عکسهای جدیدترین کنسرت شکیرا در مونت پلیه فرانسه

فرستاده شده: نوامبر 29, 2010 توسط Admin در Celebrities, Shakira
برچسب‌ها:

عکسهای جدیدترین کنسرت شکیرا در مونت پلیه فرانسه

دیدگاه‌ها
  1. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    11111111111111

  2. Arash می‌گوید:

    22222222222

  3. Arash می‌گوید:

    از عالی بهتر چی بگم

  4. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    میبینم که خانم گل بنده اینجاست.
    «فتبارک الله احسن الخالقین»
    عجب چیزی خلق کردی خدا.خشکل.خانم.جیگربلا.رقاص.خواننده.کدبانو و…….هیچی کم نداره.ماشالله از هرانگشتیش یه هنر میباره.
    چکارکنم دیگه خانم بندس.من زنام الکی نیستن.این که دیگه گل سرسبدشونه.
    تو عکس آخر چه جیگری شده.آبی چقد بهت میاد.
    ولی کاشکی یه کفشی میپوشیدی.

    خلاصه:»عاشقتم.میپرستمت.میخامت.مهمتر از همه میخاااااااااااااااااامممممممممممممتتتتتتتتتتت»

    مر30

    • مهدي می‌گوید:

      در حد پرستش ! !!!!! نهههههههههههههههههههههههههههه
      به نظر من هيچ انساني لياقت پرستش رو نداره ( به غير از … )
      البته نظر شما قابل احترامه

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        نه از اون پرستیدنا.اون که فقط ماله خداست.
        از نوع مصنوعیش:)
        حالا غیر…. شما کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مهدي می‌گوید:

        همونايي كه از زمين و زميني رهايين
        همونايي كه آسمونيين
        همونايي كه كبریايين
        همونايي كه خدايين
        همونايي كه مولايين
        همونايي كه كربلايين
        همونايي كه مظهر العجايبن
        همونايي كه اگه روز قيامت به دادمون نرسن كارمون زاره.

      • یاس می‌گوید:

        اگه مسلمون باشی.نگرانی درت راه نداره!

      • مهدي می‌گوید:

        چون مسلمانم نگرانم چون ميدونم دين خيلي بزرگي به گردنم دارم ديني كه اگه نتونم اداش كنم پيش اونا رو سياه ميشم. به قرآن شعار نمي دم

  5. یاس می‌گوید:

    عسیسم.چ خوشگل شدی امشب…
    روحم شاد شد با دیدنت

  6. ان شرلی می‌گوید:

    شکیرا خواننده ای خوبیه ولی چیزی واسه ارائه کردن نداره(ریکی مارتین گفته)
    من دوسش دارم همین
    اینجا هم خوب بود
    مرسی

  7. مهشید می‌گوید:

    دوسش دارم صداش قشنگه.

  8. یاس می‌گوید:

    میگما شکیرا امسال ی اجرا داشته تو سامرست خیلی زیبا بوده ممکنه خواهش کنم عکساشو بذارید

  9. نگار می‌گوید:

    شکيرا ميخواد بره بهشت که همه جاشو ريخته بيرون البته با احترام کامل

    • یاس می‌گوید:

      بله ک میره!دل اینهمه مسلمونو شاد میکنه چرا ک نه؟!من خودم توشبای قدر واسش دعا میکنم
      تازشم همه جاشو نریخته بیرون!فقط قسمتی از بدنش پوشش نداره ک اونم در قیاس با بعضیا چیز زیاد و عجیبی نیست…

    • Mehrdad می‌گوید:

      ببخشید مگه شما در مقام قضاوتی نگار؟
      تنها خداست ک بر همه چی عالمه
      یارو علامه است معلوم نیست کجا میره؟
      کسی نمیدونه باطنش چیه؟
      بعدشم این نره لیدی گاگا کجا میره؟؟؟؟؟؟

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        حاج آقامهرداد.متخصص در گناه شناسی.دارای برد تخصصی از جهنم:)

      • Arash می‌گوید:

        بچه ها بسه با دین و معاد شوخی نکنید
        زشته بس منین
        اینا همه جاشون معلومه همه بحث هم نداریم بازمی گم همه
        هر برای تفریح و حتی شاد کردن دل مردم بد نمایی کنه خدا خوب جوابشو میده

      • Mehrdad می‌گوید:

        مهتاب گلی
        متخصص دست انداختن و قر دادن و گرم کردن مجلس تولد
        🙂

      • یاس می‌گوید:

        عسلم معیار خدا و من یعمل مثقالة»… هستش یعنی ظاهر و باطن اما ما در مقام قضاوت نیستیم

        شمر بن ذی الجوشن برای رضای خدا حسین بن علی (ع)رو کشت و این از جهلش بود
        چ بسا بسیاری خودشون رو فی سبیل الله میبینن درحالی ک دشمنخدا هستند…
        پس قضاوت بر مبنای عدل کار ما نیست.

      • Mehrdad می‌گوید:

        بله حاج آقا آرش هم ک در مقام قضاوتند
        🙂

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      اصلاااااااااااااااااااا. من بسیار دختر باشخصیتی هستم.
      رقص کجا بود؟بیا بگرد.
      من حوزه درس میخونم:)
      .
      .
      .
      آقا آدمین ببخشید.معذرت میخایم.دیگه تموم.

      • Arash می‌گوید:

        آقا آدمین همین ی بار جهت روشن کردن دوستان دیگه تکرار نمی شه
        ی بار ی زنی خیلی خیلی مومنی میره پیش پیامبر
        و میگه من بچه دار نمی شدم
        هر دعایی کردم هیچی نشد آخر سر گفتم اگه بچه دار شم تن فروشی میکنم
        و خدا به اون فرزندی میده
        می پرسه حالا چه کنم ای رسول خدا
        پیامبر (ص) می فرماید
        جلوی نامحرمان مچ پا تا قوزک خود را نشون ده که گناهش بسیار زیاد است و
        برابر با آن نذر می باشد
        پس ببینید اینا که تا ته لنگ و بالا تنشونو همه دیدن
        چه قدر گناه کردن
        برام مهم نیست باور کنید یا نه
        هر کی ذره ای اعتقاد داشته باشه باور می کنه

      • Mehrdad می‌گوید:

        آقای آرش سندش رو میشه بگی؟؟؟؟؟
        بالاخره هر حدث یا روایتی سندی داره و بدون سند اعتباری بهش نیست

      • یاس می‌گوید:

        من باور میکنم آرش جون.پیامبرما کم کسی نبود. برگزیده آدمیان هرچی بگه عین حقیقته اون حبیب الله بوده و اسرار اللهی رو میدونسته.
        اگه میگه اینکارو نکن یعنی ب ضررمونه و اگه میگه اینکارو بکن یعنی نفعمون توشه.چرا ک لا ضرر و لا ضرار فی الاسلام

      • نگار می‌گوید:

        چه با مزه

      • ava می‌گوید:

        كلا هر چي مي شنوين باور نكنين … بعدم اينكه انقدر چيزاي مثبت وجود داره براي شنيدن كه لازم نيست به اين چيزاي منفي كه فقط واسه ترسوندن آدماست گوش داد …

      • Arash می‌گوید:

        آقا بسه
        من زیاد حرف مرگ بشنوم حالم بد میشه

  10. Cute Cat می‌گوید:

    شکیرا اصلا تو لباس پوشیدن سلیقه نداره اما لباس آخریه خوبه

  11. نگار می‌گوید:

    اوا

  12. سبا می‌گوید:

    صداش خوبه
    ولی لباساش واقعا زشته
    خیلی بدتیپه

  13. Hanieh khano0m می‌گوید:

    عزيزم داره Loca رو اجرا مي كنه!
    از مدل دنسش توي عكس 5 مشخصه!
    خيلي خانوم و تو دل بروئه!
    عاشششششششششقششششششششممم

  14. ava می‌گوید:

    واي چه بحثاي بيخودي … من كه سوره و آيه بلد نيستم تحويل بدم … ولي يادمه كه شنيدم كسايي كه قضاوت مي كنن ، حتي در مورد يه آدم معلوم الحال … به خاطر همين كار چقدر جايگاهشون پايين مياد و باز اينكه يه آدم معلوم الحال ممكنه واسه يه كار خوب چقدر جايگاهش پيش خدا بالا بره … اين همه بذل و بخشش و كاراي خيريه شون هم حتما به نظر شما واسه جلب توجه ديگه ؟؟؟؟!!!
    در كل شكيرا كه عاليه … انرژي مطلق ،‌دوست داشتني و مهربون …

  15. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    عاشقششششششششششششششم.خیلی باحال میخونه.البته اونقدم که کشش دادم عاشقش نیستم !

  16. sara می‌گوید:

    چند بار دیگه می خواد اون لباس طلائیه رو بپوشه!؟
    ولی لباس آبی توی آخرین عکس خیلی نازه 🙂

  17. khaT می‌گوید:

    با سارا موافقم!تكراري شده لباساش و لباس آبيه محشره!
    در كل شكيرا كارش درسته…. دوست داشتني و هنرمند و خلاق!

  18. Mahnaz می‌گوید:

    dooooooooooosesh daram

  19. shima می‌گوید:

    پرنده را دیدم که در زیر زمین میهمان تاریکی بود و آسمان را که آغوش برایش گشوده بود، ماهی کنار ساحل در شنزارها شنا می کرد و دریا بی قرار او موج افشان خود را به ساحل می کوبید، آفتابگردان را دیدم که آویزان فانوسی شده بود و آفتاب همچنان چشمان درخشنده اش را به او دوخته و در انتظار نگاه دوباره اش، می درخشید و به او روشنایی می بخشید.
    این بود حکایت من با او…

    شکیرا تو بی نظیری
    هیچ کسی به پات نمیرسه
    تکی
    اینهمه جنبش و تحرکت به من یه انرژی خاصی میده
    خیلی دوست دارم

    ممنونم
    خیلی عکسها قشنگ بود
    خسته نباشید

  20. شمیم می‌گوید:

    شکـــیرا یعــــنی نمکِ خالـــص،شکیرا یعنی انرژیِ مثـــــبت

    عاشقِ اجراهایِ تکشممممم

    عاشقِ اون صدایِ قویشمممم که وقتــــی میخونه آدم دوست داره هر کلمه اشوووو فقط 10 بار گوش بــــده!

    خیلی هم مهــــربون به نظر میاد!

پاسخی بگذارید

