بسسسسسس كه خوجله پدرسوخته!!!
        از همشون خوجل تره…

      • ava می‌گه:

        بله هانيه جون همونه … حتما كليپش هم ببين بيشتر معروفيتش واسه كليپشه …

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        مرسي آوا خانومي دارم دنلود مي كنم!

      • Mehrdad می‌گه:

        هانیه خانوم کم پیدایی از وقتی ک پست فیلم اومد نیستی

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        سلام عزيزم!!خوبييييييي؟
        امتحان داشتم مهرداد جون…تحريم بودم بابام گفت چند روزي نيام اينترنت تا امتحانام تموم بشه!
        واسه همين كم پيدا بودم

      • Mehrdad می‌گه:

        خوش اومدی هانیه دخمل
        من ک خیلی خوشحال شدم برگشتی

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        مرسي مهرداد جونم

  6. سعیده می‌گه:

    سلام بچه ها جونم دلم براتون تنگ شده بود
    من یه چند هفته ای نمی تونم بیام سلب دیلی کامنت بدم
    خدا میدونه چقدر دلم براتون تنگ میشه یاسی -آن شرلی- سحر-آرکا-سارا-آوا- نگار-آرش -مهرداد و هرکی که یادم رفت و مدیرای خوب سایت
    من نیستم پشت سر گاگا حرف نزنیدا
    دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون دارم
    بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

    • ان شرلی می‌گه:

      وای نه…!
      زود برگرد…دلم واست تنمگ میشه
      دوست دارم

    • ava می‌گه:

      ما هم دلمون تنگ مي شه 😦 … زود بيا كه جات خال خواهد بود … نگران گاگا نباش عزيزم ،‌ ديگه بچه ها قرار نيست پشت سر كسي بد بگن …:)

      • ava می‌گه:

        زرنگي آرش … من و نگار مسئوليت ليدي رو به عهده گرفتيم … تو اگه راست مي گي قول بده از كيم حمايت كني …: )))) ، يا براي شروع از پاريس شروع كن !

      • Arash می‌گه:

        راستش راجب کیم باید بگم که………نه نمی گم آخه یکم از حرف خودم تعجب می کنم
        ولی پاریس محاله

    • نگار می‌گه:

      سلام سعيده جون خوش بگذره معلومه که داري ميري خوش گذروني در مورد گاگا هم من ميتونم ازش تعريف کنم ولي اگه تيکه تيکه هم بشم نميتونم از کيم تعريف کنم از من در مورد گاگا خيالت راحت باشه

      • Arash می‌گه:

        خوش بگذره من هوای لیدی رو دارم
        متاسفانه باید بگم
        یکی از فناش شدم
        چه کار کنم مثل مریضی است
        ولی من الان چند وقته فنش بودم حالا اعلام می کنم
        لیدی گاگا با من

      • نگار می‌گه:

        من حاضرم از ي سطل زباله تعريف کنم ولي از کيم نههههههههههههه

  7. ان شرلی می‌گه:

    از این کیف بریتنی متنفرم…!
    مرسی

    • ان شرلی می‌گه:

      ادم وقتی 1 غریبه رو میبینه…..حسی بهش دس نمیده
      روز بعد اگه همون غریبه رو ببینی /اشنا میشه
      ولی بریتنی روز به روز غریبه تر میشه..بی تفاوت تر میشم بهش
      پشیمونم عاشقش بودم
      ببخشید ارش جان

      • Arash می‌گه:

        روز اول بهت گفتم
        که من بیشتر دوسش دارم
        امیدوارم از بریتنی بهترو پیدا کنی
        شاید به سمت هم استایل بریتنی بری مثل گاگا
        گاگا الان تو اوجه منم دوسش دارم

      • ان شرلی می‌گه:

        نه ارش جان این اشتباه رو نکن……
        من اینجوری نیستم..با تمام وجود عاشقش بودم خدا هم میدونه چقد تو بیمارستانای مختلف به خاطر عشقی که به بریتنی داشتم بستری شدم!
        الانم دارم گریه میکنم و میگم که دیگه عاشقش نیستم
        ارش جان

      • Arash می‌گه:

        تنها درمانت لیدی گاگاس
        اون بهترین جا نشین هنره بریتنی
        البته جانشین نه مثل بریت

    • mm می‌گه:

      😦
      حالا چیکار کنیم؟ حداقل دوسش داشته باشه…

  8. Arash.Bs می‌گه:

    عالللللللللللللللللللللییییییییییییییییییی
    بیسسسسسسسسسسسسست
    بیییییییییییییییییی نظیر
    خواننده تککککککککککککککککککککککککککککککککک
    ی دونس
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    آهنگاش قشنگن
    ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ____________________$$$$$$$$$$$$$$$radar
    ___________________$$$$$$$$$$$$$
    _________________$$$$$$$$$$$$
    ________________$$$$$$$$$$piece of me
    _______________$$$$$$$$$
    ______________$$$$$$$$
    _____________$$$$$$$$gimme more
    ____________$$$$$$$
    ___________$$$$$$$
    ___________$$$$$$circus
    __________$$$$$$
    __________$$$$$
    _________$$$$$stronger
    _________$$$$
    ________$$$$
    ________$$$$if u seek amy
    ________$$$
    ________$$$
    _________$$queen of pop
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$$
    ______$$$$$$$$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _________$$$$$$
    __________$$$
    ___________ $
    اینم عکسی که سازمان هواشناسی لوس آنجلس از آسمون هالییوود گرفته
    و عبور ستاره ی بریتنی اسپیرز رو اعلام کرده
    خیلی خیلی ازش خوشم میاد

  9. سعیده می‌گه:

    راستی اینجا که می بینید بریت موهاش یه کمی مرتبه من براش برس خریدم فرستادم 😀

  10. mm می‌گه:

    چرا بریتنی جونم اینجا 1یه طوری شده
    این جیسون ملعون هم که دست از سر این خوشگل خانوم بر نمیداره
    امیدوارم هر جا میری بهت خوش بگذره عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققم
    بچه هاتم که مثل خودت جیییییییییگرن
    ای کاش 1ذره بیشتر به خوددددددددت برسی عسلم
    دوسسسسسسسسسسسسسسسست داااااااااااااااااااااااااارم
    مرررررررررررررررررسی

  11. Mehrdad می‌گه:

    وای ک چقدر تو خوشگلی عالی 20 تک بی نظیر
    قلبم هواش بریتنی شده
    آلوده شدم بهت

  12. مهشید می‌گه:

    این بریتنی شوهر نداره؟!!!!!خجالت داره والا!!!ادم بچه داشته باشه دوست پسرم داشته یاشه!!!واه!!!

  13. Hamid_Bermoda می‌گه:

    این چرا عکس آخریاش همش شبیه همه.یه تنوع میداد

  14. khaT می‌گه:

    شبيه ايرانياس! ايرانياي دهاتي! شرمنده طرفداراي عزيز…نظر شخصي بود و اصلاً قصد توهين ندارم

  15. love selena می‌گه:

    الهییییییییی ….
    عزیز دلم …..
    جوونم …..
    عمرم…..
    نفسم ….
    عروسک خوشمل ….
    فرشته ی خواستنی….
    ملکه تکرار نشدنی پاپ …
    تک ستاره ی هالیووودی ….
    اهی من فداش بشم که بدون شنیدن صدای بی نظیرش قلبم از حر کت می ایسته ….
    عشششششششششششقم ….

    مرسی …

  16. j.sparrow می‌گه:

    دیگه جدی جدی دارم حرفمو در مورد پیریش پس می گیرم………………..
    جیگرم هر روز میگذره
    جوون تر میشه……………….
    عاشقققققققققققققققققققق این سادگیشم………………
    صداش از هر نظر معرکستتتتتتتتتتتتتتتت……………
    قربونش بشم……………………………………………………………………
    خیلی عشقهههههههههههههههههههه…………………………
    عاشق آهنگاشم…………..
    دوسش دارمم……………………………………………………………………………………
    دختر خودمهههههههههههههههههههه…………………
    سلام همه تون رو به دختر گلم میرسونم……………………………..

  17. شمیم می‌گه:

    بریتنی یه تجدیدِ نظری تو تیپ و لباسات بکنی فکر کنمممم آسمون به زمین نمیـــادا !

پاسخی بگذارید

